Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa mitä sanon jehovan todistajille!!

Vierailija
21.03.2015 |

Muutettiin tähän asuntoon, rivariin hyvälle alueelle 2kk sitten. No muutaman vuorokauden kuluttua ovelle ilmestyi jehovat ja toivotti tervetulleeksi. He eivät käyneet kenenkään muun ovella kuin vain meidän! Sanoin vaan että on kiire nyt ei ehdi. He sanoi että tulevat toinen kerta uudestaan. Sanoin vaan että jaaha. No pari viikkoa sitten he tulivat taas tuomaan minulle jonkun tapahtuma ilmoituksen ja sanoivat että "se sirkka jonka näit viimeviikolla tulee tässä joku päivä käymään." olin ihan ihmeissäni ja sanoin taas että no ihan kuinka vaan. Mitä sanon kun se tulee??? Oon niin kiltti etten osaa sanoa ei tollasillE!!! Puhelinmyyjillekkin lyön aina äkkiä luurin korvaan ettei tarvitse sanoa rumasti tai tilaan taas myötätunnosta jonkun alibin ja mieskin suuttuu! Mitä oikeesti sanon kun ne tulee?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]Täällä kävivät tänään päivällä Haistatin vitut ja paiskasin oven kiinni.Uusavuton miettii mitä niille häiriköille pitää sanoa...Jestas mikä vajakki ap.. [/quote] Olen lapsena oppinut että hyvä tyttö sanoo kyllä ja on hiljaa. En osaa sanoa ei Tuntemattomalle. Kiitos analyysistasi, vajakki olkoon diagnoosini.

[/quote]

"Haluatko että nämä 20 miestä anaaliraiskaavat sinua vuorokauden putkeen?" "Kyllä tottakai kiitos" kuten kotona opetettiin?

[/quote]

olet vastenmielinen. t. zombi

Vierailija
22/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]Täällä kävivät tänään päivällä Haistatin vitut ja paiskasin oven kiinni.Uusavuton miettii mitä niille häiriköille pitää sanoa...Jestas mikä vajakki ap.. [/quote] Olen lapsena oppinut että hyvä tyttö sanoo kyllä ja on hiljaa. En osaa sanoa ei Tuntemattomalle. Kiitos analyysistasi, vajakki olkoon diagnoosini.

[/quote]

Siihen on vain opittava ettei tarvitse mennä katsomaan aina kun ovikello soi.  Todistajat ovat usein niin fiksuja että laittavat lehtisen luukusta ja soittavat hiljaa ovikelloa, sano vain nätisti vakaumuksesi on toinen.  Olimme samoilla linjoilla Jumalan huolenpidosta, he eivät uskoneet ihmeparannukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että et juuri nyt ehdi keskustelemaan, lesborakastajasi on kahleissa makuuhuoneessa ja teillä on leikit kesken.

Vierailija
24/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että en välitä keskustella henkilökohtaisesta uskostani toisten kanssa. Enkä ota lehtiäkään.

Vierailija
25/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet juutalainen. Käsittääkseni jehovalaiset ei käännytä juutalaisia jonkun ilmestyskirjan tulkinnan takia.

Vierailija
26/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon lyhyesti ei kiitos, ei kiinnosta - enkä ota mitään lehtisiä vastaan. Jos yrittävät mutista jotain, niin edelleen hymyilen ja sanon painokkaan ystävällisesti "ei kiitos, ei todellakaan kiinnosta". Hyvin ovat uskoneet.

Vierailija
27/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi entinen jehis. Lähtevät käpälämäkeen ja äkkiä.

Vierailija
28/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukavaa että tulitte. Toivon, että ette tulisi uudelleen. Hyvää päivän jatkoa."

Vierailija
29/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kiitos, mutta sinulla on oma vahva vakaumuksesi, ja et kaipaa muita jumalia.

Vierailija
30/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että sun komerossa asuu zombeja ja ne syö uskontonsa tuputtajia. voidaan tulla frendien kanssa sinne todisteeksi. t. zombi

Vierailija
31/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävivät tänään päivällä Haistatin vitut ja paiskasin oven kiinni.Uusavuton miettii mitä niille häiriköille pitää sanoa...Jestas mikä vajakki ap..