Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen N31 enkä ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa

Vierailija
13.12.2021 |

Ei taida osua parisuhdetta enää minulle koskaan:(

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseen parisuhteeseen mennessä kuuluu aina vähän valehdella menneisyydestään, mutta sitten seuraavissa suhteissa voi puhua totta tästä ensimmäisestä parisuhteesta. Sama se on kun hakee ensimmäisen kerran töitä niin CV on täynnä valheita, mutta 10 vuoden päästä CV:stä löytyykin ihan oikeita työpaikkoja.

Miksi pitää valehdella? - Toki ymmärrän, että jos on vaikka juuri eronnut, niin vaikka omassa mielessä ei olsi ex-kumppanista tuoreeltaan mitään kaunista tai edes neutraalia sanottavaa, niin saattaisi kuullostaa mukavammalta, jos sanoo edes jonkun huomaavaiasen tai neutreelin kommentin hänestä / hänen tekemisesitään sen sijaan, että pitäisi häntä ja kaikkia hänen tekemisiään (tai tekemättömyyksiään) vain ikävinä ja loukkaavina. - Jos siis hänestä nyt muuten, jostain syystö tulisi sanoa yhtään mitään. Mutta ainakin omat hälytyskelloni soi, jos ex-kumppanitaan ja tai hänen tekemisistään ei osaa sanoa kuin jotain (erinomaisen) ikävää. Ja tämä korostuu, mitä kauemmin tämä suhde on kestänyt. 

Se noin 40 vuotias ikisinkku

Mä luulen, että moni valehtelee, koska se on helpompaa. Totuuden kertominen johtaa aina kysymyksiin joihin ei välttämättä osaa tyydyttävästi vastata? Miksi olet ollut aina sinkku? Miksi et ole löytänyt ketään? Ja onhan siinä sitten ne implikaatiot, stereotypiat, jotka ikisinkkuihin tai kokemattomiin yhdistetään. Ne harvoin ovat sellaisia joilla saa plussapisteitä parinhaussa. 

Vierailija
62/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Ei ole osunut ketään kohdalle. Lukiossa seurustelin muutaman kuukauden yhden pojan kanssa, mutta se ei todellakaan ollut mitään vakavaa.

"Ei ole osunut ketään kohdalle". Naisilla osuu koko ajan miehiä kohdalle, jos on edes vähän sinne päin. Kyllä syy täytyy olla jossain muualla. Jos ei osu kohdalle, niin mene Tinderiin ja valitse parhaat päältä. Olet vielä ihan ok ikäinenkin. Miehiä tulee kaikista ikäluokista ovista ja ikkunoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseen parisuhteeseen mennessä kuuluu aina vähän valehdella menneisyydestään, mutta sitten seuraavissa suhteissa voi puhua totta tästä ensimmäisestä parisuhteesta. Sama se on kun hakee ensimmäisen kerran töitä niin CV on täynnä valheita, mutta 10 vuoden päästä CV:stä löytyykin ihan oikeita työpaikkoja.

Miksi pitää valehdella? - Toki ymmärrän, että jos on vaikka juuri eronnut, niin vaikka omassa mielessä ei olsi ex-kumppanista tuoreeltaan mitään kaunista tai edes neutraalia sanottavaa, niin saattaisi kuullostaa mukavammalta, jos sanoo edes jonkun huomaavaiasen tai neutreelin kommentin hänestä / hänen tekemisesitään sen sijaan, että pitäisi häntä ja kaikkia hänen tekemisiään (tai tekemättömyyksiään) vain ikävinä ja loukkaavina. - Jos siis hänestä nyt muuten, jostain syystö tulisi sanoa yhtään mitään. Mutta ainakin omat hälytyskelloni soi, jos ex-kumppanitaan ja tai hänen tekemisistään ei osaa sanoa kuin jotain (erinomaisen) ikävää. Ja tämä korostuu, mitä kauemmin tämä suhde on kestänyt. 

Se noin 40 vuotias ikisinkku

Mä luulen, että moni valehtelee, koska se on helpompaa. Totuuden kertominen johtaa aina kysymyksiin joihin ei välttämättä osaa tyydyttävästi vastata? Miksi olet ollut aina sinkku? Miksi et ole löytänyt ketään? Ja onhan siinä sitten ne implikaatiot, stereotypiat, jotka ikisinkkuihin tai kokemattomiin yhdistetään. Ne harvoin ovat sellaisia joilla saa plussapisteitä parinhaussa. 

