Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin kielteisiä miesten tunteellisuutta kohtaan?

Vierailija
21.03.2015 |

Tätä en ole oikein koskaan ymmärtänyt. Tahdottaisiin, että mies olisi avoin, ymmärtäisi, kuuntelisi ja kertoisi ajatuksistaan ja tunteistaan, mutta kuitenkin tällaisia miehiä vierastetaan, heidät koetaan jotenkin naisellisiksi.

Millainen miehen siis pitäisi olla?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kova paikkaa myöntää, että nainen oikeasti se ahne, rahaa priorisoiva sukupuoli ja mies taas se itsenäisempi, omapäisempi, usein myös tunteellisempi sukupuoli. Nainen väittää olevansa jotenkin ennemmän henkisyyttä ja luonnetta priorisoiva osapuoli, mutta tosiasiassa se on nainen joka aina laskee miehen arvon työssä ja rahassa; mies ei tätä tee vaan miestä kiinnostaa naisessa eniten persoona ja luonne, rahalla ei ole niin väliä.

Vierailija
22/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Sillä selittyy myös se, että mies hyväksyy kumppanikseen matalammin koulutetun ja heikompi tuloisen naisen. Nainen taas ei hyväksy matalammin koulutettua ja pienituloista miestä.

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:31"]

Naisille on kova paikkaa myöntää, että nainen oikeasti se ahne, rahaa priorisoiva sukupuoli ja mies taas se itsenäisempi, omapäisempi, usein myös tunteellisempi sukupuoli. Nainen väittää olevansa jotenkin ennemmän henkisyyttä ja luonnetta priorisoiva osapuoli, mutta tosiasiassa se on nainen joka aina laskee miehen arvon työssä ja rahassa; mies ei tätä tee vaan miestä kiinnostaa naisessa eniten persoona ja luonne, rahalla ei ole niin väliä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua sytyttää vain tunteellinen ja keskustelukykyinen mies. Olenhan itsekin tunteellinen siili.

Ehkä pidän sitten jostain "naismaisuudesta" tässä mielessä enemmän (vaikka en koe noita ominaisuuksia kyllä sukupuolittuneiksi itse?!) kuin vaikka super-miehekkäästä miehestä, joka ei osaa puhua syvempiä tai jonka tunne-elämän taso ei riitä ymmärtämään omaani. Tunteellinen mies on eroottinen.

Vierailija
24/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:48"]Kummallisinta naisissa on, että he kuvittelevat miehen elämän pyörivän pillun ympärillä. [/quote] Niinhän se tuntuu pyörivänkin.[/quote]

Jos siltä tuintuu, se kertoo ainoastaan omasta tasosta. Jos miehellä on päässään muutakin kuin pelkkään viettielämään tarvittava, elämä ei pyöri pillun ympärillä. Valitse miehesi järkevämmin.
[/quote]

Kaikkien miesten maailma pyörii pillun ympärillä, myös sinun.

Vierailija
25/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:48"]Kummallisinta naisissa on, että he kuvittelevat miehen elämän pyörivän pillun ympärillä. [/quote] Niinhän se tuntuu pyörivänkin.[/quote] Jos siltä tuintuu, se kertoo ainoastaan omasta tasosta. Jos miehellä on päässään muutakin kuin pelkkään viettielämään tarvittava, elämä ei pyöri pillun ympärillä. Valitse miehesi järkevämmin. [/quote] Kaikkien miesten maailma pyörii pillun ympärillä, myös sinun.

[/quote]

Mä en kyllä vaihtaisi alkoholia ja kannabista pilluun, jos noista pitää valita.

Vierailija
26/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:43"]Kaikkien miesten maailma pyörii pillun ympärillä, myös sinun.[/quote]

Ei sen enempää kuin naisen elämä pyörii kyrvän ympärillä. Viettierot ovat yksilöllisiä. Joka tapauksessa peruskypsä aikuinen ihminen (yli 30- tai yli 35-vuotias) näkee yleensä vastakkaisen sukupuolen ensisijaisesti jonain muuna kuin sukupuolielimenä.

