Miksi sinkkuihin ei suhtauduta samanarvoisina
Vuonna 2021 julistetaan miten vapaamielisiä sitä ollaan, vaikkei asenteet tuskin ole 50-luvusta lähtienmuuttuneet. Oltuani 5 vuotta sinkku eikä viikkoakaan mene ilman että joku arvostelee ja moittii 'saamattomuudesta' (kuvaannollisest siis). Kerroin ystäville etten esim. tuona aikana ole ollut intiimisti kenenkään kanssa kertaakaan - ei ole ollut aikaa - ja joku sanoi että olen 'hoidon' tarpeessa (kuvaannollisesti - psykiatrisen hoidon tarpeessa). Eli se kai siitä vapaamielisyydestä.
Kommentit (63)
Arvostan, että pystytte olemaan sinkkuna tässä yhteiskunnassa missä aina painotetaan pariutumista ja erityisesti jos tulette yhtään konservatiivisemmasta perheestä. Helpoin vaihtoehto olisi vaan ottaa joku kumppaniksi sosiaalisen paineen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täytyy kyllä sanoa, että on aika saamaton tai todella nirso nainen, jos ei 5 vuodessa ole mitään suhteita ollut. En tosin ymmärrä miksi siitä pitäisi ilkkua ja haukkua. Mutta naisen ei tarvitse kuin tarvitte kuin vaikka tinderiin liittyä, niin sieltä saa satoja baihtoehtoja joista valita. Toista se on tavismiehenä, vaikka laskisit riman pohjamutiin, on seuran löytyminen onnesta kiinni, vaihtoehdot voi laskea sormin.
Pakko olla profiilissa häikkää ettei ole tullut yhtään kontaktia.
Kuvissa on kuitenki aurinkolasit ja lippis.
Paidaton tai hihaton kuva.
Kala, moottoripyörä tai auto."Emmää mittää tee. Oon tämmönen perusjamppa vaan"
"Kysy lisää"Baarinhuuruinen kuva. Ei jatkoon.
Ei minua sinkkuna haittaa muiden mielipiteet, mutta se haittaa kun mitään sinkkujen etuja ja alennuksia ei ole. Asuminen helkutin kallista. Matkustaminen kallista, yleensä ei ole mitään yhden hengen huoneita vaan maksat kahden hengen saman verran kuin yhden. Jne.
No ymmärrän jos jatkuvasti ruikutat puutettasi. Noin niinkuin muuten en kyllä suhtaudu mitenkään eri lailla sinkkuihin ja pariutuneisiin, saatan korkeintaan tarjota sinkulle herkemmin apua joissain asioissa kun ei ole sitä puolisoa apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pidetään häiriintyneenä kun en oo koskaan seurustellut. En tiedä johtuuko siitä kun olen nätti ja yleensä jos on hyvännäköinen niin on vientiä. Minun ilmeisesti luullaan olevan jotenkin mielisairas.
N25
Ihmiset vaan on ihan uskomattoman yksinkertaisia ja monille se pariutuminen tuntuu olevan elämän tärkein asia.
On se mullekin tärkeää ja oon jo monta vuotta yrittänyt löytää suhdetta mutta ei miehiä kiinnosta. Kyse ei ole siitä että viihtyisin erityisen hyvin sinkkuna. Olen ollut niin kauan sinkku että olen saanut tarpeekseni. Teinistä lähtien pojat ovat juosseet minua karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täytyy kyllä sanoa, että on aika saamaton tai todella nirso nainen, jos ei 5 vuodessa ole mitään suhteita ollut. En tosin ymmärrä miksi siitä pitäisi ilkkua ja haukkua. Mutta naisen ei tarvitse kuin tarvitte kuin vaikka tinderiin liittyä, niin sieltä saa satoja baihtoehtoja joista valita. Toista se on tavismiehenä, vaikka laskisit riman pohjamutiin, on seuran löytyminen onnesta kiinni, vaihtoehdot voi laskea sormin.
