Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menettekö pienimmistäkin koronaoireista testiin?

Vierailija
13.12.2021 |

Itse saisin käydä joka päivä jos menisin. Joka päivä on jotain oireita; nenä tukossa, päänsärky, karhea kurkku/kutiava kurkku, vatsakipu, ripuli, oksettava olo, lihas-ja nivelkipuja, väsymys. Joka ikinen päivä löytyy noista joku tai muutamia.
Pitäiskö tässä nyt sit joka päivä juosta ottamaan tikkua nenään?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan mene testiin ellen saa kotitestissä positiivista ekana.

Eli en koskaan mene testiin turhan takia, vain syystä. Kaikkien pitäisi tehdä näin, kotitestit kun maksaa alle 3e kpl.

Mistä noin edullisen testin saa? Kuulin kahdesta eri kaupungista, että kotitestit oli lopussa muutamassa liikkeessä. Pitää ostaa varastoon, jos tulee oireita niin voi testata.

Vierailija
62/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä heti jos tulisi jotain koronaoireita. Olisi viimeinkin mahdollisuus saada se koronapassi jotta pääsisi vapaasti eri paikkoihin. Valitettavasti olen ollut monta kuukautta putkeen terve kuin pukki, vaikka en enää jaksa maskia pitää enkä edes käsihygieniasta huolehtia kunnolla.

Mietin jopa, että pitäisi mennä paikalliseen kauppakeskukseen lääppimään kaikki hissin nappulat ja ovenkahvat läpi ja siitä sitten suoraan ruokapöytään. Ihan vain sen takia että saisin sen passin viimeinkin. Eli suomeksi sanottuna pidän kyseistä tautia itselleni vaarattomana, luotan kehoni vastustuskykyyn ja terveyteen ja elivoimaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä 6 vuotiasta lastani vienyt, vaikka opelta tullut painostusta. Olen pitänyt lapseni kotona nuhassa ja yskässä, enkä ole lähtenyt testeihin viemään turhaan.

Vierailija
64/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt ja olin kyllä kunnolla sairas. Harvoin on aikuisiällä kuume noussut yli 38 asteen ja olo niin karsea. 

Nyt on kotitestit käytössä.

Vierailija
65/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kviisi kotitestiä ja teen sen ensin ennen kuin lähtisin virallisiin testeihin. Ei ole vielä ollut tarvetta. 

Vierailija
66/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan käynyt.

Enkä varmaan käykään. Jos sairastun sairastan kotona vaan. Ei mun tarvii tietää mikä virus mulla on. En ole koskaan ennenkään tiennyt.

Vierailija
67/67 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan mene testiin ellen saa kotitestissä positiivista ekana.

Eli en koskaan mene testiin turhan takia, vain syystä. Kaikkien pitäisi tehdä näin, kotitestit kun maksaa alle 3e kpl.

Mistä noin edullisen testin saa? Kuulin kahdesta eri kaupungista, että kotitestit oli lopussa muutamassa liikkeessä. Pitää ostaa varastoon, jos tulee oireita niin voi testata.

Verkkokaupassa oli alle 15e 5kpl, nyt on hinta noussut 16,99 5kpl

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/80827/rmnjs/Boson-SARS-CoV-2-an…