LAUANTAI! Mitä meinasit tehdä?
:) Kertokaa mitä teette näin lauantaina, jos saisin siitä jotain vinkkiä omiin touhuihini!
Kommentit (73)
*mummeli* kirjoitti:
"... jos saisin siitä jotain vinkkiä omiin touhuihini".
Tästä et ikävä kyllä saa minkäänlaista vinkkiä (ehkä): Teen kirjanpitoa ja päätän taas, että tästä lähtien laitan kaikki kuitit yms. järjestykseen sitä mukaa, kun niitä tulee.
Aloitus oli muuten vuodelta
2015.
Koko päivän rötkyilin sängystä sohvalle ja nyt saunan ja sohvan kautta takaisin sänkyyn. Lakanat vaihdoin ja ruokaa lämmitin mikrossa, mutta siinä se. Töissä rankka viikko ja nyt olen vain koomaillut. Mies kuoli kaksi kuukautta sitten ja sekin painaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän rötkyilin sängystä sohvalle ja nyt saunan ja sohvan kautta takaisin sänkyyn. Lakanat vaihdoin ja ruokaa lämmitin mikrossa, mutta siinä se. Töissä rankka viikko ja nyt olen vain koomaillut. Mies kuoli kaksi kuukautta sitten ja sekin painaa vielä.
💖
Nini kirjoitti:
Aamupanolla päivä käyntiin sit uimassa ja ulkona käytiin syömäs koko perhe. Nyt illan tylsää ollut ja masentaa pimeys. Sauna lämpiämäs ja saunotaan ja tynnen tyhjyyttä kun en keksi mitään kivaa tekemistä. Mietin ketä käskis kylään niin ei tuu ketään mieleen. Kaipaan sosiaalisempaa elämää mut ihmisiä on vaikee saada elämään aikuisena. Tuttuja on mut kaikilla muuta tekemistä.
Pitää olla kiitollinen omasta tylsästä elämästä: Ei ainakaan tarvii elää tuommoisen tollon kanssa.
Käytiin kaverin kanssa juoksuttamassa koiria puistossa, nyt katselen youtubesta videoita ja myöhemmin töihin.
Aion stalkata eksän hääkuvia instassa ja ayödä jäätelöä. #foreveralone #pettäväsika
Vierailija kirjoitti:
Paistann lättyjä.
Mä aaattelin voisin tehdä bisneksen tästä. Aamulla torillta taii lähistöltä kiireessä voiisi kipaista hakemassa juuri paistettuja lettuja ja munkkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistann lättyjä.
Mä aaattelin voisin tehdä bisneksen tästä. Aamulla torillta taii lähistöltä kiireessä voiisi kipaista hakemassa juuri paistettuja lettuja ja munkkkeja.
Kun paistaisit vielä tilauksesta Creppejä ja tortilloja, niin ostaisin.
Zinc
Mää niin lättyjen perään oo. Joskus voisin ostaa kyllä niitäkin.
Ajettiin 160km toiseen kaupunkiin, käytiin fantastisella päivällisellä ja teatterissa. Nyt löhötään hotellissa ja syödään irtsareita:D
Juon pullon loppuun kuunnellen tubevideoita, sitten teen pizzan (valmispohjaan, heitän vain aineet päälle) .. syön ja asetun makuulle katselemaan murhadokkaria, syöden loput irtokarkit.
Palasin iltapäivällä todella rankalta työmatkalta. Otin piiitkän suihkun, mies siivonnut kämpän ja vaihtanut lakanat. Otin pienet torkut ja nyt makaan sohvalla ja odotan kun mies tekee kokkaa (asutaan Etelä Euroopassa siksi illallinen tähän aikaan). Nyt samalla katson Olet mitä syöt Suomi ohjelmaa :D
Aamupanolla päivä käyntiin sit uimassa ja ulkona käytiin syömäs koko perhe. Nyt illan tylsää ollut ja masentaa pimeys. Sauna lämpiämäs ja saunotaan ja tynnen tyhjyyttä kun en keksi mitään kivaa tekemistä. Mietin ketä käskis kylään niin ei tuu ketään mieleen. Kaipaan sosiaalisempaa elämää mut ihmisiä on vaikee saada elämään aikuisena. Tuttuja on mut kaikilla muuta tekemistä.