Kiitos kun vastasit. - Koska itse olen jo ennättänyt näinkin vanhaksi (noin 40 vuotaaksi) niin kai minä olen jo turtunut ajatukseen ikisinkkuudestani. Saattaa olla, että on täysin oma vikani kun en ole päässyt parisuhteeseen. Olen ehkä liian naivi ja sinisilmäinen kun olen halunnut uskoa siihen, että kohtaan ja löydän kyllä oman rakkaani jos inni on tarkoitettu...

Mutta uskon myls, että paljon on myös kiinni siitäkin miten ikisinkkuutensa kertoo. Ja kyllä olen minäkin kohdannut ennakkoluuloisuutta ikisinkkuutani kohtaan. Mutta toisaalta haluaisinko kumppanikseni sellaisen, joka ei voisi  hyväksyä historiaani. En ole erityisen introvertti saati eksovertti, vaan kuten useimmat luultavasti ovat, jotain äiden ääripäiden väliltä.

Olisi erinomaisen vaivaannuttvaa ja kiusallista jos mahd. kumppanini kysyisi vaikka vanhemmiltani, sisaruksiltani tai joltain naispuolisilta ystävältäni / kaveriltani, että kertokaahan milliaisia aiemmat kumppanini ovat olleet ja he kertosivat etteivät tiedä minulla sellaista koskaan olleen sen jälkeen (tai sitä ennen) kun itse olisin kertonut jotain aivan muuta....

Toki he saavat kertoa mitä haluavat ja parhaaksi näkevät mutta puhdas valehtelu on asia, jota en itse halua kuulla joten miksi itse valehtelisin?  

Vierailija
64/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Ei ole osunut ketään kohdalle. Lukiossa seurustelin muutaman kuukauden yhden pojan kanssa, mutta se ei todellakaan ollut mitään vakavaa.

"Ei ole osunut ketään kohdalle". Naisilla osuu koko ajan miehiä kohdalle, jos on edes vähän sinne päin. Kyllä syy täytyy olla jossain muualla. Jos ei osu kohdalle, niin mene Tinderiin ja valitse parhaat päältä. Olet vielä ihan ok ikäinenkin. Miehiä tulee kaikista ikäluokista ovista ja ikkunoista.

Oliko tää joku vitsi😂😂

Vierailija
65/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Sä olet ihan pihalla! Ei todellakaan osu.

Vierailija
66/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Itse noin 4o v:na miehenä, joka ei ole eläessään ollut parisuhteessa on parempi olla ja elää sinkkuna kuin väen väksin ja yrittää pakottaa ja ahtaa itsesnä parisuhteeseen on elää ja olla sinkkuna. - Tai näin ainakin itse olen toiminut. Toki ääripäiden väliin var,masti mahtuu monta potentiaalista mutta jos elät ja asut ja toimit vaikka vähän syrjemmälä niin kyllä se Tinderin tarjontakin taitanee olla aikas vaisua. (omaa kokemusta ei ole). Ja kai minusta ainakin on vuosien saatossa kasvanut ja tullut vähän itseriittoinenkin, miksi hakeutua ja pyrkiä parisuhteeseen kun sinkkunakin pärjää ja kokee elämänsä mielekkääksi?

Toki on ihan yleisinhimisstä kaivata ja toivoa osakseen rakkautta ja mahd. päästä elämämään parisuhteessa mutta yhä useammin huomaan kysyväni miksi? 

Mitä oikeastaan menettää, jos eläsi sinkkuna loppuikänsä? Ja en minä halua olla kenellekään kumppani, jonka päällimäinen ajatus minusta (tai minun hänestä) olisi, että otanpa nyt tuollaisen kun en ketään muuta voi tai pysty saamaan... Vaihdan ja tai jätän sitten hänet jos satun kohtaamaan jonkun vähääkään paremman.  

Vierailija
67/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet. Miehenä samassa tilanteessa ikkuna alkaa sulkeutua. Sen jälkeen naiset edellyttävät mieheltä parisuhdehistoriaa. Miehet eivät.

Eikä edellytä

En ole kaikkia naisia maailmassa tavannut, mutta oma kokemukseni parisuhteen etsimisestä kokemattomana + 35 v miehenä on, että naiset eivät ehkä aina edellytä mieheltä parisuhdekokemusta, mutta sellaisen täydellinen puute on kuitenkin niin suuri varoituslippu ja kummallisuus, että käytännössä sen takia lopettavat tapailun saadessaan tuon tiedon itselleen. 

