Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin kielteisiä miesten tunteellisuutta kohtaan?

Vierailija
21.03.2015 |

Tätä en ole oikein koskaan ymmärtänyt. Tahdottaisiin, että mies olisi avoin, ymmärtäisi, kuuntelisi ja kertoisi ajatuksistaan ja tunteistaan, mutta kuitenkin tällaisia miehiä vierastetaan, heidät koetaan jotenkin naisellisiksi.

Millainen miehen siis pitäisi olla?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:16"]

Miehillä ei tunnu olevan jostain syystä valmiuksia ilmaista kuin negatiivisia tunteita edes omaa vaimoa kohtaan. Kun joku asia miestä vituttaa, niin kyllä sen käytöksestä näkee jo kauas, akalle tiuskitaan ja jopa tekaistaan riita, vaikka vaimo ei liittyisi vitutuksen aiheuttajaan mitenkään. Mutta lemmikkejä rapsutellaan ja lasten kanssa pössötetään, mutta vaimolle ei positiivista heru, seksiäkään ei saa kuin muutaman kerran vuodessa. Olen joskus miehelle sanonut, että sano nyt jotain positiivista musta kun olet mun kanssa naimisiinkin mennyt ja lapsia tehnyt, ei keksi mitään, ei tule sanaakaan suusta. Kun minä sanon että rakastan, mies vastaa että samoin, tai ei mitään.

Nykyään tuntuu että mussa on kaikki väärin, mielipiteet (piti riidellä miehen kanssa perustulosta), mun ei saisi käydä töissä (lapset sairastuu päiväkodissa) ja harrastuksetkin on väärät (ihan turhia, aikaa vaan menee).

Kyllä miehen kanssa eläminen on sitä, että pitäisi olla selvännäkijä-meedio, aina pitää lukea ajatuksia ja tehdä päätelmiä, mitä se mies oikein haluaa.

Kyllä tässä pitäisi kaikkeen revetä, pitää olla vaimo ja äiti, siivooja, kokki, terapeutti, puutarhuri, parturi, pyykkäri, henkilökohtainen shoppaaja, lastenhoitaja, sisustaja, remontoija, taloustieteilijä.... ym. Rahaa pitää tuoda talouteen, mutta töissä ei saa käydä. Kaupasta pitää tuoda kaikkea mahdollista, mutta rahaa ei saa kuluttaa.

Ja tämä aviomieheni on se "kunnon mies" ex oli renttu ja juoppo. Kiitollinen olen siitä että mulla on hyvä mies, mutta ei se mies johon rakastuin ollut täydellinen, kuten en ole itsekään, sen olen aikuisena ihmisenä kyllä hyväksynyt.

Kyllä tunteita saa mieskin näyttää, kun mies itkee se on kauheaa kun ei tiedä miten lohduttaisi, sitä tapahtuu niin harvoin, ja silloin on tosi kyseessä. Vastapainona negatiivisille tunteille voisi mies joskus vanhan vaimonsa kanssakin vähän edes flirttailla, antaa pusun tai jopa ohimennen halata, ihan vaan huvikseen jos on hyvällä pääällä.

[/quote]

Oi mikä päivänsäde =) Olet varsinainen positiivisuuden huipentuma =)

Omassa käytöskessäsi ei voi olla noin ihanan kirjoituksen perusteella mitään vikaa =)

Jaxuhalit! Jätä se sika!

[/quote]

V***u sä oot kyllä tyhmin ihminen, johon olen törmännyt. Saavutus sekin.

[/quote]

Tuollainen nillittäjä, valittaja ja negaation multihuipentuma saa myrkytettyä kyllä ympärillään olevat ihmiset.

Miehenkö pitäisi olla se ihanasti hymyilevä ja myötäilevä tossukka tuollaisen sonnan kirjoittajalle?

Vierailija
42/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tunteellisuudessa ole mitään vikaa, mutta sellainen ruikuttava mies on oksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:40"]

Miehillä ei tunnu olevan jostain syystä valmiuksia ilmaista kuin negatiivisia tunteita edes omaa vaimoa kohtaan. Kun joku asia miestä vituttaa, niin kyllä sen käytöksestä näkee jo kauas, akalle tiuskitaan ja jopa tekaistaan riita, vaikka vaimo ei liittyisi vitutuksen aiheuttajaan mitenkään. Mutta lemmikkejä rapsutellaan ja lasten kanssa pössötetään, mutta vaimolle ei positiivista heru, seksiäkään ei saa kuin muutaman kerran vuodessa. Olen joskus miehelle sanonut, että sano nyt jotain positiivista musta kun olet mun kanssa naimisiinkin mennyt ja lapsia tehnyt, ei keksi mitään, ei tule sanaakaan suusta. Kun minä sanon että rakastan, mies vastaa että samoin, tai ei mitään.

