Miten sanoa miehelle että ei kiinnosta? kohteliaasti
Kommentit (24)
Mulla on nyt sellainen elämäntilanne, etten etsi suhdetta.
Ei sitä tarvitse edes sanoa. Eiköhän se ole sanomattakin aina selvää.
Sä olet tosi kiva ystävänä, mutta... (tässä kohtaa mies tietää jo missä mennään, etkä joudu jatkamaan lausetta)
Aivan sama, yhtä kipeää se aina tekee :(
Pyydä lainaan muutama tuhat euroa. Sano et haluat vauvan ja pinkin talon.
Et pidä yhteyttä ja sanot että valitettavasti joudun kieltäytymään jos se pyytää sinua jonnekin.
Tuo pakoilu on typerää. Sanokaa niinkuin asia on, kyllä mies varmasti siihenkin mahdollisuuten on varautunut.
Kiitä kohteliaasti mielenkiinnosta mutta sano ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Näin et loukkaa ja kumpikin osapuoli voi olla tekemisissä muissa merkeissä myös jatkossa ilman häpeää.
Nussi sitä ja sen jälkeen et ole yhteyksissä, siitä särkyy miehen sydän
Viisainta on imoittaa elävänsä parisuhteessa ja olevansa uskollinen. Jos tuo ei ole totta, tämä valkoinen valhe antaa miehelle mahdollisuuden perääntyä kunniallisesti (eikä mahdollista ystävyyttä tarvitse kokonaan irtisanoa).
1. Olen sitoutumiskammoinen
2. Kerron edelleen haikailevani exäni perään, joten uusi suhde ei tule kysymykseenkään
3. Olen varattu
Nämä ovat kolme yleisintä tekösyytäni, tosin huonolla tuurilla sitä törmää mieheen joka haluaa "parantaa sinut kammostasi ja pyyhkäistä muut miehet pois mielestäsi". Seuraava kortti onkin sitten täydellinen vastaamattomuus ja/tai olen lesbo.
Näin miehenä sanon että eniten otti sinkkuvaiheessa päähän naiset jotka eivät sanoneet suoraan etteivät ole kiinnostuneita, vaan rupesivat jollain verukkeella välttelemään ja minun piti sitten ajatuksenlukijamaisesti tajuta itse että nainen ei ole kiinnostunut. Se jos jokin on suurta luuserimaisuutta.
Miksei voi vaan sanoa että et ole sitä tyyppiä mitä haen?
Ap: Mikä on oikea syy? Sano se ja älä edes mieti mitään valheiden sanomista. Sinä tiedät kyllä itse minkä takia et halua miehen kanssa jatkaa, joten eikö se asia ole paras sanoa. Tässäkin asiassa voi käydä niin, että minkä taakseen jättää, sen edestä löytää, joten älä valehtele ikinä.
Olet liian hyvä minulle. Sinä ansaitset parempaa.
"Olen varattu", tehonnee erityisesti jos et ole sitä, ja mies tietää sen.
Ei pysty, liian hapokasta