Ja onhan se ymmärrettävää. Kyseessä on niin suuresti normista poikkeava asia, että mikä tahansa vastaava outous saisi kenet tahansa harkitsemaan tapailun jatkamista.

Riippuu paljon miehestä. Jos mies on opiskellut, tehnyt uraa, ehkä asunut ulkomailla ja/tai matkaillut paljon, on ollut harrastuksia yms. puuhaa niin kyllä sen ymmärtää jos ei ole siihen rinnalle ehtinyt tai halunnut vielä ketään.

Jos on 35v työtön mies joka ei ole tehnyt aikuisena muuta kuin pelannut videopelejä niin se on red flag.

Toisaalta jos mies on hyvässä kunnossa ja siisti, sekä osaa pelata videopelejä huipputasolla ja tietää videopeleistä luennoitavaa historiaa tai filosofiaa, niin silloin mies on hot.

Nykyään ei välttämättä länsimaissa kannata opiskella tai käydä töissä, kun globaali markkinatalous on muuttanut ostovoimaa ja työoloja kestämättömän huonolle tasolle.

Työt tehdään nykyään halpamaissa ja täällä lännessä työtä tekee vain harvat.

Saa olla sosialisti jos näkee työnteossa miellekkyyttä, koska työ tosiaan nykyään vaatii kansalaiselta marxilaisuutta. Ennen työnteolla saatiin vaurautta ja pääomalla ostettiin yksilönvapauksia elää miten haluaa. Sillä rikottiin konservatiivisia vanhakantaisia tapoja ja luotiin nykyinen liberaalinen yhteiskunta.

Nykyjään on ihan ok olla kolmekymppinen ja osata vain pelata videopelejä ja näyttää yleishyvältä jössikältä. Sanotaan että miehet ei ole enää miehiä, mutta toisaalta eivät palkatkaan ole enää miesten palkkoja, sellaisia mistä jää säästöön ja millä ostelee auton tai toisenkin. Ja siinä sivussa makselee elareita ja elättää uusioperhettään.

Nykyään miehille tarjotaan karkkirahoja, poikien rahoja.

Ei mikään ihme että moni valitseekin virtuaalisen maailman. Siinä jää voitolle.

Vierailija
68/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät ps5 miehet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet. Miehenä samassa tilanteessa ikkuna alkaa sulkeutua. Sen jälkeen naiset edellyttävät mieheltä parisuhdehistoriaa. Miehet eivät.

Eikä edellytä

En ole kaikkia naisia maailmassa tavannut, mutta oma kokemukseni parisuhteen etsimisestä kokemattomana + 35 v miehenä on, että naiset eivät ehkä aina edellytä mieheltä parisuhdekokemusta, mutta sellaisen täydellinen puute on kuitenkin niin suuri varoituslippu ja kummallisuus, että käytännössä sen takia lopettavat tapailun saadessaan tuon tiedon itselleen. 

Ja onhan se ymmärrettävää. Kyseessä on niin suuresti normista poikkeava asia, että mikä tahansa vastaava outous saisi kenet tahansa harkitsemaan tapailun jatkamista.

Riippuu paljon miehestä. Jos mies on opiskellut, tehnyt uraa, ehkä asunut ulkomailla ja/tai matkaillut paljon, on ollut harrastuksia yms. puuhaa niin kyllä sen ymmärtää jos ei ole siihen rinnalle ehtinyt tai halunnut vielä ketään.

Jos on 35v työtön mies joka ei ole tehnyt aikuisena muuta kuin pelannut videopelejä niin se on red flag.

Toisaalta jos mies on hyvässä kunnossa ja siisti, sekä osaa pelata videopelejä huipputasolla ja tietää videopeleistä luennoitavaa historiaa tai filosofiaa, niin silloin mies on hot.

Nykyään ei välttämättä länsimaissa kannata opiskella tai käydä töissä, kun globaali markkinatalous on muuttanut ostovoimaa ja työoloja kestämättömän huonolle tasolle.