Pakko olla profiilissa häikkää ettei ole tullut yhtään kontaktia.
Kuvissa on kuitenki aurinkolasit ja lippis.
Paidaton tai hihaton kuva.
Kala, moottoripyörä tai auto."Emmää mittää tee. Oon tämmönen perusjamppa vaan"
"Kysy lisää"Ei mitään noista, lyhyt kuvaus itsestäni ja ja pari normaalia kuvaa, ei selfieitä. Onhan pari kontaktia tullutkin, mutta eivät joko vastaa edes ensimmäiseen viestiin, joka ei ole geneerinen "mitä kuuluu?"- viesti, tai sitten on vastailtu parin-kolmen päivän viiveellä. Ihan ajanhukkaa tuo pari kuukautta kestänyt nettideittailu on ollut. Keskiverron näköisenäkin olen itseäni pitänyt, mutta ulkonäköni taitaa sittenkin olla aika ruma naisten silmään. Itsetunto kyllä on sen riman mukana vedetty sinne pohjamutiin, ei tuota enää jaksanut parin kuukauden jälkeen edes yrittää, toi vain pahaa oloa ja kelpaamattomuuden tunnetta. Jäi kyllä paskan maku koko nettideittailusta, mutta tulipahan kokeiltua, eikä tarvitse enää vaivata päätään asialla, ei kaikille näköjään tuoleja riitä tässä(kään) tuolileikissä.
No koulukavereistan ja sisarusten kavereista sinkuksi ovat jääneet ne aika hiljaiset, harmaat ja ilman kunnon ammattia aikuisutuneet. Muutama tyttö joka ei koskaan saanut poikaystävää on mennyt naimisiin myöhemmin Euroopan ulkopuolisen miehen kanssa. Ihan sinkkuja on todella aika vähän. Pari on kuollut viinaan ja samalla niitä huumeita. Suurin osa erittän menestyneitä ja korkeissa viroissa ja hyvillä tienisteillä.Koulu on Helsingissä Etu-Töölöss ä joka on nyt kantakaupunkia..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka puuttuvat toisten elämään. Jos joku kaverini eläisi 5 tai 10 vuotta ilman parisuhdetta tai seksiä niin mitä haittaa tästä olisi minulle? Antaa ihmisten tehdä mitä haluaa. Usein vaan etenkin parisuhteissa elävillä on jotenkin todella rajoittunut käsitys siitä miten ihminen "voi" elää.
Se juttu on siinä että reilulle enemmistölle ihmisistä parisuhteeseen pääsy ja seksi ovat tärkeimpiä tavotteita/motivaatioita elämälle ja siksi näiden on hyvin hyvin vaikea ymmärtää muunlaista näkökulmaa. Se on vastoin sitä mikä heistä on ns. "Normaali hyväksytty tapaa elää" ja poikkeavuus koetaan tavallaan uhkana kun kyseenalaistaa sen mitä 95% ihmisistä pitää oikeana mielipiteenä.
Mutta ihan sama, ihan kivaa provota muita kun tuntuu menevän niin tunteeseen se että minulla ei ole kumppania enkä välttis haluakaan sellaista :D se kauhu, se kauhu....
Vierailija kirjoitti:
Arvostan, että pystytte olemaan sinkkuna tässä yhteiskunnassa missä aina painotetaan pariutumista ja erityisesti jos tulette yhtään konservatiivisemmasta perheestä. Helpoin vaihtoehto olisi vaan ottaa joku kumppaniksi sosiaalisen paineen takia.
Tämän saa sitten kokea joka jumalan juhlapyhä! Helpompi vaan lähteä reissuun. Perhekokoontumisiin kun ei kelpaa myöskään mikä tahansa kumppani. Pitää olla oikean ikäinen/värinen jne. Monogaamista seurustelua pitää olla niin ja niin paljon takana.
Jos sinkulle on kalliimpaa jopa matkustaa mikset ota jotain kaverias mukaan jakamaan sen huonee. Matkat ovat samahintaisia ja hyvä muistaa ettei niilä lapsilla ole omaa lompakkoa vaikka kaikki pääsyliput maksaa ja ruoka. Jos et voi nukkua samassa huneessa ihmisen siitä saa maksaa. Jos haluat kolmion yksin itsellesi, kai se sinuno n maksettava.Itse en ole koskaan asunut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin laskea rimaani niin, että jäljelle jäisi kaksi kriteeriä, ja nekin sen takia että joku kelpuuttaisi minut; eli miehen täytyy olla sokea jotta ei näkisi rumuuttani ja aseksuaali, jotta estyneisyyteni ei haittaisi. Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joten jatkan vastakin ikisinkkuna neitsyenä - vastoin tahtoani. Se, että hoet että naisen täytyy vain valita haluamansa mies, kuin maitopurkki kaupasta, kertoo siitä että et edes välitä muista katsantokannoista kuin omasta joka uhriuttaa sinut omilla tarinoillasi.
ok ap
Mitä haluat meidän tekevän asialle?
Muistakaa sinkut ettei toisen laittamaan koristelemaan ja näpertelemän joulujuhlapöytään tuoda Joulua kovasti vihaavaa öykkärimäisesti käyttäytyvää verkkarivilleä pilaamaan toisten sukujuhlaa. Lokkeilla ei sovi ilman isäntäväen lupaa ilmaiseksi. Nmä kammotuksst on kerran nähty. Joulu ei ole yllätys se tulee samaan aikaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole vaihtoehtoa.
T. Ikisinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole vaihtoehtoa.
T. Ikisinkku nainen
Niin....
ikisinkku m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin laskea rimaani niin, että jäljelle jäisi kaksi kriteeriä, ja nekin sen takia että joku kelpuuttaisi minut; eli miehen täytyy olla sokea jotta ei näkisi rumuuttani ja aseksuaali, jotta estyneisyyteni ei haittaisi. Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joten jatkan vastakin ikisinkkuna neitsyenä - vastoin tahtoani. Se, että hoet että naisen täytyy vain valita haluamansa mies, kuin maitopurkki kaupasta, kertoo siitä että et edes välitä muista katsantokannoista kuin omasta joka uhriuttaa sinut omilla tarinoillasi.
No tuo sokeus nyt menee jo liioittelun puolelle, kyllä varmasti löytyy joku aseksuaali, joka ei ulkonäöstäsi ole niin kiinnostunut, vai haluaako aseksuaalitkin sitten hyvännäköisen puolison, vaikkei seksistä välitäkään?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan koskaan ole kokenut mitään "painetta" vaikka tulenkin suht vanhoillisesta ja perinteisestä kodista ja läheiset kyselee jatkuvasti parisuhteistani yms. Eivät ilmeisesti ymmärrä, että nautin olla sinkkuna mutta toisaalta minua ei myöskään kiinnosta lainkaan mitä he ajattelevat. Olen vapaa herra.
M34
VierailijaPakko olla profiilissa häikkää ettei ole tullut yhtään kontaktia.<br />
Kuvissa on kuitenki aurinkolasit ja lippis.<br />
Paidaton tai hihaton kuva.<br />
Kala, moottoripyörä tai auto.
</p>
<p>"Emmää mittää tee. Oon tämmönen perusjamppa vaan"<br />
"Kysy lisää"[/quote kirjoitti:Mikä ihmeen profiili?
Sinkut ovat keskimäärin pitkään parisuhteissa olleita älykkäämpiä, senhän maalaisjärkikin sanoo.
Ihmiset vaan on ihan uskomattoman yksinkertaisia ja monille se pariutuminen tuntuu olevan elämän tärkein asia.