Olen N31 enkä ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa
Ei taida osua parisuhdetta enää minulle koskaan:(
Kommentit (98)
Kiva, että on olemassa muita kaltaisiani. Olen tuttavapiirin ja suvun ainut täysin ikisinkku, tulee oikeasti olo että olen ainut maailmassa.
N35
Näin näkemättä vaikea sanoa, että panisinko.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että on olemassa muita kaltaisiani. Olen tuttavapiirin ja suvun ainut täysin ikisinkku, tulee oikeasti olo että olen ainut maailmassa.
N35
Tietenkin on.
On paljon aikuisia ihmisiä, jotka ovat ikisinkkuja, jopa täysin kokemattomia. Ei heitä prosentuaalisesti paljoa ole, mutta pienestäkin prosentista kertyy yllättävän iso määrä. Lisäksi kun ajatellaan sitä stigmaa, joka yksinäisyyteen, ikisinkkuuteen ja kokemattomuuteen liitetään niin ei ole ihme, että noihin ryhmiin kuuluvat eivät hirveästi pidä meteliä tilanteestaan. Koska mitä hyvää siitä seuraisi, jos avoimesti kuuluttaisi, että on ikisinkku tai kokematon? Aivan, ei mitään. Pelkkää pilkkaa, ikäviä kysymyksiä ja ehkä surkuttelua.
On tämä parisuhde sitten vaikea yhtälö, toiset haluavat parisuhteeseen ja toiset haluavat siitä pois. Ilmeisesti ihmiset kuvittelevat että juuri minulle se toinen vaihtoehto on parempi kuin tämä nykyinen suhde tai yksinäisyys.
Onko peppureikään pantu?
Silloin on jo vakavan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten vain pannut ympäriinsä 🤮
Erikoinen asenne, että villikään sinkkuelämä estäisi myöhemmän parisuhteen. Etenkin kun niitä yhtälailla ympäriinsä paneskelleita on miehissä paljon enemmän.
Muuten hyvä, mutta ihan väittämäsi on epätosi, siis ihan matemaattisesti.
Jokaisessa (heterojen välisessä) seksuaalisessa kanssakäymisessä on mies ja nainen -> kumppanien määrä (keskiarvo) miehillä ja naisilla on lähes sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten vain pannut ympäriinsä 🤮
Erikoinen asenne, että villikään sinkkuelämä estäisi myöhemmän parisuhteen. Etenkin kun niitä yhtälailla ympäriinsä paneskelleita on miehissä paljon enemmän.
Muuten hyvä, mutta ihan väittämäsi on epätosi, siis ihan matemaattisesti.
Jokaisessa (heterojen välisessä) seksuaalisessa kanssakäymisessä on mies ja nainen -> kumppanien määrä (keskiarvo) miehillä ja naisilla on lähes sama.
Ei ole, koska miehillä naiskokemukset eivät jakaannut tasaisesti.
Älä ap huoli. Itse olin juuri 31 kun olin ekaa kertaa parisuhteessa. Nyt nelikymppinen ja tuosta jo eronnut. Ei se pitkäkään parisuhde niin erikoinen ollut, toki kokemuksena koettava. Uskon että kerkeet vielä monta parisuhdetta kokea. 31 ei ole vanha
Olen 29v ja pelottaa että ikisinkuksi jään. Ei vaan ole rohkeutta tapailla miehiä tai varsinkaan päästää lähelle, mutta toisaalta pelottaa loppuelämän yksinäisyys. Mitä tehdä?
Minä en ole koskaan ollut minkäänlaisessa parisuhteessa.
N33
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan ollut minkäänlaisessa parisuhteessa.
N33
Mitä jos tehtäisiin asialle jotain?
M27
Mitä mieltä kokemattomasta ja ikisinkusta 28-vuotiaasta miehestä?
Naisena sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet. Miehenä samassa tilanteessa ikkuna alkaa sulkeutua. Sen jälkeen naiset edellyttävät mieheltä parisuhdehistoriaa. Miehet eivät.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sinulla on vielä kaikki mahdollisuudet. Miehenä samassa tilanteessa ikkuna alkaa sulkeutua. Sen jälkeen naiset edellyttävät mieheltä parisuhdehistoriaa. Miehet eivät.
Eikä edellytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edellytä
Kyllä muuten edellyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä kokemattomasta ja ikisinkusta 28-vuotiaasta miehestä?
Seksi ja parisuhteet ei varmaan ole sulle. Keskity muihin juttuihin
Vierailija kirjoitti:
Olen 29v ja pelottaa että ikisinkuksi jään. Ei vaan ole rohkeutta tapailla miehiä tai varsinkaan päästää lähelle, mutta toisaalta pelottaa loppuelämän yksinäisyys. Mitä tehdä?
Terapia. Miksi et uskalla päästää ketään lähelle?
Aloin seurustella ekaa kertaa vuosi sitten ja olen N35. Luulin ensin etten osaisi tai pystyisi suhteeseen koska olen niin kokematon mutta niin vain kaikki on mennyt luonnollisesti omalla painollaan. Juuri juhlimme suhteemme vuosipäivää ja yhteen muutosta on ollut puhetta. Kun se oikea tulee vastaan niin kyllä luonto hoitaa tikanpojan puuhun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edellytä
En ole kaikkia naisia maailmassa tavannut, mutta oma kokemukseni parisuhteen etsimisestä kokemattomana + 35 v miehenä on, että naiset eivät ehkä aina edellytä mieheltä parisuhdekokemusta, mutta sellaisen täydellinen puute on kuitenkin niin suuri varoituslippu ja kummallisuus, että käytännössä sen takia lopettavat tapailun saadessaan tuon tiedon itselleen.
Ja onhan se ymmärrettävää. Kyseessä on niin suuresti normista poikkeava asia, että mikä tahansa vastaava outous saisi kenet tahansa harkitsemaan tapailun jatkamista.
Ai, vakavassa. Mikä lasketaan vakavaksi? Onko se jotenkin pahempaa, että ei ole ollut vakavassa?
Itse olen sua 10 vuotta vanhempi enkä ole ikinä ollut minkäänlaisessa parisuhteessa. Kieltämättä, jos nyt mietin omia pelkojani ja ahdistuksiani parisuhteen etsimisen suhteen niin varmaan helpottaisi, jos olisi kokemusta edes ei-vakavasta parisuhteesta. Osaisi edes vertauskuvallisesti pyöräillä eikä täytyisi näin aikuisiällä lähteä heti ilman apupyöriä matkaan vaikka ei osaa edes jarrua käyttää.