Menettekö pienimmistäkin koronaoireista testiin?
Itse saisin käydä joka päivä jos menisin. Joka päivä on jotain oireita; nenä tukossa, päänsärky, karhea kurkku/kutiava kurkku, vatsakipu, ripuli, oksettava olo, lihas-ja nivelkipuja, väsymys. Joka ikinen päivä löytyy noista joku tai muutamia.
Pitäiskö tässä nyt sit joka päivä juosta ottamaan tikkua nenään?
Kommentit (67)
No pienistä vielä saattaisinkin mennä, mutta ei kyllä kipeänä kiinnosta lähteä yhtään mihinkään.
Eihän silloin ole työkykyinenkään vaan haluaa vaan levätä ja sairastaa rauhassa. Eikä se testi edes oireita helpota tai tartuntaa paranna.
En todellakaan.
Korona-aikana olen ollut pari kertaa kunnon flunssassa ja silti jättänyt nokan tökkimiset väliin.
En tietenkään mene, koska rokotettuna en voisi tartuttaa koronaa keneenkään. Korona on rokottamattomien pandemia ja rokotettuna vapautuu rajoituksista. Ottakaa ne rokotukset!
Menen. Työskentelen sosiaalialalla. En voi vaarantaa työkavereitani enkä asiakkaitani. Olen myös ostanut kotitestejä, joita käytän ennen kuin menen vanhan vanhempani luona käymään ffp2-maski kasvoilla (+ turvaväli+ tuuletus).
Käy hakemassa kaupasta sellainen te-se-itse-testi. Ainakin tutullani se näytti positiivista, jonka jälkeen virallinen testi sitten vahvisti.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mene, koska rokotettuna en voisi tartuttaa koronaa keneenkään. Korona on rokottamattomien pandemia ja rokotettuna vapautuu rajoituksista. Ottakaa ne rokotukset!
Mitä helvettiä? Miten voit olla noin pihalla? Rokotettuna voit todellakin tartuttaa muita!
T: kaksi rokotusta saanut, kolmanteen aika varattu
Vierailija kirjoitti:
Menen. Työskentelen sosiaalialalla. En voi vaarantaa työkavereitani enkä asiakkaitani. Olen myös ostanut kotitestejä, joita käytän ennen kuin menen vanhan vanhempani luona käymään ffp2-maski kasvoilla (+ turvaväli+ tuuletus).
Miten voi olla ihminen sekaisin.
Kyllä menen, olen töissä vanhainkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nykyään ihminen on sekaisin, kun osaa ajatella muitakin kuin vain itseään.
En ole käynyt vielä kertaakaan. Enkä aio käydäkään. Apteekista saa kotitestejä jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa kaupasta sellainen te-se-itse-testi. Ainakin tutullani se näytti positiivista, jonka jälkeen virallinen testi sitten vahvisti.
En käy. En laita yhtään omia rahojani testeihin enkä maskeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nykyään ihminen on sekaisin, kun osaa ajatella muitakin kuin vain itseään.
Nailed it!
En ota testiä enkä rokotetta enkä käytä maskia enkä pelkää enkä pitele etäisyyttä enkä käytä käsidesiä. Hah hah haa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miten voit olla noin pihalla? Rokotettuna voit todellakin tartuttaa muita!
T: kaksi rokotusta saanut, kolmanteen aika varattu
Samaa ihmettelin. Tämä kansa on tyhmä.
En, mutta pienimmissäkään oireissa en mene ihmisten ilmoille.
Testaaminen pitää lopettaa heti ja karanteenit poistaa. Kuinka paljon on otettu lainaa tähän feikki pandemiaan?
Olen käynyt pari kertaa kun on ollut niin paha flunssa että on täytynyt olla poissa töistä ja työnantaja tietty vaatii sen testin sitten.
En ole käynyt kertaakaan.
Kahden vuoden aikana olen ollut muutaman kerran flunssassa. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä ronkituttamaan nokkaa nuha oireiden takia.
Olen k-rokottamaton.
En käy mistään oireista. Siellä olis oikeitakin töitä kun tökkiä raukkojen nokkia. Terv- sairaalassa töissä.