Seksi läheisen ihmisen kanssa voi tietenkin tuoda elämään lisää iloa, mutta ei se usein pahalta maistuva ja erilaisia eritteitä vuotava vako jalkovälissänne mikään onnenlähde ole. 

Vierailija
27/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kielteinen herkkää ja tunneälykästä miestä kohtaan, päin vastoin! Työskentelen itse taidealalla, minun olisi aivan täydellisen mahdoton edes kuvitella eläväni sellaisen jurottajan kanssa, joka ei osaa näyttää tunteitaan saati puhua niistä. Itse olen hyvin herkkä ja intuitiivinen, yleisön edessä on pakko osata olla täysin auki ja avoin. Samanlaista herkkyyttä toivon tulevalta kumppaniltanikin. Todennäköisesti hän tulee olemaan taidepiireistä myös, koska on hyvin vaikea löytää keskustelukykyistä tunteistaan puhuvaa miestä mistään yöelämästä tms. 

Vierailija
28/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:52"]

Työskentelen itse taidealalla

[/quote]

Taiteilijat eivät työskentele eivätkä halua rahaa taiteestaan.

Vierailija
29/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="22.03.2015 klo 00:22"]Koska nainen on arvokas sukupuolensa kautta ja mies tekojensa kautta. Naisen taso voi jopa nousta käytöksen lapsellistuessa ja taantuessa. Itkevä mies ei ole tehokas asiakaspalvelija.

Naisen elämän hienous on siinä, että nainen voi koko ajan elää tunteet pinnassa eikä hänen tarvitse pelätä pelottavansa tai ällöttävänsä miehiä; hän voi päästää valloilleen herkätkin tunteet.

Jos olisin nainen, voisin mennä treffeille kahvilaan, imeä peukkua ja juoda pillimehua ja puhua lapsen äänellä ja sitten sanoa, että haluan nyt mennä sikiöasentoon peiton alle ja sitten syödä jakkivanukkaita ja että mies silittelee samalla hiuksia. Naisen taso vain nousee tuollaisesta, kun kaikki mitä nainen tekee, on aina ihmeellistä ja ihanaa, koska nainen on nainen ja mies on mies ja mies on viemärihämähäkki ja nainen eläinkaupan kani.

-Mies 29v-
[/quote]

Tuo on kyllä ihan totta.

Vierailija
30/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen rooli Suomessa on äärimmäisen kapea. Mieluummin asuisinkin ulkomailla, kuten Italiassa, Ranskassa...jopa Venäjällä näyttää siltä, että miehille suodaan oikeus tuntea ainakin osittain, vaikka toisaalta taas ei. Olen itse erityisherkkä ja temperamenttinen heteromies ja kokenut monessa elämäni vaiheessa tämän kulttuurin tukahduttavaksi.

Vierailija
31/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käsitteenä kuvaa oikeasti usein tiettyä luonnetyyppiä ja käsite suomalainen mies on myös ihmistyyppi.

Vierailija
32/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä miehet siellä nyt iso ongelma! Tässä 40 vuotias täti-ihminen tuntee ihan äidillisiä tunteita teidän ongelmia lukiessa! :-D Joku on mennyt pahasti vikaan joidenkin vastaajien kasvatuksessa, äitisuhteenne on jotenkin ikävästi vääristynyt ja vahinkoja on jälkeenpäin enää paha korjata. Teidän kannattaa siis syyttää mielummin vanhempianne omista puutteistanne, kuin naisia, joita huonon ja tunneköyhän lapsuutenne jälkeen kaveriksenne valitsette. Myös ammattiapu voisi olla paikallaan joillakin vastaajilla. Tosin ihan muutamalla käynnillä asia ei selviä, kannattaa varata muutama vuosi lapsuuden asioiden selvittelyyn ennen kuin jonkunlaista eheytymistä on näkyvissä.

