Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun vessassa läppäri sylissä ja paskon nestemäistä

Vierailija
21.03.2015 |

Ou jeah! Eläköön nykyaika, ripulikin on mukavempaa netin kanssa! Outo vatsatauti kun ruoka maistuu ihan hyvin, mutta hetken päästä tulee nesteenä ulos...

Anteeks mut mulla on täällä vessassa tylsää niin halusin aloittaa keskustelun aiheesta jos vaikka saisin vertaistukea :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siivoat läppärisi paskapöpöiltä.

Vierailija
2/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä ainakin syönyt hyvin ja ruoka maistunut vaikka on ripuli lentänyt pitkin päivää. Tosin en nyt tiedä onko ollut vatsatauti, vai muuten vaan joku häiriö suolistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan olla roiskimatta läppärin päälle, onneks on niin iso toi perse että se hyvin tiivistää ja pitää paskaroiskeet pöntössä :)

-ap

Vierailija
4/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:24"]

Olen mä ainakin syönyt hyvin ja ruoka maistunut vaikka on ripuli lentänyt pitkin päivää. Tosin en nyt tiedä onko ollut vatsatauti, vai muuten vaan joku häiriö suolistossa.

[/quote]

Ehkä tää on vaan tosiaan joku imeytymishäiriö. Ei kauheen kiva kuitenkaan, mutta eipähän kaikki kalorit imeydy

-ap

Vierailija
5/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet oksenna läppärille. Niin ja voi tosiaan olla että sulla on tän jälkeen aika pitkään se vatsatauti ku saat aina tartunnan siitä läppäristä uudestaan, sitä kun on vähän vaikea puhdistaa ja tuollainen lämmin laite on pöpöille mitä mieluisin paikka.

Vierailija
6/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmasti seksikäs nainen.. Not

Vierailija
7/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:28"]

[/quote]

Ei paskatauti mun seksikkyyttä vähennä :D. Tosin nyt ei kyllä tee mieli seksiä yhtään

ap

Vierailija
8/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:28"]

[/quote]

Ei paskatauti mun seksikkyyttä vähennä :D. Tosin nyt ei kyllä tee mieli seksiä yhtään

ap
[/quote]

No vähentää kun oikein sikailet siinä.

Vierailija
9/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi toivottavasti ei tuu jotain virustartuntaa tästä ketjusta.

Vierailija
10/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tarjoilee käsidesiä ja pahoittelee*

-ap

Vierailija
11/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kansa sama vaiva nyt kolme päivää. Aamuisin joudun käymään ripulilla joku kymmenen kertaa, sitten vähän rauhottuu, ,mutta tulee vielä muutaman kerran päivän aikana. Ja siis ihan nestettä. Pystyn kans syömään normaalisti, eikä muuten ole kauhean paha olo, paitsi ehkä hetkittäin.

Vierailija
12/12 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 12! Jaxuhalit sinne! Mä siirryin nyt kokeilemaan pötköttelyä sänkyyn jos tuo suoli olis vaikka jo tyhjentynyt. Tarttis varmaan rasvata bepanthenilla toi reikä kun on aika kovilla

-ap