Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa olevien miesten vapaa-aika lakisääteiseksi

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt säälittävää, että aikuisilla miehillä on lupalaput ja kotiintuloajat

Vierailija
22/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:41"]

suomalainen mies tarvitsee alistamista, se antaa hänelle syyn olemassaoloon.

[/quote]

Tapa itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:10"]

Saa olla aika helvetin beeta, jos joutuu vaimolta kysymään luvan vapaa-aikaan.

[/quote]

Yhdessä ollessa on otettava toisenkin suunnitelmat huomioon. Jos tämä ei käy, jokainen on vapaa valitsemaan sinkkuelämän. Tuntuu, että nykynuorilta on aivan hukassa parisuhteen perusasiat ja sitten ihmetellään, kun liitto ei kestä. Ei parisuhteessa voi elää kuten yksin, ainakaan jos on lapsia ja jos aidosti välittää toisesta eikä vain käytä tätä seksiin tai taloudenpitoon.

Vierailija
24/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 23:10"]

Saa olla aika helvetin beeta, jos joutuu vaimolta kysymään luvan vapaa-aikaan.

[/quote]

Yhdessä ollessa on otettava toisenkin suunnitelmat huomioon. Jos tämä ei käy, jokainen on vapaa valitsemaan sinkkuelämän. Tuntuu, että nykynuorilta on aivan hukassa parisuhteen perusasiat ja sitten ihmetellään, kun liitto ei kestä. Ei parisuhteessa voi elää kuten yksin, ainakaan jos on lapsia ja jos aidosti välittää toisesta eikä vain käytä tätä seksiin tai taloudenpitoon.

[/quote]

Miten toisen suunnitelmia tulisi ottaa huomioon muuten kuin pitämällä kiinni siitä, mitä on yhdessä sovittu? Jos ei ole sovittu mitään, ei tarvitse lupiakaan kysellä. Ilmoitus on toki kohteliasta. Mitä välittämistä se sellainen on, että hauaa kontrolloida toisen ajankäyttöä?

Vierailija
25/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen hekumoi pöhöttyneenä vallastaan ja vaatii sitä vielä lisää. No, vallankumouksia on tehty ennenkin.

Vierailija
26/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne avioliittoon, parisuhteeseen tai edes seurusteluun ylipäänsä ole pakko mennä. Jos päättää elää yhdessä toisen ihmisen kanssa, niin silloin täytyy tehdä yhteisiä päätöksiä. Toki voi halutessaan valita myös sinkkuelämän, jolloin saat vapaa-ajan käyttösi päättää itse.

Vierailija
27/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt päästiin asiaan. Meidän perheessä on melkoisen konservatiivinen työnjako; mies tekee työt kodin ulkopuolella ja mä täällä kotona. Kyllä mun menot aina järjestyy ja mies hoitaa lapsia silloin, mut kuitenkin saa aina olla selittelemässä ja puolustelemassa meidän elämäntapaa. Jos joskus erehtyy tarkemmin kertomaan esim. miehen menoista, niin saan kyllä sääliviä katseita ja mies leimataan täydeksi siaksi. Mun käy sääliksi miestäni, koska avioliittojen ja lapsien myötä kaverit eivät enää pääse illanviettoihin ilman vaimojaan. Tuntuu siltä, että vaimot ovat mustasukkaisia kaikesta kivasta toiminnasta, joka tapahtuu ilman heitä. No jokainen tavallaan, mut toivoisiin vaan vähän ymmärrystä meidän valinnalle. Mulla on ainakin onnellinen mies ja runsaasti rakkautta liitossa

Vierailija
28/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto mikään vankila ole. Jos mies on niin heikkotahtoinen, ettei pysty tekemään omia päätöksiä, niin ehkä ansaitseekin olla kotiorjana ja palvelijana.

Vierailija
29/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä ei ainakaan mee mihinkään, se on vissi ja varma.

Vierailija
30/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:51"]

onhan se nyt säälittävää, että aikuisilla miehillä on lupalaput ja kotiintuloajat

[/quote]

Kuinka niin, töistä pitää tulla suoraan kotiin, että ehtii tekemään kotityöt ennen iltauutisia, ja sitten nukkumaan että herää aamulla töihin.

Tilipäivänä palkka minulle tilinauhan kera, että voin tarkistaa ettei pimitä mitään.

Viikkorahaa saa viisikymppiä, että voi töissä jonkun sämpylän ostaa ruokatunnilla.

Vierailija
31/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:00"]

Eihän sinne avioliittoon, parisuhteeseen tai edes seurusteluun ylipäänsä ole pakko mennä. Jos päättää elää yhdessä toisen ihmisen kanssa, niin silloin täytyy tehdä yhteisiä päätöksiä. Toki voi halutessaan valita myös sinkkuelämän, jolloin saat vapaa-ajan käyttösi päättää itse.

[/quote]

Jos on sovittu, että ollaan ilta kotona, sitten ollaan kotona. Jos ei olla sovittu, sitten kumpikin on vapaa sopimaan illalle omia menojaan. Ei tätä asiaa ole mitään tarvetta alistaa minkään parisuhdekomitean päätettäväksi.

Ettekö te ole itsenäisiä ihmisiä ollenkaan?

Vierailija
32/34 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adressin tekijä on inisevä akka ja häpeäksi miessukupuolelle. Mies menee ja mies tekee. Ei kenenkään tarvitse lupia pyydellä. Ei miehen eikä naisen.

Vierailija
33/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:51"]

[/quote]

Kuinka niin, töistä pitää tulla suoraan kotiin, että ehtii tekemään kotityöt ennen iltauutisia, ja sitten nukkumaan että herää aamulla töihin.

Tilipäivänä palkka minulle tilinauhan kera, että voin tarkistaa ettei pimitä mitään.

Viikkorahaa saa viisikymppiä, että voi töissä jonkun sämpylän ostaa ruokatunnilla.

[/quote]

Terveisin, B. Virtasen vaimo

Vierailija
34/34 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi moinen laki oikein hyvin. Tällä hetkellä mies käy töissä ja sen jälkeen painelee kalastamaan ja tulee vasta joskus yöllä takaisin. Tätä se on ympäri vuoden. Lapsetkin varmaan alkavat pian ihmetellä että kuka on se outo mies joka välillä hiipparoi meidän kodissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi