Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen N31 enkä ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa

Vierailija
13.12.2021 |

Ei taida osua parisuhdetta enää minulle koskaan:(

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa skitsoidien maailmaan.

Vierailija
2/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 ja sama juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et ole?

Vierailija
4/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et ole?

Ei ole osunut ketään kohdalle. Lukiossa seurustelin muutaman kuukauden yhden pojan kanssa, mutta se ei todellakaan ollut mitään vakavaa.

Vierailija
5/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuleva vaimoni oli 37 vuotta, hän aloitti ensimmäisen vakavan suhteensa, minun kanssani.

Vierailija
6/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissoja?

Vierailija
7/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33 ja sama juttu..

Surkeeta!

Vierailija
8/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama tilanne, minä myös N31. Masentavaa kun 15 v teineilläkin on enemmän kokemusta parisuhteesta kun mulla.

Vierailija
9/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama tilanne, minä myös N31. Masentavaa kun 15 v teineilläkin on enemmän kokemusta parisuhteesta kun mulla.

Eikö ole kavereita kenen kautta voisi löytää miesystävän?

Vierailija
10/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä te parisuhteettomat N31:t olette tehneet vaikkapa ikävuodet 20-30? Onko teillä kuitenkin ollut ystäviä, ette ole erityisen ujoja, oletteko opiskelleet, luoneet uraa vai mitä?

Vierailija
11/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samaa sakkaa somemissien kans. Kolmekymppisenä iskee menostoppi ja koitetaan hätäisesti alkaa aikuistumaan...Olet myöhässä...

Vierailija
12/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Tosin ei mua haittaa. Viihdyn yksin.

N34

Vierailija
13/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mitä te parisuhteettomat N31:t olette tehneet vaikkapa ikävuodet 20-30? Onko teillä kuitenkin ollut ystäviä, ette ole erityisen ujoja, oletteko opiskelleet, luoneet uraa vai mitä?

Ehkä ihan kaikki nyt vaan eivät jaa sitä p#rsettään ihan joka ikiselle mahd. vastaantulijalle vain jonkun ihkun parisuhteen toivossa?

(Yllä siis mitä ilmeisimminkin näin esiin nostettuna se syy sille, miksi en pahemmin ole "kelvannut" parisuhteisiin.)

Vierailija
14/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin yliopistossa, harrastin urheilua, vietin aikaa kavereiden kanssa, matkailin ja tein uraa. En ole mitenkään erityisen ujo vaikka viihdynkin erittäin hyvin myös yksin. Ei vaan ole kohdannut ketään....Joihin miehiin olen vuosien aikana ollut ihastunut, mutta joko ihastus ei ole ollut molemminpuolista tai sitten mies on ollut varattu. Täällä Helsingissä niitä miehiä ei vaan ole minun ikäluokassani hirveän montaa vapaana.

AP

Vierailija
15/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin seksiä ensimmäisen kerran 30-vuotiaana. Vakavan parisuhteen aloitin 32-vuotiaana ja olen tässä suhteessa edelleen. 

En antanut nuorena asian koskaan määrittää itseäni. Aina ajattelin, että joko kohtaan jonkun tai en, mutta joka tapauksessa olen onnellinen ja toteutan itseäni. Rakkautta olen saanut perheeltäni ja ystävyyssuhteissa, joten rakkaudettomuutta en ole koskaan kokenut.

Toki olen onnellinen ja kiitollinen kumppanistani, mutta kokonaiseksi olen itseni aina tuntenut. Ja tunnen aina, vaikka tämä suhde joskus päättyisikin.

Kannattaa myös uskoa se, että satumaista rakkautta on vain saduissa. Kukaan mies ei tule ja pelasta. Kukaan ei tule ja täydennä sinua. Täysin ehdoitta kukaan ei sinua tule rakastamaan, vaan parisuhde vaatii töitä. Ei sekään ole onnea ja auvoa joka hetki, vaan yhtälailla elämää ylä- ja alamäkineen.

Mitä jos miettisit, mistä olet tässä hetkessä onnellinen ja kiitollinen sen sijaan, että suret jotain, mitä ei juuri nyt ole?

Vierailija
16/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin yliopistossa, harrastin urheilua, vietin aikaa kavereiden kanssa, matkailin ja tein uraa. En ole mitenkään erityisen ujo vaikka viihdynkin erittäin hyvin myös yksin. Ei vaan ole kohdannut ketään....Joihin miehiin olen vuosien aikana ollut ihastunut, mutta joko ihastus ei ole ollut molemminpuolista tai sitten mies on ollut varattu. Täällä Helsingissä niitä miehiä ei vaan ole minun ikäluokassani hirveän montaa vapaana.

AP

Kai olet kuitenkin käynyt treffeillä ja harrastanut seksiä noina vuosina? Olisi aika karua jos et

Vierailija
17/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja on yhä edelleen. Tosin enää en edes toivo, että tapaisin itselleni sopivan miehen. Perhettä en enää edes voi perustaa.

En siis viitsi valehdella ja väittää, että kyllä se oikea vielä osuu kohdalle.

N45

Vierailija
18/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Paitsi fantasia netti suhteissa

T. N30

Vierailija
19/98 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: