auttakaa mitä sanon jehovan todistajille!!
Muutettiin tähän asuntoon, rivariin hyvälle alueelle 2kk sitten. No muutaman vuorokauden kuluttua ovelle ilmestyi jehovat ja toivotti tervetulleeksi. He eivät käyneet kenenkään muun ovella kuin vain meidän! Sanoin vaan että on kiire nyt ei ehdi. He sanoi että tulevat toinen kerta uudestaan. Sanoin vaan että jaaha. No pari viikkoa sitten he tulivat taas tuomaan minulle jonkun tapahtuma ilmoituksen ja sanoivat että "se sirkka jonka näit viimeviikolla tulee tässä joku päivä käymään." olin ihan ihmeissäni ja sanoin taas että no ihan kuinka vaan. Mitä sanon kun se tulee??? Oon niin kiltti etten osaa sanoa ei tollasillE!!! Puhelinmyyjillekkin lyön aina äkkiä luurin korvaan ettei tarvitse sanoa rumasti tai tilaan taas myötätunnosta jonkun alibin ja mieskin suuttuu! Mitä oikeesti sanon kun ne tulee?
Kommentit (31)
Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]sano, että sun komerossa asuu zombeja ja ne syö uskontonsa tuputtajia. voidaan tulla frendien kanssa sinne todisteeksi. t. zombi
[/quote]
toivottavasti mies olisi kotona silloin niin se voisi sanoa!! :D
Itse olen kieltänyt käymästä. Jos ovat siitä huolimatta tulleet satujansa tuputtamaan olen käskenyt häipyä ja vähän saatanan äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan.
[/quote]
Niin mutta se on aika noloa että en ekalla kerralla sanonut ! Nyt he tulevat jo kolmatta kertaa tänne!
Vanha hyvä konstihan on mennä alasti avaamaan ovi. Tai olisikohan varmempi riisuutua vasta sitten kun on avannut oven ja todennut että lähetystyön tekijät on kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Itse olen kieltänyt käymästä. Jos ovat siitä huolimatta tulleet satujansa tuputtamaan olen käskenyt häipyä ja vähän saatanan äkkiä.
[/quote]
No tälläin haluisin osata sanoa mutta meen aina ihan lukkoon!
Ihan helppoa! Sanot kiitos, mutta en ole kiinnostunut. Eivät ne silloin jää jauhamaan. Ei tarvitse olla ilkeä, mutta kannattaa suoraan sanoa ettei ole kiinnostunut.
Minä en kehdannut suoraan sanoa ovelle tulijoille, kun toinen oli entinen työkaverini. Soitin "seurakunnan" pomolle, ja sanoin että meille ei tarvitse tulla. Siitä on nyt yli 25 vuotta aikaa, eikä ole käyty kertaakaan, vaikka olemme muuttaneetkin tänä aikana moneen otteeseen.
On se ihmiselle vaikeaa tuo puhuminen. Kiitos ei, en ole kiinnostunut. Kokeile.
Kaikkein parasta on sanoa tuo että sulla on oma vakaumus jo jos et halua niiden käyvän ovella enää
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:55"]On se ihmiselle vaikeaa tuo puhuminen. Kiitos ei, en ole kiinnostunut. Kokeile.
[/quote]
Ei varmaan muukaan auta!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]sano, että sun komerossa asuu zombeja ja ne syö uskontonsa tuputtajia. voidaan tulla frendien kanssa sinne todisteeksi. t. zombi [/quote] toivottavasti mies olisi kotona silloin niin se voisi sanoa!! :D
[/quote]
mihis sinä sitä miestä tarvitset? ei me nyt sun kimppuun käydä, jos maksun antaa etukäteen. ja maksuksi käy vaikka naudan paisti. verisenä. t. zombi
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan. [/quote] Niin mutta se on aika noloa että en ekalla kerralla sanonut ! Nyt he tulevat jo kolmatta kertaa tänne!
[/quote]
Ei kannata alkaa keskustelemaan heidän kanssaan enempää, esim. juurikin puhumalla vakaumuksista tms. Sanoo vain suoraan, ettei kiinnosta. That's it.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan. [/quote] Niin mutta se on aika noloa että en ekalla kerralla sanonut ! Nyt he tulevat jo kolmatta kertaa tänne!
