Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi laulaa paremmin: Jouni Hynynen vai Olli Lindholm?

Vierailija
21.03.2015 |

ev

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kun kysyisi kumpi piirtää paremmin, stevie wonder vai ray charles

Vierailija
22/24 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi molemmille. Ei kumpikaan ja rumia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:07"]

Ihana! Äijät ei laula, ne huutaa tai lausuu.

Pahi

Pahempia ovat vänisijät: Juice Leskinen vai Nipa Neumann? (tai Noiman, niin kuin nuori serkkuni sen Dingo-huumassaan aikoinaan 1985 kirjoitti, ja vielä oikein plakaattiin, NOIMAN ON IHANA - ja eikun Pitäjänmäen äänitysstudion pihalle huutamaan ja plakaattia heiluttamaan sifonkihuivut lepattaen DDD)

Ei tsiisusnieminen sentään, mä oon ollut siellä serkkusi kanssa, Noiman-plakaattia en kyllä muista.

Mut siis huonoista (tai 'huonoista') laulajista: joskus aikoinaan olin kuolla nauruun, kun siskoni junttipoikakaveri on niin tuohduksissaan, et kuinka kukaan voi pitää jostain Neil Youngista, kun 'eihän se edes osaa laulaa, vaan vänisee'. Ei helvata. Yritin sanoa, et hei eiks se oo just se juttu. Se tekee loistobiisejä ja niitä on coveroinut vaikka kuka, mut kukaan ei laula koskettavammin iki-ihanaa Harvest Moonia kuin vänisevä Neil Young itse. Hieno biisi, todella hieno biisi. Ja toiskohan se Young väninällään siihen sitä paljonpuhuttua aitoutta - ja koskettavuutta. Et niin kuin se oikein tarkoittaisi sitä, mitä laulaa.

Juice oli Jumala! Valitettavasti en itse en ole vastaava sanankäytön Messias, mutta Juice olisi varmasti "vänissyt" sinulle tähän jonkin tyrmäävän kommentin jonka älykkään ja pisteliään, sinut oikealle paikallesi laittavan sarkasmin olisit tajunnut vasta vuosikymmenen päästä. Mutta muista! Jumalaa ei arvostella!

Vierailija
24/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis ekaa lainausta. Toinen oli harvinaisen oikeassa.