Ap: etsi itsellesi oikea ihminen, älä tyydy jatkuvasti huonoihin. Onnesi on ihan omissa käsissäsi tässäkin asiassa. ;)

Vierailija
33/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee: 
1. seksiä ja 
2. ruokaa 

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa. 

Johtopäätös: 
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopultakin ymmärtäväisivät t, että heidän on rajoitettava omia, kohtuuttomia vaatimuksiaan!

Suukko kympille! Ihanasti kirjoitettu :) Sait hymyilemään...

Vierailija
34/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Lassukanhuutelija? Hän kumoaa väitteenne helposti:" Olet Lassukka!" Voimakortti.

Vierailija
35/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua.

Vierailija
36/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"]

Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua.

[/quote]

Niin totta!

Vierailija
37/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"]Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua.
[/quote]
Tunteista puhuminen on eri asia kuin nillittäminen. Monille miehille tunneilmaisu tarkoittaa hillitsemätöntä tai passiivista vihan ilmaisua. Ja vain sitä, muuta skaalaa ei ole tai sitä ei koeta voivan ilmaista.

Vierailija
38/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:24"]Sekin on huvittavaa, että naisilla on oikeus nillittää omista tunteistaan, mutta miehillä ei. Miesten nillitys on turhaa, naisten nillitys perusteltua. [/quote] Tunteista puhuminen on eri asia kuin nillittäminen. Monille miehille tunneilmaisu tarkoittaa hillitsemätöntä tai passiivista vihan ilmaisua. Ja vain sitä, muuta skaalaa ei ole tai sitä ei koeta voivan ilmaista.

[/quote]

Miesvihaaja taas purkaa tuntojaan av-palstalla hyvinkin agressiivisesti, oikeassa elämässä ei edes uskalla lähestyä miestä. Tiedättehän sellaisen olmin, joka säikkyy omaa varjoaankin? Osuiko?

Vierailija
39/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:16"]

Miehillä ei tunnu olevan jostain syystä valmiuksia ilmaista kuin negatiivisia tunteita edes omaa vaimoa kohtaan. Kun joku asia miestä vituttaa, niin kyllä sen käytöksestä näkee jo kauas, akalle tiuskitaan ja jopa tekaistaan riita, vaikka vaimo ei liittyisi vitutuksen aiheuttajaan mitenkään. Mutta lemmikkejä rapsutellaan ja lasten kanssa pössötetään, mutta vaimolle ei positiivista heru, seksiäkään ei saa kuin muutaman kerran vuodessa. Olen joskus miehelle sanonut, että sano nyt jotain positiivista musta kun olet mun kanssa naimisiinkin mennyt ja lapsia tehnyt, ei keksi mitään, ei tule sanaakaan suusta. Kun minä sanon että rakastan, mies vastaa että samoin, tai ei mitään.

Nykyään tuntuu että mussa on kaikki väärin, mielipiteet (piti riidellä miehen kanssa perustulosta), mun ei saisi käydä töissä (lapset sairastuu päiväkodissa) ja harrastuksetkin on väärät (ihan turhia, aikaa vaan menee).

Kyllä miehen kanssa eläminen on sitä, että pitäisi olla selvännäkijä-meedio, aina pitää lukea ajatuksia ja tehdä päätelmiä, mitä se mies oikein haluaa.

Kyllä tässä pitäisi kaikkeen revetä, pitää olla vaimo ja äiti, siivooja, kokki, terapeutti, puutarhuri, parturi, pyykkäri, henkilökohtainen shoppaaja, lastenhoitaja, sisustaja, remontoija, taloustieteilijä.... ym. Rahaa pitää tuoda talouteen, mutta töissä ei saa käydä. Kaupasta pitää tuoda kaikkea mahdollista, mutta rahaa ei saa kuluttaa.