Nykyään tuntuu että mussa on kaikki väärin, mielipiteet (piti riidellä miehen kanssa perustulosta), mun ei saisi käydä töissä (lapset sairastuu päiväkodissa) ja harrastuksetkin on väärät (ihan turhia, aikaa vaan menee).

Kyllä miehen kanssa eläminen on sitä, että pitäisi olla selvännäkijä-meedio, aina pitää lukea ajatuksia ja tehdä päätelmiä, mitä se mies oikein haluaa.

Kyllä tässä pitäisi kaikkeen revetä, pitää olla vaimo ja äiti, siivooja, kokki, terapeutti, puutarhuri, parturi, pyykkäri, henkilökohtainen shoppaaja, lastenhoitaja, sisustaja, remontoija, taloustieteilijä.... ym. Rahaa pitää tuoda talouteen, mutta töissä ei saa käydä. Kaupasta pitää tuoda kaikkea mahdollista, mutta rahaa ei saa kuluttaa.

Ja tämä aviomieheni on se "kunnon mies" ex oli renttu ja juoppo. Kiitollinen olen siitä että mulla on hyvä mies, mutta ei se mies johon rakastuin ollut täydellinen, kuten en ole itsekään, sen olen aikuisena ihmisenä kyllä hyväksynyt.

Kyllä tunteita saa mieskin näyttää, kun mies itkee se on kauheaa kun ei tiedä miten lohduttaisi, sitä tapahtuu niin harvoin, ja silloin on tosi kyseessä. Vastapainona negatiivisille tunteille voisi mies joskus vanhan vaimonsa kanssakin vähän edes flirttailla, antaa pusun tai jopa ohimennen halata, ihan vaan huvikseen jos on hyvällä pääällä.

[/quote]

Omassa käytöskessäsi ei voi olla noin ihanan kirjoituksen perusteella mitään vikaa =)

Jaxuhalit! Jätä se sika!

[/quote]

[/quote]

Tuollainen nillittäjä, valittaja ja negaation multihuipentuma saa myrkytettyä kyllä ympärillään olevat ihmiset.

Miehenkö pitäisi olla se ihanasti hymyilevä ja myötäilevä tossukka tuollaisen sonnan kirjoittajalle?

[/quote]

Ihanaa että on sentään olemassa kaltaisiasi positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä. =)

Vierailija
44/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:49"]

[/quote]

Jaxuhalit! Jätä se sika!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihanaa että on sentään olemassa kaltaisiasi positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä. =)

[/quote]

Sinä joka minua arvostelet, miten päätelet tuosta mun kirjoituksesta, että minä olen jotenkin negatiivinen? Minä olen ainoa tässä suhteessa joka sanoo että mä rakastan sua, minä olen se joka halaa ja koskettaa. Minä olen se, joka ei arvostele toisen harrastuksia ym. vaikka aihetta ehkä olisikin. Minä olen se tässä parisuhteessa, joka vitutuksen aikana sanoo ääneen puolisolle, että tälläinen asia nyt vituttaa, eikä vaan kosta sitä pahaa oloa puolisolle. Minä en pilaa toisten päivää vaikka omani olisi joku pilannut. Minä olen se joka kehuu puolisoa ja huomaa kun toinen on vaikka siivonnut. Minä olen se joka tekee puolisolle juttuja ihan vaan ilahduttaakseen. Mitähän helvettiä vielä pitäisi tehdä jotta olisi tarpeeksi positiivinen? 

Mies aikoinaan minut huumorintajullaan hurmasi, ja meillä oli aika pitkälle samanlaiset elämänarvot, mutta 15 vuodessa musta on kai tullut joku huonekalu... Minua on erittäin helppo miellyttää, ja mies kyllä tietää sen, sitä ei vaan huvita. Jos minä olisin mies, pitäisin vaimoni hyvin helposti tyytyväisenä, mutta miestä on hyvin vaikea miellyttää, ruokaa teen ja jos on hyvää ruokaa  mies sanoo joskus että oli ihan hyvää, yleensä kyllä kysyttäessä että maistuiko. Seksiä on turha tyrkyttää, kun ei kerran kelpaa. Lahjoja ostelen aina kun tulee jotain sopivaa vastaan. 

Vierailija
45/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:49"]

[/quote]

Jaxuhalit! Jätä se sika!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä joka minua arvostelet, miten päätelet tuosta mun kirjoituksesta, että minä olen jotenkin negatiivinen? Minä olen ainoa tässä suhteessa joka sanoo että mä rakastan sua, minä olen se joka halaa ja koskettaa. Minä olen se, joka ei arvostele toisen harrastuksia ym. vaikka aihetta ehkä olisikin. Minä olen se tässä parisuhteessa, joka vitutuksen aikana sanoo ääneen puolisolle, että tälläinen asia nyt vituttaa, eikä vaan kosta sitä pahaa oloa puolisolle. Minä en pilaa toisten päivää vaikka omani olisi joku pilannut. Minä olen se joka kehuu puolisoa ja huomaa kun toinen on vaikka siivonnut. Minä olen se joka tekee puolisolle juttuja ihan vaan ilahduttaakseen. Mitähän helvettiä vielä pitäisi tehdä jotta olisi tarpeeksi positiivinen? 

