Näin ikkunasta UFO:n (ei vitsi, eikä provo)
Lepäilin sängyllä ja katselin ikkunasta ulos niin yhtäkkiä viisi pientä hohtavaa valopistettä liikkui edestakaisin pimeässä. Pituutta kuviolla oli n. 2 m.
Kun nousin sängystä katselemaan tarkemmin, niin valot pysähtyivät ja liikkuivat nopeasti kello kymmenen suuntaan ja katosivat pois ikkunan edestä.
En ollut aikaisemmin uskonut ufoihin, mutta kai se on pakko uskoa, kun omin silmin näkee.
Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:11"]Mä asun toisessa kerroksessa ja valot olivat n. 5 metrin korkeudessa maanpinnasta. -ap [/quote] Mutta näkyikö olevan kaukana? Jos olikin jotain muuta ja maastossa?
[/quote] Mun ikkunan takana on leikkipuisto, joka oli täsin autio silloin. Ja valomuodostelma oli n. viiden metrin päässä ikkunasta. (Ja viiden metrin korkeudessa, kuten jo sanoin)
-ap
Ne kävivät vaan varmistamassa näin vaalien alla että mielenhallintasäde toimii varmasti :D
Olen nähnyt monta kertaa taivaalla. Tähden näköisiä pisteitä mitkä nopean pyörähdys liikkeen jälkee sinkoaa johonkin ja häviää
Oho. Noin lähellä just sun ikkunaa. Ne käy hakeen sut, kandee varmaan ruutata vaseliinia valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]
Oho. Noin lähellä just sun ikkunaa. Ne käy hakeen sut, kandee varmaan ruutata vaseliinia valmiiksi.
[/quote]
Ne on niin edistynyt sivilisaatio että niiden sondit luistaa ilman vaseliiniakin!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]Oho. Noin lähellä just sun ikkunaa. Ne käy hakeen sut, kandee varmaan ruutata vaseliinia valmiiksi.
[/quote]
Anal probe!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]
Olen nähnyt monta kertaa taivaalla. Tähden näköisiä pisteitä mitkä nopean pyörähdys liikkeen jälkee sinkoaa johonkin ja häviää
[/quote] Se teki just tollasen pyörähdysliikkeen ja katos kovaa vauhtia päinvastaiseen suuntaan kuin mistä tuli, kun havaitsin sen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:21"]
Ei enää kaljaa teille
[/quote] Ja promilleja mulla on 0,00.
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]Olen nähnyt monta kertaa taivaalla. Tähden näköisiä pisteitä mitkä nopean pyörähdys liikkeen jälkee sinkoaa johonkin ja häviää
[/quote]
Tähdenlentoja.
Mäkin näin 23 viikkoa sitten. Kun se tuli lähemmäs, huomasinkin sen olevan itse jeesus! Jeesus sanoi minulle, että tulen neitsyenä synnyttämään lapsen. Nimeksi on annettava Jeesus Junior. Laskettu aikani on heinäkuun alussa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]
[/quote] Se teki just tollasen pyörähdysliikkeen ja katos kovaa vauhtia päinvastaiseen suuntaan kuin mistä tuli, kun havaitsin sen.
-ap
[/quote] niitä aika useasti nähny..mitälie sitte on
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:20"]Olen nähnyt monta kertaa taivaalla. Tähden näköisiä pisteitä mitkä nopean pyörähdys liikkeen jälkee sinkoaa johonkin ja häviää
[/quote]
Tähdenlentoja.
[/quote] ei ollut
Ajoimme 6-7 vuotta sitten sukuloimaan ja Jokioisissa (lähellä Forssaa) näin keskellä kirkasta päivää metsän päällä kaksi valoa hohtavaa palloa. Pallot liikkuivat taivaalla rauhallisesti vasemmalle ja niiden etäisyys toisistaan säilyi koko ajan samana. Yritin juuri keksiä mitä ne ovat, kun takapenkiltä poika kysyi: "Äiti mitä noi ovat?". Mies vastasi samantien. että sääpalloja varmaan. Liikkuvatko sääpallot hallitusti ja jos niitä on kaksi, pitävätkö ne samaa etäisyyttä toisiinsa. Mulle jäi niistä ufomainen kuva, vaikka yritän ajatella että ne olivat sääpalloja.
Ei ihmiset yksin avaruudessa kellu
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:36"]Ei ihmiset yksin avaruudessa kellu
[/quote]mistä sitä voi tietää mitä hallitus salaa
Siis 5 m päässä ja 5 m korkeudessa ja muodostelman pituus 2 m. Nehän oli silloin tosi pieniä, jotain jalkapallon kokoisia?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:33"]
Ajoimme 6-7 vuotta sitten sukuloimaan ja Jokioisissa (lähellä Forssaa) näin keskellä kirkasta päivää metsän päällä kaksi valoa hohtavaa palloa. Pallot liikkuivat taivaalla rauhallisesti vasemmalle ja niiden etäisyys toisistaan säilyi koko ajan samana. Yritin juuri keksiä mitä ne ovat, kun takapenkiltä poika kysyi: "Äiti mitä noi ovat?". Mies vastasi samantien. että sääpalloja varmaan. Liikkuvatko sääpallot hallitusti ja jos niitä on kaksi, pitävätkö ne samaa etäisyyttä toisiinsa. Mulle jäi niistä ufomainen kuva, vaikka yritän ajatella että ne olivat sääpalloja.
[/quote]
Ne olivat joutsenia jotka näit sivusta. Et vain niin kaukaa erottanut muuta kuin niiden kropat.
Ei luukku vaan liikku !