Ja tämä aviomieheni on se "kunnon mies" ex oli renttu ja juoppo. Kiitollinen olen siitä että mulla on hyvä mies, mutta ei se mies johon rakastuin ollut täydellinen, kuten en ole itsekään, sen olen aikuisena ihmisenä kyllä hyväksynyt.

Kyllä tunteita saa mieskin näyttää, kun mies itkee se on kauheaa kun ei tiedä miten lohduttaisi, sitä tapahtuu niin harvoin, ja silloin on tosi kyseessä. Vastapainona negatiivisille tunteille voisi mies joskus vanhan vaimonsa kanssakin vähän edes flirttailla, antaa pusun tai jopa ohimennen halata, ihan vaan huvikseen jos on hyvällä pääällä.

[/quote]

Oi mikä päivänsäde =) Olet varsinainen positiivisuuden huipentuma =)

Omassa käytöskessäsi ei voi olla noin ihanan kirjoituksen perusteella mitään vikaa =)

Jaxuhalit! Jätä se sika!

Vierailija
40/57 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:16"]

Miehillä ei tunnu olevan jostain syystä valmiuksia ilmaista kuin negatiivisia tunteita edes omaa vaimoa kohtaan. Kun joku asia miestä vituttaa, niin kyllä sen käytöksestä näkee jo kauas, akalle tiuskitaan ja jopa tekaistaan riita, vaikka vaimo ei liittyisi vitutuksen aiheuttajaan mitenkään. Mutta lemmikkejä rapsutellaan ja lasten kanssa pössötetään, mutta vaimolle ei positiivista heru, seksiäkään ei saa kuin muutaman kerran vuodessa. Olen joskus miehelle sanonut, että sano nyt jotain positiivista musta kun olet mun kanssa naimisiinkin mennyt ja lapsia tehnyt, ei keksi mitään, ei tule sanaakaan suusta. Kun minä sanon että rakastan, mies vastaa että samoin, tai ei mitään.

Nykyään tuntuu että mussa on kaikki väärin, mielipiteet (piti riidellä miehen kanssa perustulosta), mun ei saisi käydä töissä (lapset sairastuu päiväkodissa) ja harrastuksetkin on väärät (ihan turhia, aikaa vaan menee).

Kyllä miehen kanssa eläminen on sitä, että pitäisi olla selvännäkijä-meedio, aina pitää lukea ajatuksia ja tehdä päätelmiä, mitä se mies oikein haluaa.

Kyllä tässä pitäisi kaikkeen revetä, pitää olla vaimo ja äiti, siivooja, kokki, terapeutti, puutarhuri, parturi, pyykkäri, henkilökohtainen shoppaaja, lastenhoitaja, sisustaja, remontoija, taloustieteilijä.... ym. Rahaa pitää tuoda talouteen, mutta töissä ei saa käydä. Kaupasta pitää tuoda kaikkea mahdollista, mutta rahaa ei saa kuluttaa.

Ja tämä aviomieheni on se "kunnon mies" ex oli renttu ja juoppo. Kiitollinen olen siitä että mulla on hyvä mies, mutta ei se mies johon rakastuin ollut täydellinen, kuten en ole itsekään, sen olen aikuisena ihmisenä kyllä hyväksynyt.

Kyllä tunteita saa mieskin näyttää, kun mies itkee se on kauheaa kun ei tiedä miten lohduttaisi, sitä tapahtuu niin harvoin, ja silloin on tosi kyseessä. Vastapainona negatiivisille tunteille voisi mies joskus vanhan vaimonsa kanssakin vähän edes flirttailla, antaa pusun tai jopa ohimennen halata, ihan vaan huvikseen jos on hyvällä pääällä.

[/quote]

Oi mikä päivänsäde =) Olet varsinainen positiivisuuden huipentuma =)

Omassa käytöskessäsi ei voi olla noin ihanan kirjoituksen perusteella mitään vikaa =)

Jaxuhalit! Jätä se sika!

[/quote]

V***u sä oot kyllä tyhmin ihminen, johon olen törmännyt. Saavutus sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän