Ketkä viehättävinä pidetyt julkkismiehet ei sinua sytytä?
Ketkä yleisesti hyvännäköisenä/viehättävänä pidetyt jullkkismiehet ei sinua sytytä?
Kommentit (67)
Miksi Mikael Granlund listataan hyvännäköiseksi? Pelkästään Suomessa on paremman näköisiä kiekkoilijoita pilvin pimein. Niin tavallisen näköinen kuin olla ja voi.
Ronaldo (tarkoitan Portugalin) ja Tom Cruise ovat ykkösinhokkejani.
Mikko leppilampi, jotenkin yksinkertaisen oloinen
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:33"]Brad Pitt ja se joku toimintaelokuvasankari, jolla on isot muskelit ja kalju. D:llä taisi se nimi alkaa.
[/quote]
Se joku diesel? :D
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:33"]Brad Pitt ja se joku toimintaelokuvasankari, jolla on isot muskelit ja kalju. D:llä taisi se nimi alkaa. [/quote] Se joku diesel? :D
[/quote]Vin Diesel
Hauskaa, että joku muukin on sitä mieltä, että Daniel Craig on venäläisen näköinen! ;-D Se voisi olla suoraan jostain Moskovan metrosta joku puolialkkis.
Jake Gyllenhaal, liian pälyilevä ja outo. Depp liian kiiltokuva. Ben afflect, Dicapriossa jokin mättää, varsinkin nuorempana. Lisäksi useimmiten mättää jos liian lyhyt tai lihaisa,siis lihavanpuoleinen, esim Dicapriossa liikaa massaa. Hyi ja mun ykkösinhokki on se Ed Westwick. Hyi mikä porsas. Monet muutkin porsasnaamat ovat ällöttäviä
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 02:15"]
No suurin osa Hollywood-tähdistä ja popstaroista ei sytytä mua, mutta mainitaan nyt ihan nimeltä muutama.
Johnny Depp on mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta hänessä ei ole mitään seksikästä. Siis en ymmärrä, miten jotkut pitävät häntä kuumana.
Ryan Gosling. Liian vaaleahko, jotenkin liian pitkät ja kapeat kasvot, ja lisäksi hänellä on todella epäseksikäs ääni.
Ryan Reynolds. En erityisemmin pidä tummasilmäisistä miehistä.
Charlie Hunnam. En pidä vaaleista miehistä, lisäksi tyyppi on tosi babyface, vähän sellainen poikabändin jäsenen näköinen.
Matt Damon. Ei, ei, ei.
Vin Diesel. Liian pumpattu, eikä kaljut miehet muutenkaan ole mun juttu.
Leonardo DiCapriosta en pitänyt edes nuorena, eikä hän ole valitettavasti miehistynyt iän myötä vaan lähinnä pöhöttynyt.
Channing Tatum. Hassun näköiset korvat, paksu kaula ja liian paksut huulet.
Daniel Craig. Näyttää liian venäläiseltä, vähän Putinilta. Vaalea tukka ei iske.
Bradley Cooper ja Matthew McConaughey. Näissä on mielestäni jotain samaa. En vain erityisemmin tykkää kummastakaan.
Jake Gyllenhaal. En oikein tiedä, mikä tässä tökkii eniten. Ehkä se kulmakarvat, huulien muoto, luomet? En pidä siskoaansakaan kovin viehättävänä.
[/quote]
Tuossa olikin jo kaikki. Olet lesbo.
Melkein kaikki kiiltokuvamaisen kauniit tunnetut miehet joita aina "palvotaan". Sliipatut (parta tai parransänki ei poista vaikutelmaa), feminiiniset, pienehköt kasvot omaavat, nätti leuka, nätti nenä, trimmatut lihakset. David Beckhamit, Johnnyt Deppit, Jared Letot jne. Huh, no thanks. Pitää olla pikkuisen persoonaa ja särmää ollakseen hot, ulkoisesti.
Mikko Leppilampi. Siinä on jotain... Ehkä se leuhkuus puskee liikaa läpi.
George Clooney. Aina ollut semmonen papparainen. En tajuu.
Daniel Greg ei todellaan ole mikään jamesbond. Mä sanon sitä kanssa Putiniksi enkä ennen tätä päivää ole tavannut muita, jotka ovat samaa mieltä :)
Antti Luusuaniemi. Aivan helkutin epämiellyttävän oloinen ja ällö. Ei pysty! Mikä se olikaan se leffa jossa oli tää ja Leppilampi, huh.
Joku oli vielä mielessä, mutten muista. Kerron jos muistan.
Juha Veijonen. En pysty katsomaan.
Sean Connery. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä vanhassa papparaisessa kiihottaa. Muutenkaan James Bondit eivät uppoa.
Pierce Brosnan on kans inhottava.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:52"]
Benedict Cumberbatch. Näyttää mielestäni ihan ufolta, en ymmärrä miksi niin monet käy kuumana siihen.
[/quote]
Minunkin mielestäni näyttää aivan alienilta, mutta onhan miehessä jotain karismaa, en pysty selittämään. Ja roolinsa Sherlockina on mahtava.
Itse kysymykseen: Channing Tatum, Ryan Gosling ja Cheek.
Mun mielestä Risto Dufva on ihana antaisin heti....