Miksi sinkkuihin ei suhtauduta samanarvoisina
Vuonna 2021 julistetaan miten vapaamielisiä sitä ollaan, vaikkei asenteet tuskin ole 50-luvusta lähtienmuuttuneet. Oltuani 5 vuotta sinkku eikä viikkoakaan mene ilman että joku arvostelee ja moittii 'saamattomuudesta' (kuvaannollisest siis). Kerroin ystäville etten esim. tuona aikana ole ollut intiimisti kenenkään kanssa kertaakaan - ei ole ollut aikaa - ja joku sanoi että olen 'hoidon' tarpeessa (kuvaannollisesti - psykiatrisen hoidon tarpeessa). Eli se kai siitä vapaamielisyydestä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan, että pystytte olemaan sinkkuna tässä yhteiskunnassa missä aina painotetaan pariutumista ja erityisesti jos tulette yhtään konservatiivisemmasta perheestä. Helpoin vaihtoehto olisi vaan ottaa joku kumppaniksi sosiaalisen paineen takia.
Mä olen jotenkin kai ymmärrykseltäni vajaa, joten voitko kertoa miten ihmiset on vain otettavissa parisuhteisiin? Tekisin sen heti jos osaisin, tähän asti olen luullut että se vaatii molemminpuolista kiinnostusta ja kun en ole saanut vastakaikua, olen jäänyt sinkuksi.
Voisiko tämä olla syynä niin monen suhteen ongelmaan? Ollaan "otettu" ihminen parisuhteeseen kun se on ihan kiva.
Joo. Ollaan ihan tyhmiä kun ei vaan oteta jotakuta puolisoksi.
Jännä kun edes tässä asetelmassa lähipiirissä ei ole ihmistä vain otettavaksi.
-elämäänsä tyytyväinen sinkku
Jos kerroit ystävälle, mitä hän olisi voinut sanoa? Ehdottaa baarireissua tai prostituoidun nimeä? Tai itseään, jos olisi ollut kiinnostunut? Miehillä vuorovaikutus tuskin menee usein syvällisemmäksi, vai meneekö?
Ja kateus. Ollaan vihaisia sinkuille heidän helposta elämästä kun saa mm nukkua ja harrastaa haluamiaan asioita aivan kuin parisuhde perhe-elämineen olisi se pois sulkeva asia.
Jokaisella on velvollisuus järjestää elämänsä mieleisekseen.
75v äitini on tuohtunut joka kerta tavatessamme eikö vieläkään miestä!? Olen 55v eronnut kauan sitten.
Tulee väkisinkin tietoisuus että pitäisi huolia kuka vaan kunhan on mies. Olen viallinen jopa äitini silmissä. Hienoa.