[/quote]
Ei kannata alkaa keskustelemaan heidän kanssaan enempää, esim. juurikin puhumalla vakaumuksista tms. Sanoo vain suoraan, ettei kiinnosta. That's it.
[/quote]
Ai ihan vaan "sori mua ei kiinosta"? Hirveen tylyltä kuulostaa.... ääää mun pitää varmaan mennä psykologille.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan. [/quote] Niin mutta se on aika noloa että en ekalla kerralla sanonut ! Nyt he tulevat jo kolmatta kertaa tänne! [/quote] Ei kannata alkaa keskustelemaan heidän kanssaan enempää, esim. juurikin puhumalla vakaumuksista tms. Sanoo vain suoraan, ettei kiinnosta. That's it. [/quote] Ai ihan vaan "sori mua ei kiinosta"? Hirveen tylyltä kuulostaa.... ääää mun pitää varmaan mennä psykologille.
[/quote]
Kyllä he varmasti kuulevat ihan kauheita haistatuksia ovelta ovelle kulkiessaan. Siinä valossa "kiitos mua ei kiinnosta" on äärimmäisen ystävällinen ilmaisu :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:52"]Ihme ongelma, sano että edustat toista uskontoa tai olet ateisti tai ettei kiinnosta. Minä yleensä sanon kiitos niistä vihkosista mitä he jakaa ja sitten siinä oven suussa rapsuttavat pikkasen koiria tai sanovat lapsista jotain herttaista ja sitten toivotetaan hyvää päivänjatkoa. Kaikki ketä meidän ovikelloa on soittaneet on olleet oikein mukavia ja asiallisia ihmisiä, sellaisia joihin olisi ihan hyvä tutustua kun samalla asueella asuu. Ei ne nyt alvariinsa hyppää teillä jos et ole kiinnostunut. Eikä pakota mihinkään tapahtumaan. [/quote] Niin mutta se on aika noloa että en ekalla kerralla sanonut ! Nyt he tulevat jo kolmatta kertaa tänne! [/quote] Ei kannata alkaa keskustelemaan heidän kanssaan enempää, esim. juurikin puhumalla vakaumuksista tms. Sanoo vain suoraan, ettei kiinnosta. That's it. [/quote] Ai ihan vaan "sori mua ei kiinosta"? Hirveen tylyltä kuulostaa.... ääää mun pitää varmaan mennä psykologille.
[/quote]
Kyllä he varmasti kuulevat ihan kauheita haistatuksia ovelta ovelle kulkiessaan. Siinä valossa "kiitos mua ei kiinnosta" on äärimmäisen ystävällinen ilmaisu :D
[/quote]
Okei no kokeilen tota. Sanon vaan ton lauseen ja laitan oven kiinni!!
"Ei ehdi nyt juttelemaan, kiire verenluovutukseen."
Sanot että sinua ei kiinnosta. Jos et tee niin huomaat pian saaneesi varsinaisen riesan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]Täällä kävivät tänään päivällä Haistatin vitut ja paiskasin oven kiinni.Uusavuton miettii mitä niille häiriköille pitää sanoa...Jestas mikä vajakki ap.. [/quote] Olen lapsena oppinut että hyvä tyttö sanoo kyllä ja on hiljaa. En osaa sanoa ei Tuntemattomalle. Kiitos analyysistasi, vajakki olkoon diagnoosini.
[/quote]
"Haluatko että nämä 20 miestä anaaliraiskaavat sinua vuorokauden putkeen?" "Kyllä tottakai kiitos" kuten kotona opetettiin?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:48"]Täällä kävivät tänään päivällä Haistatin vitut ja paiskasin oven kiinni.Uusavuton miettii mitä niille häiriköille pitää sanoa...Jestas mikä vajakki ap..
[/quote]
Olen lapsena oppinut että hyvä tyttö sanoo kyllä ja on hiljaa. En osaa sanoa ei Tuntemattomalle. Kiitos analyysistasi, vajakki olkoon diagnoosini.