Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa niin paljon..

Vierailija
21.03.2015 |

Oon tässä miesystävän ja sen veljien kanssa ulkona. Mies sano että tehdäänkö vauvoja tänään ja sitten ne alko veljiensä kanssa heittää läppää että kun ei heidän suvussa tarvitse edes yrittää kun niitä vaan tulee. Toinen sano että molemmat lapset tullu molemmille muijille vaikka pillereitä käytetty, ja toinen selitti että joka lasten kohdalla tärpänny heti kun ehkäisy jätetty. Miehen ex tuli 2x vahingossa raskaaksi, kun taas itse olen ollut jo useamman kk ilman pillereitä eikä ole tärpännyt..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh! Turhaan mietit asiaa. Lopeta stressaaminen ja päivien laskeminen, nauti rakastelusta ja elämästä. Silloin tärppää parhaiten :) Mukavaa kevättä ja paljon rakkautta.

Vierailija
2/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tehdä lapsen miehelle joka puhuu naisista muijina ja jolla on jo kaksi "vahingossa" tullutta lasta..? Sinuna miettisin vielä pari kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:55"]Miksi haluat tehdä lapsen miehelle joka puhuu naisista muijina ja jolla on jo kaksi "vahingossa" tullutta lasta..? Sinuna miettisin vielä pari kertaa. 
[/quote]

Naiset on muijia ja puhuin tuon ihan omasta suusta :D Lisäksi, niitä lapsia ei ole sillä se ex oli tuolloin alle 18v eivätkä he lapsia halunneet. Toinen raskaus oli suhteen alussa kun kumi ilmeisesti mennyt rikki ja suhteen lopussa toinen josta ex itse ei edes kertonut. Että meneppäs siitä miettimästä. Ap

Vierailija
4/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap sinulla on ikää?

Vierailija
5/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:55"]Miksi haluat tehdä lapsen miehelle joka puhuu naisista muijina ja jolla on jo kaksi "vahingossa" tullutta lasta..? Sinuna miettisin vielä pari kertaa. 
[/quote]

Mistä keksit että ap:n mies puhuu naisista muijina? Ap kirjoitti että toinen miehen veljistä saanut molemmat lapset molemmille "muijille" ehkäisystä huolimatta.

Vierailija
6/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:07"]Paljonko ap sinulla on ikää?
[/quote]

Vähän päälle 20. Ap

Vierailija
7/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lasta. Usko. 

Vierailija
8/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:10"]Älä tee lasta. Usko. 
[/quote]

Miksen tekisi ? Ap

Vierailija
9/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
10/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa . Kyllä teilleki varmaan vielä pienokainen siunaantuu. Harmi ku raskautta ei voi siirtää toiselle . Mä olen nimittäin yks joka tuli vahingos raskaaks..tosin en aio tätä vahinkoa jatkaa kauaa

Vierailija
11/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:55"]Miksi haluat tehdä lapsen miehelle joka puhuu naisista muijina ja jolla on jo kaksi "vahingossa" tullutta lasta..? Sinuna miettisin vielä pari kertaa.  [/quote] Naiset on muijia ja puhuin tuon ihan omasta suusta :D Lisäksi, niitä lapsia ei ole sillä se ex oli tuolloin alle 18v eivätkä he lapsia halunneet. Toinen raskaus oli suhteen alussa kun kumi ilmeisesti mennyt rikki ja suhteen lopussa toinen josta ex itse ei edes kertonut. Että meneppäs siitä miettimästä. Ap

[/quote]

Eli tuo ihana miehesi on laittanut alaikäisen paksuksi vaikka "he eivät lapsia halunneet" kun "kumi mennyt ilmeisesti rikki" ja tämä tehnyt abortin? Ja tämä "muija" tehnyt sitten vielä toisen abortin? No minäpä menen tästä miettimästä, ei muuta kuin kovasti vaan onnea sinulle valitsenallasi tiellä tuon ihanan miehen ja veljiensä kanssa. 

Vierailija
12/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:55"]Miksi haluat tehdä lapsen miehelle joka puhuu naisista muijina ja jolla on jo kaksi "vahingossa" tullutta lasta..? Sinuna miettisin vielä pari kertaa.  [/quote] Naiset on muijia ja puhuin tuon ihan omasta suusta :D Lisäksi, niitä lapsia ei ole sillä se ex oli tuolloin alle 18v eivätkä he lapsia halunneet. Toinen raskaus oli suhteen alussa kun kumi ilmeisesti mennyt rikki ja suhteen lopussa toinen josta ex itse ei edes kertonut. Että meneppäs siitä miettimästä. Ap

[/quote]

Eli tuo ihana miehesi on laittanut alaikäisen paksuksi vaikka "he eivät lapsia halunneet" kun "kumi mennyt ilmeisesti rikki" ja tämä tehnyt abortin? Ja tämä "muija" tehnyt sitten vielä toisen abortin? No minäpä menen tästä miettimästä, ei muuta kuin kovasti vaan onnea sinulle valitsenallasi tiellä tuon ihanan miehen ja veljiensä kanssa. 
[/quote]

Tervettä ja painosta porukkaa.

Vierailija
13/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Tervettä ja painosta porukkaa.
[/quote]

korjaan tasapainosta :D

Vierailija
14/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:27"]Älä stressaa . Kyllä teilleki varmaan vielä pienokainen siunaantuu. Harmi ku raskautta ei voi siirtää toiselle . Mä olen nimittäin yks joka tuli vahingos raskaaks..tosin en aio tätä vahinkoa jatkaa kauaa
[/quote]

Aiot tappaa. Kiva ihminen!

Vierailija
15/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Mies on exäänsä vuoden vanhempi. Eli alaikäinen itsekkin silloin. Ap

Vierailija
16/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Mies on exäänsä vuoden vanhempi. Eli alaikäinen itsekkin silloin. Ap
[/quote]

Ja niin, en ole niin perillä heidän asioistaan että menikö kumi rikki vai mitä mutta ymmärsin että he epäilivät että kumi oli mennyt rikki niin ettei sitä ollut huomannut. Enkä tiedä oliko sillä muijalla myöhemmin sitten pillerit pettäneet vai mitä, mutta oli tehnyt uudelleen abortin kun oli tullut raskaaksi eikä kertonut miehelle vaan mies kuuli sitten muualta. Ap

Vierailija
17/17 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on niin kova kiire tulla äidiksi vähän päälle 20-vuptiaana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi