Mitä ajattelet 10 euron vihkisormuksesta?
Tai kutakuinkin yhtä halvasta ns. rihkamasormuksesta vihkinä? Pariskunta on hyvätuloinen, joten rahan puutteestakaan ei ole kyse.
Kommentit (35)
Täällä taas wt-jengi kilpailee siitä kenellä on halvin sormus!
Minä arvostan itseäni sen verran että en kilpaile halvimmasta, vaan kalleimmasta. I´m worth it!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:08"]
Kelpaisi minulle, minun sormukseni on hiekasta löydetty, ehkä hopeasormus.
[/quote]
Awww, löysittekö sen yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:29"]Täällä taas wt-jengi kilpailee siitä kenellä on halvin sormus!
Minä arvostan itseäni sen verran että en kilpaile halvimmasta, vaan kalleimmasta. I´m worth it!
[/quote]
Minä en koe tarvetta kilpailla, olenhan aikuinen
Jos on miehen aloitteesta ostettu, niin sitten ei hyvä, mutta jos naisen aloitteesta, niin sitten ok.
Mun miehen sormus maksoi 5 euroa. Mun noin 350 euroa. Harkitsen vakavasti vaihtavani halvempaan.
Varmasti onnellinen pari, arvostan!
Aika hakoteillä ollaan,jos naimisiin mennessä tärkeintä on vihkisormuksen hinta :D Ei normaalit ihmiset "kilpaile" kellä on halvin tai kallein sormus.Ostetaan sellainen sormus,josta itse tykkää ja jota haluaa käyttää ehkä jopa loppuelämän ajan.
Jos joku nainen sanoisi 10€ sormuksesta, että "kyllä tuo on mulle hyvä" niin ostaisin sille vaikka 1000 kpl:tta niitä
Järkihankinta ja todennäkösesti hienompi kuin ne kallit rumilukset mitä lehdet tyrkyttää vihkisormukseks.
Meidän sormukset maksoi 13 € kpl, terässormukset. Minä en kaipaa muuta, sain mieheni :) (vaikka ollaan oltu jo 9 vuotta yhdessä)
Kaikki korut sormissa on vain haitaksi. Nyrkkiraudasta on oikeasti apua.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:40"]
Kaikki korut sormissa on vain haitaksi. Nyrkkiraudasta on oikeasti apua.
[/quote]
Ahh, tässä nainen minun makuuni: kunnon persumuija!
Mulla on hopeasormus. Maksoi vajaa 20e. Ajattelin käytännöllisesti, että jos hukkuu niin ei harmita niin paljoa.. Lisäksi meillä ei silloin ollut niin kauheasti ylimääräistä rahaa, oli parempiakin juttuja mihin laittaa sitä esim ruoka.. En kai ole niin kovin turhamainenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:05"]Tai kutakuinkin yhtä halvasta ns. rihkamasormuksesta vihkinä? Pariskunta on hyvätuloinen, joten rahan puutteestakaan ei ole kyse.
[/quote]
No, kaikella on arvonsa ja tekeekö se sitten arvoa arvokkaassa vihkitoimituksessa, jää kunkin puntaroitavksi. Tai onko liitto vain tekninen, tulee ekana mieleen
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:05"]
Tai kutakuinkin yhtä halvasta ns. rihkamasormuksesta vihkinä? Pariskunta on hyvätuloinen, joten rahan puutteestakaan ei ole kyse.
[/quote]
No ajattelen,että se sormus ajaa asiansa,oli minkä hintainen tahansa.Vai onko rakkaus jotenkin syvempää ja aidompaa niillä,joiden vihkisormus maksaa satoja euroja? Mulle kelpaisi vaikka tuohisormus,sehän on vain merkki aidosta ja syvästä sitoutumisesta,mitä avioliiton pitäisi olla.