Miksi valtio antaa minun, työttömän työnhakijan, elää?
Teloituskomppaniaa kehiin.
Olenhan arvoton ja turhake.
Kommentit (20)
Tulevaisuuteen varautumisen vuoksi. Rintamalle tarvitaan kaikki kynnelle kykenevät.
Sinin pitää äänestää vasemmisto. Se ei auta sinua. Mutta puoluejohto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa.
Tuletko tappamaan minut?
Puhut vähän, mutta asiaa. Meidän taloyhtiöstä tullaan samaan riviin koko porukka. Täysii turhakkeita, minä mukaan lukien.
Vaimo on kyllä siisti tyyppi, se voi jäädä kotio, jos sopii.
Tässä ois adressin paikka, vaikka stadikalle ilmottautuminen netissä.
Luulen että olis jopa tunkua. Ei tarvis niin leikata kaikilta, ku meidät hyödyttömät laitettas kiertoon.
Pidän ajatuksestasi, aloittaja. Vähän semmosta Secret History henkistä mahtipontisuutta.
Ei ole mikään pakko Hävität kaiken omaisuutesi etkä nosta tukia ja sitten vain menet metsään Asia ratkaistu ja toivoten työttömät hullu katoaa palstalta !
Niin olet, mutta valtio käyttää sinua varoittavana esimerkkinä siitä, millaiseksi tulee, kun ei tee työtä.
Ehkä valtio odottaa sinulta omatoimisuutta tämä asian hoitamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä valtio odottaa sinulta omatoimisuutta tämä asian hoitamisessa.
Rohkeasti vaan junan alle ympärikännissä, varma ulospääsy Suomesta.
Odota viisi vuotta niin ei enää anna. Valtio ei sinua teloita, mutta rahaa et enää tulevaisuudessa saa.
No ilmoita sinne ettet tarvitse enään almuja
Rakas AP, Valtio on sinua varten, ei toisinpäin. Nyt pitää saada sun omanarvontunto esiin, sen myötä voi tapahtua muutakin myönteistä. Sinä olet Jumalan ainutlaatuinen design-työ, kuten me kaikki ja sinulla on taatusti annettavaa ja oma paikka tässä yhteiskunnassa.
Myötätuntoni, ymmärrykseni hätääsi kohtaa on suuri. Oli taannoin Suomessa iso lama. Minulta meni kaikki siihen asti haalimani: vaimo, lapset, ystävät, työ, ihmisarvo, auto ja asunto. Jotenkin sen loan ja puutteen läpi kahlasin. Tänään olo on hyvä, en ole katkera. Olen iloinen. Minä näin lanassani maailman nälkäisen silmin, sellaisena kuin se on. Elämä on matka ja maisemat vaihtuu. Pidä uteliaisuutesi liikkeellä. Ainahan sitä kuolla ehtii, mieluusti ajallaan ja rauhallisin mielin. Katsotaan ensin mitä elämä vielä tarjoilee.
Vierailija kirjoitti:
Myötätuntoni, ymmärrykseni hätääsi kohtaa on suuri. Oli taannoin Suomessa iso lama. Minulta meni kaikki siihen asti haalimani: vaimo, lapset, ystävät, työ, ihmisarvo, auto ja asunto. Jotenkin sen loan ja puutteen läpi kahlasin. Tänään olo on hyvä, en ole katkera. Olen iloinen. Minä näin lanassani maailman nälkäisen silmin, sellaisena kuin se on. Elämä on matka ja maisemat vaihtuu. Pidä uteliaisuutesi liikkeellä. Ainahan sitä kuolla ehtii, mieluusti ajallaan ja rauhallisin mielin. Katsotaan ensin mitä elämä vielä tarjoilee.
Hyvin sanottu. Itselläni pahemmin ole mitään ylimääräistä, muuta kuin velkaa, mutta nautin silti elämästäni täysin rinnoin.
Sellainen Lobster-tyyppinen ratkaisu olisi kiva.
"Ai et ole määräaikaan mennessä saanut puolisoa (tai tässä tapauksessa työpaikkaa)? Muutut valitsemaksi eläimeksi."
"Ai harmi."
Ja teille lynkkaajat annan säälini rippeet. Te siirrätte ahdistuksenne hänelle joka kaipaa hyväksymlstä, voimaa jaksaa hädän keskellä. Laiskat ja omahyväiset ovat pystyynkuolleita unissakulkijoita. Tunteettomat nilkit limavanojaan piirtämässä asfalttiin lsshustavin askelin. Ette tiedä myötätunnosta paska vertaa. Otan säälin rippeeni takaisin. Sori siitä Kohtalon Valtiaat.
Kiva trollaus. Puhu vain omalla suulla. Valuutta on pankkien ja valtioiden hallussa.
Nyt puhut asiaa.olet asian ytimessä.