Mies aikoinaan minut huumorintajullaan hurmasi, ja meillä oli aika pitkälle samanlaiset elämänarvot, mutta 15 vuodessa musta on kai tullut joku huonekalu... Minua on erittäin helppo miellyttää, ja mies kyllä tietää sen, sitä ei vaan huvita. Jos minä olisin mies, pitäisin vaimoni hyvin helposti tyytyväisenä, mutta miestä on hyvin vaikea miellyttää, ruokaa teen ja jos on hyvää ruokaa  mies sanoo joskus että oli ihan hyvää, yleensä kyllä kysyttäessä että maistuiko. Seksiä on turha tyrkyttää, kun ei kerran kelpaa. Lahjoja ostelen aina kun tulee jotain sopivaa vastaan. 

[/quote]

En tiedä kuka siellä nyt kommentoi ja kenelle, mutta MUN kommenttini oli sarkastinen heitto 54:lle. T. 56

Vierailija
46/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"]Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua. [/quote] Tunteista puhuminen on eri asia kuin nillittäminen. Monille miehille tunneilmaisu tarkoittaa hillitsemätöntä tai passiivista vihan ilmaisua. Ja vain sitä, muuta skaalaa ei ole tai sitä ei koeta voivan ilmaista.

[/quote]

Miesvihaaja taas purkaa tuntojaan av-palstalla hyvinkin agressiivisesti, oikeassa elämässä ei edes uskalla lähestyä miestä. Tiedättehän sellaisen olmin, joka säikkyy omaa varjoaankin? Osuiko?

[/quote]

On se kiva että sä sentään osaat suhtautua asiallisesti ja rakastavasti kanssapalstailijoihin. Kyllä sun nyt kannattaa olla tosi ylpeä itsestäsi kilometrien päähän näkee, miten paljon SÄ rakastata ihmisiä, etenkin naisia...

Vierailija
47/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:48"]Kummallisinta naisissa on, että he kuvittelevat miehen elämän pyörivän pillun ympärillä. [/quote] Niinhän se tuntuu pyörivänkin.[/quote] Jos siltä tuintuu, se kertoo ainoastaan omasta tasosta. Jos miehellä on päässään muutakin kuin pelkkään viettielämään tarvittava, elämä ei pyöri pillun ympärillä. Valitse miehesi järkevämmin. [/quote] Kaikkien miesten maailma pyörii pillun ympärillä, myös sinun.

[/quote]

Mä en kyllä vaihtaisi alkoholia ja kannabista pilluun, jos noista pitää valita.

[/quote]

Etpä tietenkään, tunnettu tosiasiahan on että runsas päihteiden käyttö tuhoaa potenssin.

Vierailija
48/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:32"]

Höpsis kymppi. Mun ex ei edustanut noita kaikkia lueteltuja ominaisuuksia ja silti halusin olla hänen kanssaan. Ja hänellä oli minulle kyllä muitakin vaatimuksia kuin ruoka ja seksi.

[/quote]

Mikä ominaisuus häneltä puuttui luetelluista? Onko siksi ex?

Vierailija
49/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:31"]

Naisille on kova paikkaa myöntää, että nainen oikeasti se ahne, rahaa priorisoiva sukupuoli ja mies taas se itsenäisempi, omapäisempi, usein myös tunteellisempi sukupuoli. Nainen väittää olevansa jotenkin ennemmän henkisyyttä ja luonnetta priorisoiva osapuoli, mutta tosiasiassa se on nainen joka aina laskee miehen arvon työssä ja rahassa; mies ei tätä tee vaan miestä kiinnostaa naisessa eniten persoona ja luonne, rahalla ei ole niin väliä.

[/quote]

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(Ihan totta joo.)

Vierailija
50/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:26"]Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi...

Tarvitsee vain olla:
1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksuologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön) eli

38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta

39. hillitty

40. charmikas
mutta

41. pysyvä ja

42. uskollinen

43. valpas mutta

44. haaveileva mutta

45. kunnianhimoinen

46. luotettava ja

47. kunnioitettava

48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,

49. maksukykyinen.

Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.

On tärkeää olla unohtamatta hänen:
1. syntymäpäivïään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.

Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä ja
2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopultakin ymmärtäväisivät t, että heidän on rajoitettava omia, kohtuuttomia vaatimuksiaan!
[/quote]Jep. Etenkin toi seksuologina oleminen on erityisen tärkeää.

Vierailija
51/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä ikinä nähnyt mitään todisteita siitä, että miehillä olisi tunteita. Netissä olen joskus nähnyt kuvia itkevistä miehistä, nauratti kun ne oli niin absurdeja.

Vierailija
52/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"]Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua. [/quote] Tunteista puhuminen on eri asia kuin nillittäminen. Monille miehille tunneilmaisu tarkoittaa hillitsemätöntä tai passiivista vihan ilmaisua. Ja vain sitä, muuta skaalaa ei ole tai sitä ei koeta voivan ilmaista.

[/quote]

Miesvihaaja taas purkaa tuntojaan av-palstalla hyvinkin agressiivisesti, oikeassa elämässä ei edes uskalla lähestyä miestä. Tiedättehän sellaisen olmin, joka säikkyy omaa varjoaankin? Osuiko?

[/quote]

On se kiva että sä sentään osaat suhtautua asiallisesti ja rakastavasti kanssapalstailijoihin. Kyllä sun nyt kannattaa olla tosi ylpeä itsestäsi kilometrien päähän näkee, miten paljon SÄ rakastata ihmisiä, etenkin naisia...

[/quote]

Vastaukset ihan sen tason mukaan, mitä itse kirjoittelet.

Vierailija
53/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:44"]

Mä en ole kyllä ikinä nähnyt mitään todisteita siitä, että miehillä olisi tunteita. Netissä olen joskus nähnyt kuvia itkevistä miehistä, nauratti kun ne oli niin absurdeja.

[/quote]

En ole koskaan nähnyt toidisteita siitä , että olisi olemassa oikeasti itsenäistä , omillaan toimeentulevaa naista.

Ajatuksin on absurdi.

Vierailija
54/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoni ihmisiä kohtaan hiipuu tätä ketjua lukiessa. Minusta on upeaa, kun mies puhuu tunteistaan ja uskaltaa näyttää herkemmän ja haavoittuvaisemman puolensa. Olen lohduttanut itkevää miestä muutamankin kerran, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ainoa asia mikä harmittaa, on joskus se käytös itkemisen jälkeen. Sitä hävetään, siitä suututaan, yritetään yhtäkkiä esittääkin vahvempaa ja itsenäisempää kuin mitä ollaan. Arvostan ihmistä kuka uskaltaa näyttää surunsa ja tunteensa rehellisesti, ei sellaista kuka yhdessä hetkessä kiipeää syliin silitettäväksi itkemään sekavana ja seuraavassa hetkessä häpeää käytöstään muuttuen ilkeäksi jääkalikaksi ja potkaisee kauemmaksi. Ei tarvi aina täällä yleistää kaikkea niin rumasti ja kyynisesti.

Vierailija
55/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vastaukset ihan sen tason mukaan, mitä itse kirjoittelet.

[/quote]

Mitä ihmettä? Miksi ilkeilet minulle, kun juuri kehuin tapaasi kohdella kanssapalstailijoita kauniisti? Taidatkin olla ikävä ihminen. Terveisin kirjoittaja nro 40, joka ei ole kommentoinut muuta tähän ketjuun.

Vierailija
56/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="22.03.2015 klo 00:22"]

Koska nainen on arvokas sukupuolensa kautta ja mies tekojensa kautta. Naisen taso voi jopa nousta käytöksen lapsellistuessa ja taantuessa. Itkevä mies ei ole tehokas asiakaspalvelija.

Naisen elämän hienous on siinä, että nainen voi koko ajan elää tunteet pinnassa eikä hänen tarvitse pelätä pelottavansa tai ällöttävänsä miehiä; hän voi päästää valloilleen herkätkin tunteet.

Jos olisin nainen, voisin mennä treffeille kahvilaan, imeä peukkua ja juoda pillimehua ja puhua lapsen äänellä ja sitten sanoa, että haluan nyt mennä sikiöasentoon peiton alle ja sitten syödä jakkivanukkaita ja että mies silittelee samalla hiuksia. Naisen taso vain nousee tuollaisesta, kun kaikki mitä nainen tekee, on aina ihmeellistä ja ihanaa, koska nainen on nainen ja mies on mies ja mies on viemärihämähäkki ja nainen eläinkaupan kani.

-Mies 29v-

[/quote]

Hah, hyvä! Toi on muuten totta, että naisen arvo vain kasvaa jos hän käyttäytyy lapsellisesti. Itse tykkään just sellaisista sinänsä fiksuista mutta kuitenkin vähän lapsellisista naisista. Se vain saa tuntemaan itsensä enemmän mieheksi. Itseasiassa se kiihottaa seksuaalisesti.

Vierailija
57/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän