Detria Arbutin kokemuksia? Toimiiko oikeasti?
Millaisia kokemuksia teillä on Arbutinista ja erityisesti seerumista? Toimiiko se oikeasti? Siis vähentääkö punoitusta, rauhoittaa couperosa-ihoa, häivyttää maksaläiskiä? Miten olette tuotetta käyttäneet, voiteen alla vai ihan vaan sellaisenaan?
Ostin seerumin ja nyt arveluttaa sen käyttöön sitoutuminen, oletettuja tuloksia kun kuitenkaan ei saa hetkessä. Itse seerumi on ruskeaa, jotenkin epämiellyttävän hajuista ja ohuen nestemäistä. Tuntuu että imeytyy enemmän käsiin kuin kasvoihin. Ei kosteutakaan tarpeeksi, iho jää kiristäväksi.
Kommentit (7)
En tiedä tarkkaan miltä tulos näyttäisi purkin käytön jälkeen. Ostin kerran ja viikon käytön jälkeen se lipsahti käsistä kaakeleille tuhannen päreeksi. Uutta en viitsinyt ostaa, vaan siirryin merkkiin jossa on muovinen purkki.
Olen joskus käyttänyt ja vähän vaalensi auringonvalosta aiheutuvaa pigmenttiä, ei estänyt tai poistanut sitä kuitenkaan.
Olen käyttänyt pullollisen, ei mitään vaikutusta.
Kerran ostin mainoksen innoittamana tuotteen, leuassani olevien maksaläiskien takia. Koko seerumin käytin, eikö tökötistä ollut mitään hyötyä. Maksaläiskät ovat pysyneet poissa, kun helmikuusta lähtien käytän auringonsuojavoidetta kertoimella 50.
Ei mitään vaikutusta.Haisee sitäpaitsi helvetin pahalle.Voit käyttää rahasi paremminkin.
Kallis se seerumi ainakin on. Ja suomalainen.
Edelleen kyselisin kokemuksia Arbutinista? Kannattaako tuotetta käyttää ja tehoaako se ihan oikeasti? Onko tuotetta testanneita paikalla?