Kertokaa rehellisiä mielipiteitä nimestä Joosa Jeremia?
Kommentit (50)
Joosasta tulee mieleen se jogurtti, Yosa tms. Jeremia kuulostaa jotenkin raamatulliselta.
Joo en halua pahottaa apn mieltä ja ilkeillä tarkoituksella, mutta toi Joosa on aika korvaan särähtävä nimi, sitö miettii et kuuliko sen nyt oikein vai ei. En kyllä tykkää. Jeremia on tosi nätti nimi!
Joosa kuulostaa jotenkin "virheelliseltä" lyhenteeltä jostain muusta nimestä. Mun mielestä parempi olisi Joose, Jose, Joona tai Juuso, jotka heti mieltää "oikeiksi" pojannimiksi. Jeremia on ihan ok.
Joosa tulee varmaan Joosuasta, joka on myös Raamatusta. Aika uskonnolliselta kuulostaa.
Joosa on aivan KAUHEA. Joona olisi paljon parempi. Suomen kielessä Toosa tarkoittaa pimppiä.
Yosa tulee mieleen, soijajogurttia.
Minä oletin että nämä ovat tytön nimiä, muut ovat täällä pitäneet poikana. Jos se on epäselvää niin en suosittele.
Joosa on ok nimi jos lapsi on downi tai muu kehari. Ei ole normaalin ihmisen nimi.
Meillä Joose-poika. Ikinä ei ole nimestä kiusattu ja tykätään nimestä tosi paljon. Joosa kuulostaa oudolta.
Minusta melko neutraali nimi. En olisi tullut toosaa ajatelleeksi, kun k.o. sana ei ole itsellä aktiivisessa käytössä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:36"]
Joosa Toosa.
[/quote]
Olet ilmeisen wt.
Joosa ei ole hyvä. Jeremia menettelee, se on sentään oikea nimi, mutta Joosa kuulostaa lähinnä kirjoitusvirheeltä. Joona tai Jona olisi paljon parempia. Joonas myös ok.
Mulle tulee mieleen joittenkin reggae-rasta-pössyttelijöiden lapsi..
Jeremiassa ei mitään vikaa, mutta Joosa on todellakin karmea nimi, kuten moni on jo huomauttanutkin.
Joosen sentään tunnistaa pojan nimeksi. Joosasta en olisi aivan varma.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:00"]Lisää mielipiteitä. Ap
[/quote]
Kai tiedät, mikä on fjoosa? En usko, että kukaan poika haluaa nimekseen sitä.
Joosa ei ole kiva. väkisin väännetyn kuuloinen. Jeremia on ihan hyvä.