Neidot.Omistaako miehenne tekopilluu
Kommentit (10)
Omistaa. Ostin sen hänelle. Harvemmin se on käytössä mutta joskus käyttää yksin ja muutamia kertoja ollut yhteisessä käytössä varsinkin menkkojen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Omistaa. Ostin sen hänelle. Harvemmin se on käytössä mutta joskus käyttää yksin ja muutamia kertoja ollut yhteisessä käytössä varsinkin menkkojen aikaan.
Itse kans tykkään tehä vaimolle videon.puen tekopillun päälle viäl vaimon pikkarit ja nussin sit tekopilluu..vaimo tykkää niist videoist M44
Joo, ostettiin vähän aikaa sitten mun ehdotuksesta. On tosi kiihottava katsoa kun mies nussii sitä Sitten kerran sormetin tuota tekopillua ja nuolin sitä samalla miehen edessä ja se oli kuulemma superkiihottavaa. Kaikenlaista aikuisten leikkiä :-)
N50+ M40+
Vierailija kirjoitti:
Omistaa, annoin lahjaksi. Käyttää sitä, kun en ole saatavilla.
Laittaako koskaa kuvii/videoita kun hän käyttää sitä sulle?,M44
H.K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ovat hänen yksityisiä hetkiään. Olen pyytänyt kyllä, koska kiihottaisi katsella, mutta kunnioitan hänen toivettaan asiassa.
Vierailija kirjoitti:
H.K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ovat hänen yksityisiä hetkiään. Olen pyytänyt kyllä, koska kiihottaisi katsella, mutta kunnioitan hänen toivettaan asiassa.
Ihan ymmärrän kyll..Sua varmaa kyll kiihottas nähdä...Itse laitan joskus vaimolle kun on kiimoissaan yksin.yleensä krapula aamusin .mukava piristys seksi hommii.Testattii 69 asenossa.Hän leikki sillä lelulla mun kyrvänkää ja itse annoin nuolentaa..toimii hänen ei tarvitse keskittya kahteen asiaan yht aikaa.M44
Omistaa,
Käytän sitä häneen kun hän leikkii olevansa halvaantunut.
Saa. Mahtavia orgasmeja kun oikein osaan lykkiä sen kanssa