Saa olla sosialisti jos näkee työnteossa miellekkyyttä, koska työ tosiaan nykyään vaatii kansalaiselta marxilaisuutta. Ennen työnteolla saatiin vaurautta ja pääomalla ostettiin yksilönvapauksia elää miten haluaa. Sillä rikottiin konservatiivisia vanhakantaisia tapoja ja luotiin nykyinen liberaalinen yhteiskunta.

Nykyjään on ihan ok olla kolmekymppinen ja osata vain pelata videopelejä ja näyttää yleishyvältä jössikältä. Sanotaan että miehet ei ole enää miehiä, mutta toisaalta eivät palkatkaan ole enää miesten palkkoja, sellaisia mistä jää säästöön ja millä ostelee auton tai toisenkin. Ja siinä sivussa makselee elareita ja elättää uusioperhettään.

Mulla on ihan tavallinen IT-duuni ja voin sanoa, että rahaa jää säästön. Voisin ostaa parikin autoa jos haluaisin. Ihme ulinaa taas kerran joltain peräkammarin pojalta.

m29

Vierailija
69/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäät ps5 miehet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edellytä

Mulla on ihan tavallinen IT-duuni ja voin sanoa, että rahaa jää säästön. Voisin ostaa parikin autoa jos haluaisin. Ihme ulinaa taas kerran joltain peräkammarin pojalta.

m29

Olen varmasti isäsi ikäinen mies ja puhun nuoremman polven puolesta. Kuulut siihen samaan porukkaan mihin oma poikani kuuluu. Hyväosaiseen vähemmistöön. Sinällään ymmärrän kyllä uhosi. Kuuluu tuohon ikään. Voittaisin sinut vielä tappelussa ihan helposti. Ole siinä mielessä hiljaa sielä ja kuuntele vanhempiasi.

Ei ole mikään salaisuus sanoa että työnteko ei pohjoismaissa ole pitkään taloudellisessa mielessä kannattanut. Ihan sääliksi käy lapsenlapsia jotka ovat nyt kouluiässä.

Jos sama meno jatkuu, niin pian tulevaisuudessa mieskaksysit ei enää käy edes treffeilläkään, kun ne kahvit ja wienerit maksaa ihan liikaa.

Vierailija
70/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä panen (pun intended) paremmaksi: olen ap:ta 15v vanhempi nainen, enkä ole ikinä seurustellut tai harrastanut seksiä. Tasoa en viitsi enää laskea, kun ei tuo nekrofilia oikein nappaa.

Vierailija
71/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä n32, ei minkäänlaista läheisempää kontaktia miespuolisiin henkilöihin. Eikä kyllä kaukaisempaakaan kontaktia.

Vierailija
72/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä n32, ei minkäänlaista läheisempää kontaktia miespuolisiin henkilöihin. Eikä kyllä kaukaisempaakaan kontaktia.

Otan osaa:( Olet menettänyt ison ja tärkeä osan elämästä. En voisi kuvitella elämää ilman läheisyyttä.

Vierailija
73/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt painiharrastuksen aloittamista?

Vierailija
74/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin puutteessa

Vierailija
75/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naisten kanssa tekemisissä. Vapaata ja rahaa riittää. :)

M35

Vierailija
76/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Varmasti sinullekin löytyy ottajia. Ehkä se oikea ei vaan ole osunut kohdalleen vielä:)

Vierailija
77/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Ongelmahan on siinä, että ne kohdalle osuvat miehet eivät ole edes vähän sinne päin. Minä menen ainakin omat toiveeni edellä enkä huoli ketään vain siksi, että hän sattuu osoittamaan kiinnostusta minuun.

N27

Vierailija
78/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Ongelmahan on siinä, että ne kohdalle osuvat miehet eivät ole edes vähän sinne päin. Minä menen ainakin omat toiveeni edellä enkä huoli ketään vain siksi, että hän sattuu osoittamaan kiinnostusta minuun.

N27

Minkälaista etsit?

Vierailija
79/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

N27

Minkälaista etsit?

Tiedän kun osuu kohdalle. En nyt ala sen tarkemmin kuvailemaan. Sen voin sanoa että mistään Tinderistä ei toiveideni mukaista löydy.

N27

Vierailija
80/98 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä on paljon räppäreitä jotka räppää kovalla tasolla. Yksikään ei ole ilman naista.

Opetelkaa räppäämään ja tarvittaessa batlaamaan kesäisin puistoissa ja kaduilla.

Räppääjät ei koskaan ole ilman naisia.

Siinä on hyödyllinen taito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan