Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkuihin ei suhtauduta samanarvoisina

Vierailija
13.12.2021 |

Vuonna 2021 julistetaan miten vapaamielisiä sitä ollaan, vaikkei asenteet tuskin ole 50-luvusta lähtienmuuttuneet. Oltuani 5 vuotta sinkku eikä viikkoakaan mene ilman että joku arvostelee ja moittii 'saamattomuudesta' (kuvaannollisest siis). Kerroin ystäville etten esim. tuona aikana ole ollut intiimisti kenenkään kanssa kertaakaan - ei ole ollut aikaa - ja joku sanoi että olen 'hoidon' tarpeessa (kuvaannollisesti - psykiatrisen hoidon tarpeessa). Eli se kai siitä vapaamielisyydestä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinkulle on kalliimpaa jopa matkustaa mikset ota jotain  kaverias mukaan jakamaan sen huonee.   Matkat  ovat  samahintaisia ja  hyvä muistaa  ettei niilä lapsilla  ole omaa  lompakkoa  vaikka  kaikki  pääsyliput  maksaa ja ruoka. Jos et  voi nukkua samassa huneessa ihmisen siitä saa  maksaa. Jos haluat  kolmion  yksin itsellesi, kai se sinuno n maksettava.Itse en ole  koskaan asunut  yksin. 

Sen kyllä huomaa tekstistäsi.

Vierailija
42/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät tuota uusia veronmaksajia. Koska ovat todennäköisesti eronneita eivätkä mitään sinkkuja.

Eivätkö ole kenellekään kelvanneet tai ketään kelpuuttaneet? Voi pidemmän päälle näkyä luonteessakin, kun jää särmiä hioutumatta itsellisellä ihmisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ole kenellekään kelvanneet tai ketään kelpuuttaneet? Voi pidemmän päälle näkyä luonteessakin, kun jää särmiä hioutumatta itsellisellä ihmisellä.

Miksi pitäisi kelvata tai kelpuuttaa, jos joutuu toisen tähden uhraamaan paljon aikaa jonka muutoin vo käyttää itsensä sivistämiseen ja kunnianhimoisiin projekteihin? Tämä on totta erityisesti lapsiperheissä. Mitä luulet, ehtiikö tuoreena perheenisänä/perheenäitinä paljonkin lukea ja opetella uusia asioita jotka eivät liity lapsiin?

Vierailija
44/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kovin intellektuallista ainakaan. Nuoret lapsivanhemmathan ovat periaatteessa vajaa-älyisiä kaikessa mitä tulee kaikkeen intellektuaaliseen toimintaan.

Vierailija
45/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät tuota uusia veronmaksajia. Koska ovat todennäköisesti eronneita eivätkä mitään sinkkuja.

Särmikkäimmät tuntemani ihmiset ovat perheellisiä. Varsinkin naisilla pariutuminen ja lapsiperhe-elämä monesti vain kärjistävät jo olemassa olevia särmiä. Moni on kiukkuinen, tyytymätön, altis töksäyttelemään ja purkamaan ärsyyntymistään muihin, katkeroitunut. En usko, että he kaikki ovat perusluonteeltaan tuollaisia vaan että perhe-elämän vaativuus ja mahdollisesti keskenkasvuinen, oman vastuunsa skippaava puoliso saavat kenestä tahansa kuorittua huonoja puolia esiin.

Vierailija
46/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, täytyy kyllä sanoa, että on aika saamaton tai todella nirso nainen, jos ei 5 vuodessa ole mitään suhteita ollut. En tosin ymmärrä miksi siitä pitäisi ilkkua ja haukkua. Mutta naisen ei tarvitse kuin tarvitte kuin vaikka tinderiin liittyä, niin sieltä saa satoja baihtoehtoja joista valita. Toista se on tavismiehenä, vaikka laskisit riman pohjamutiin, on seuran löytyminen onnesta kiinni, vaihtoehdot voi laskea sormin.

Minä voisin laskea rimaani niin, että jäljelle jäisi kaksi kriteeriä, ja nekin sen takia että joku kelpuuttaisi minut; eli miehen täytyy olla sokea jotta ei näkisi rumuuttani ja aseksuaali, jotta estyneisyyteni ei haittaisi. Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joten jatkan vastakin ikisinkkuna neitsyenä - vastoin tahtoani. Se, että hoet että naisen täytyy vain valita haluamansa mies, kuin maitopurkki kaupasta, kertoo siitä että et edes välitä muista katsantokannoista kuin omasta joka uhriuttaa sinut omilla tarinoillasi.

No tuo sokeus nyt menee jo liioittelun puolelle, kyllä varmasti löytyy joku aseksuaali, joka ei ulkonäöstäsi ole niin kiinnostunut, vai haluaako aseksuaalitkin sitten hyvännäköisen puolison, vaikkei seksistä välitäkään?

No voihan se liioitellulta tuntua, mutta kukaan ei ole lähestynyt niin että voisin syyttää luonnettani syyksi ettei minusta kiinnostuta. Ja nimenomaan ulkonäkö on se syy, miksi minua on kiusattu 12 vuotta. Enkä ihmettele, koska se ON kamala.268

Vierailija
47/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särmikkäimmät tuntemani ihmiset ovat perheellisiä. Varsinkin naisilla pariutuminen ja lapsiperhe-elämä monesti vain kärjistävät jo olemassa olevia särmiä. Moni on kiukkuinen, tyytymätön, altis töksäyttelemään ja purkamaan ärsyyntymistään muihin, katkeroitunut. En usko, että he kaikki ovat perusluonteeltaan tuollaisia vaan että perhe-elämän vaativuus ja mahdollisesti keskenkasvuinen, oman vastuunsa skippaava puoliso saavat kenestä tahansa kuorittua huonoja puolia esiin.

Tässä kommentissa on paljon realismia. Sen sijaan nämä "parisuhteessa kyllä kehittyy taitavammaksi&paremmaksi ihmiseksi" ei ainakaan omien havaintojen perusteella vastaa todellisuutta.

Vierailija
48/63 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rennoin, mukavin ja sosiaalisesti lahjakkain tuntemani ihminen on ikisinkku. Sen sijaan näissä perheellisissä on paljon patoutunutta raivoa ja katkeruutta sekä silminnähden nähtävää väsymystä omaan elämään.

n36

Vierailija
49/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rennoin, mukavin ja sosiaalisesti lahjakkain tuntemani ihminen on ikisinkku. Sen sijaan näissä perheellisissä on paljon patoutunutta raivoa ja katkeruutta sekä silminnähden nähtävää väsymystä omaan elämään.

n36

Mitä se toisaalta kertoo ihmisestä, kun hän kykenee olemaan rento ja mukava ainoastaan sinkkuna ollessaan? Koska jos ihmisen laittaa parisuhteeseen hän muuttuu heti kireäksi? Eikö se ole merkki ihmisestä, joka ei kykene jakamaan mitään ja olemaan muiden kanssa, kun heti alkaa kaikki ärsyttämään ja häiritsemään? Todellinen luonne ja ihminen tulee esille kun se joutuu testiin. Kaikkein rennomman ihmiset ovat heitä, jotka ovat rentoja myös parisuhteessa ja heitäkin on.

Mitä ap:hen tulee, niin jos 5 vuotta ystävät sanovat viikottain hänen olevan hoidon tarpeessa ja hänen olevan saamaton, niin takana on muutakin kun hänen sinkkuus ja muiden ahdasmielisuus. Jos se, että hän keskustelee heidän kanssaan tai he kyselevät asiasta on kummallista. Joko ap osoittaa kireyttä tms, jonka muut uskovat helpottuvan seksillä tai jotain vastaavaa.

Tai sitten muut ystävät ovat itse kovassa puutteessa ja jaksavat keskustella muiden seksielämästä kovastikin.

Vierailija
50/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut tulee kalliiksi. Yksinäisyys maksaa veronmaksajalle miljardeja esim. mielenterveysongelmien takia

Vierailija
51/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut tulee kalliiksi. Yksinäisyys maksaa veronmaksajalle miljardeja esim. mielenterveysongelmien takia

Yksinäisyydestä kärsiviä sinkkuja on siis oikeutettua sorsia, koska "he tulevat kalliiksi"? Kuinka ihastuttavan humaani ja empatiaa huokuva näkökanta.

Vierailija
52/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Koski, sinäkö siellä?

Vierailija
53/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valehtelen seurusteluelämästäni jos joku kysyy siitä. Olen kaunis ja saan valtavasti huomiota miehiltä eli kukaan sen kummemmin mieti mitään jos sanon, että olen ollut muutamilla treffeillä syksyn aikana. Oikeasti olen neitsyt, mutta ei tästä tiedä kuin minä itse.

n31

Muistan tapauksen yökerhosta, kun huomasin aivan upean naisen baaritiskillä. Ajattelin, että tuo ei ainakaan ole mahdollinen itselleni. Tanssitin sitten toista, mielestäni upeaa brunettia ja palasin lopulta takaisin paikalleni, jota kaverini oli pitänyt. Tuo upea nainen tuli kysymään minulta, että miksi hän ei kelpaa! Kelpasi kyllä ja vietimme loppuillan yhdessä, mutta jopa senssipaikassa tuntuu, että miehet aristelevat kauniita naisia.

Vierailija
54/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyydestä kärsiviä sinkkuja on siis oikeutettua sorsia, koska "he tulevat kalliiksi"? Kuinka ihastuttavan humaani ja empatiaa huokuva näkökanta.

Ihmissaastaa on monenlaista sorttia.

Vierailija
55/63 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälyä muka!

Vierailija
56/63 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätähän voi verrata työttömyyteen, osa on tehnyt tietoisen valinnan, osa taas joutuu olemaan tahtomattaan

Vierailija
57/63 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan, että pystytte olemaan sinkkuna tässä yhteiskunnassa missä aina painotetaan pariutumista ja erityisesti jos tulette yhtään konservatiivisemmasta perheestä. Helpoin vaihtoehto olisi vaan ottaa joku kumppaniksi sosiaalisen paineen takia.

Mä olen jotenkin kai ymmärrykseltäni vajaa, joten voitko kertoa miten ihmiset on vain otettavissa parisuhteisiin? Tekisin sen heti jos osaisin, tähän asti olen luullut että se vaatii molemminpuolista kiinnostusta ja kun en ole saanut vastakaikua, olen jäänyt sinkuksi.

Vierailija
58/63 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mielenterveysongelmia mm. koulukiusaamisen ja perheväkivallan vuoksi. Kannattaisiko siis puuttua mm. näihin ongelmiin ennaltaehkäisevästi eikä rutista sitten kun ongelma on jo tuhonnut ihmiselämiä?

Vierailija
59/63 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee varmaan kaverisi, mikset ole käyttänyt naisellista etuoikeutettua asemaasi sutinarintamalla ollenkaan. Naisillahan kun se käy suorastaan työstä pysytellä sinkkuna ja vieläpä jalat kiinni, kun vähänväliä olisi joku ukko tyrkyttämässä itseään.

Vierailija
60/63 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelee varmaan kaverisi, mikset ole käyttänyt naisellista etuoikeutettua asemaasi sutinarintamalla ollenkaan. Naisillahan kun se käy suorastaan työstä pysytellä sinkkuna ja vieläpä jalat kiinni, kun vähänväliä olisi joku ukko tyrkyttämässä itseään.

Mulle on vähän väliä joku ukko tykyttämässä itseään, mutta ei kyllä todellakaan ole mitään ongelmaa pysytellä sinkkuna. Nuo ukot nimittäin ovat sellaisia, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän