Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valtio antaa minun, työttömän työnhakijan, elää?

Vierailija
27.04.2026 |

Teloituskomppaniaa kehiin.

Olenhan arvoton ja turhake. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut asiaa.olet asian ytimessä.

Vierailija
2/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuteen varautumisen vuoksi. Rintamalle tarvitaan kaikki kynnelle kykenevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa.  

Vierailija
4/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin pitää äänestää vasemmisto. Se ei auta sinua. Mutta puoluejohto kiittää.

Vierailija
5/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa.  

Tuletko tappamaan minut?

Vierailija
6/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut vähän, mutta asiaa. Meidän taloyhtiöstä tullaan samaan riviin koko porukka. Täysii turhakkeita, minä mukaan lukien.

Vaimo on kyllä siisti tyyppi, se voi jäädä kotio, jos sopii.

Tässä ois adressin paikka, vaikka stadikalle ilmottautuminen netissä.

Luulen että olis jopa tunkua. Ei tarvis niin leikata kaikilta, ku meidät hyödyttömät laitettas kiertoon.

Pidän ajatuksestasi, aloittaja. Vähän semmosta Secret History henkistä mahtipontisuutta.

Vierailija
7/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen puhujaan.

Vierailija
8/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko Hävität kaiken omaisuutesi etkä nosta tukia ja sitten vain menet metsään Asia ratkaistu ja toivoten työttömät hullu katoaa palstalta !

Vierailija
9/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet, mutta valtio käyttää sinua varoittavana esimerkkinä siitä, millaiseksi tulee, kun ei tee työtä.

Vierailija
10/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valtio odottaa sinulta omatoimisuutta tämä asian hoitamisessa.

Vierailija
11/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä valtio odottaa sinulta omatoimisuutta tämä asian hoitamisessa.

Rohkeasti vaan junan alle ympärikännissä, varma ulospääsy Suomesta.

Vierailija
12/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota viisi vuotta niin ei enää anna. Valtio ei sinua teloita, mutta rahaa et enää tulevaisuudessa saa.

Vierailija
13/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoita sinne ettet tarvitse enään almuja

Vierailija
14/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas AP, Valtio on sinua varten, ei toisinpäin. Nyt pitää saada sun omanarvontunto esiin, sen myötä voi tapahtua muutakin myönteistä. Sinä olet Jumalan ainutlaatuinen design-työ, kuten me  kaikki ja sinulla on taatusti annettavaa ja oma paikka tässä yhteiskunnassa. 

Vierailija
15/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään harrastus nappaa, ap?

Vierailija
16/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoni, ymmärrykseni hätääsi kohtaa on suuri. Oli taannoin Suomessa iso lama. Minulta meni kaikki siihen asti haalimani: vaimo, lapset, ystävät, työ, ihmisarvo, auto ja asunto. Jotenkin sen loan ja puutteen läpi kahlasin. Tänään olo on hyvä, en ole katkera. Olen iloinen. Minä näin lanassani maailman nälkäisen silmin, sellaisena kuin se on. Elämä on matka ja maisemat vaihtuu. Pidä uteliaisuutesi liikkeellä. Ainahan sitä kuolla ehtii, mieluusti ajallaan ja rauhallisin mielin. Katsotaan ensin mitä elämä vielä tarjoilee.

Vierailija
17/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoni, ymmärrykseni hätääsi kohtaa on suuri. Oli taannoin Suomessa iso lama. Minulta meni kaikki siihen asti haalimani: vaimo, lapset, ystävät, työ, ihmisarvo, auto ja asunto. Jotenkin sen loan ja puutteen läpi kahlasin. Tänään olo on hyvä, en ole katkera. Olen iloinen. Minä näin lanassani maailman nälkäisen silmin, sellaisena kuin se on. Elämä on matka ja maisemat vaihtuu. Pidä uteliaisuutesi liikkeellä. Ainahan sitä kuolla ehtii, mieluusti ajallaan ja rauhallisin mielin. Katsotaan ensin mitä elämä vielä tarjoilee.

Hyvin sanottu. Itselläni pahemmin ole mitään ylimääräistä, muuta kuin velkaa, mutta nautin silti elämästäni täysin rinnoin.

Vierailija
18/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Lobster-tyyppinen ratkaisu olisi kiva. 

"Ai et ole määräaikaan mennessä saanut puolisoa (tai tässä tapauksessa työpaikkaa)? Muutut valitsemaksi eläimeksi." 
"Ai harmi."

Vierailija
19/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille lynkkaajat annan säälini rippeet. Te siirrätte ahdistuksenne hänelle joka kaipaa hyväksymlstä, voimaa jaksaa hädän keskellä. Laiskat ja omahyväiset ovat pystyynkuolleita unissakulkijoita. Tunteettomat nilkit limavanojaan piirtämässä asfalttiin lsshustavin askelin. Ette tiedä myötätunnosta paska vertaa. Otan säälin rippeeni takaisin. Sori siitä Kohtalon Valtiaat. 

Vierailija
20/20 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva trollaus. Puhu vain omalla suulla. Valuutta on pankkien ja valtioiden hallussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme