Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muokkaa deitti-ilmoitustani

Vierailija
20.03.2015 |

Mitä muuttaisitte tästä?

- - -

Hei!

Olen neljää kymmentä lähestyvä mies. Kouluja olen käynyt, mutta työ puuttuu. Sitä ei ole ollut vuosiin. Nuorempana olen kärsinyt lievistä mielenterveysongelmista, mutta ikä on niitä tasoittanut eivätkä ne enää varsinaisesti piinaa. Minulla on silti edelleen ajoittainen taipumus ahdistuneisuuteen, mutta olen oppinut purkamaan sen niin, etten suuntaa pahaa oloani ulkopuolisiin. 

Luonteeltani olen rauhallinen, yksikseni viihtyvä ja hiljainen, mutta sisäisesti eloisa. Tunteeni ovat vahvat ja mielikuvitukseni poukkoileva. Osaankin hassutella lapsenmielisesti ja tehdä viatonta pilaa myös itsestäni.

Minulle ovat tärkeitä luonto ja luonnossa kokemani maailman jatkuvuus, ajan ja tilan. Luonnossa saan purkaa myös voimakasta liikunnan tarvettani. Harrastan maantiepyöräilyä, melontaa, vaeltamista, teatteri-improvisaatiota, kuorolaulua, valokuvausta, lukemista ja kirjoittamista. Olen kirjoittanut yhden romaanin, toinen on tekeillä. 

Yleisolemukseni ja puhetapani on juntahtava eikä minusta koskaan tulle henkisesti kaupunkilaista, joten sulavaksi seuramieheksi minusta ei ole, mutta pidän kuitenkin baletista, oopperasta, tanssista, taitoluistelusta ja vastaavista tunteisiin vetoavista kulttuurin ja urheilun lajeista. Penkkiurheilu yleensäkin kelpaa, lajista riippumatta.

Koska henkinen ja materiaalinen tilanteeni on mikä on, en etsi varsinaista elämän jakavaa parisuhdetta, mutta en seksisuhdettakaan. Seksikin toki kelpaa, mutta ennen kaikkea janoan läheisyyttä ja läheistä seuraa. Tunnen itseni ajoittain yksinäiseksi ja olisi mukavaa, jos elämääni livahtaisi ihminen, jonka kanssa voisin jakaa tunteita ja kokemuksia. Suhteen ei tarvitsisi olla ehdottoman tiivis, mutta kuitenkin enemmän kuin pelkkää ystävyyttä. Se, miten tällaista nimitettäisiin, on minulle yhdentekevää.

Sinulta toivon kykyä asioiden suhteuttamiseen ja halua nähdä ihmiset kauniisti. Arvostan peruskäytöstapoja, joihin liittyy ajattelu. Kiitos, anteeksi ja kyky ymmärtää omat ja toisen rajat riittävät pitkälle. 

Ulkoisista vaatimuksista totean sen verran, että toivon fyysisen kuntosi riittävän perusliikuntaan. Pyöreys ei haittaa, jos kunto ja sitkeys riittävät useamman tunnin ponnisteluun. En siis etsi urheilijaa, mutta suosin ihmistä, joka nauttii liikunnasta.

Jos vastaat, niin arvostan sitä, että kerrot asiat niin kuin ne ovat. Totuus tuppaa kuitenkin tulemaan ilmi ajan myötä. Aluksi voisimme kirjoitella muutaman viestin ja sitten tavata vaikka nuotiolla tai muussa rauhallisessa paikassa, missä voi sekä jutella että olla hiljaa. Tehdään tulella vaikka nyyttejä, paistetaan tikkupullaa.

Jos et vastaa, niin valoisaa kevään jatkoa joka tapauksessa! 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten ahdistava. Sori, en osaa selittää...

Vierailija
2/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat negatiivisesti ja sen jälkeen kerrot vasta positiivisista, ei toimi. Jätä jotain mielikuvituksenkin varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin kaiken.

mies.

Mutta tämähän olikin jonkinlaista hymööriä, olihan?

Vierailija
4/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä huumoria ollut. Yritin kertoa lyhyesti elämäntilanteestani, luonteenpiirteistäni, harrastuksistani ja siitä mistä pidän asettamatta naiselle sen kummempia vaatimuksia.

Vierailija
5/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinmäkin piää sanoa, että en ole koskaan käynyt deittipalstoilla, enkä ole ap:n kohderyhmää, mutta: minusta kirjoitat hyvin ja hauskasti. Kannattaako kuitenkaan keskittyä omaan ttömyyteensä ja nostaa sitä tärkeimmäksi? Sen voi sanoa sivulauseessakin, eikä kannata korostaa. 

Markkinoinnissa lähdetään siitä, että ajatellaan asiakkaan tarpeita ja tuote muydään tähän tarpeeseen. Mieti siis, mikä on sellaisen naisen tarve, joka etsit, ja iske siihen. 

kirjoitustyyliä ei kannata muuttaa, annat itsestäsi mukavan kuvan

Vierailija
6/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tulee tasan nolla vastausta. Harvassa on nainen, joka ei halua parisuhdetta muttei toisaalta pelkkää seksisuhdettakaan eli mitähän tässä nyt haetaaan? Juntiksi itseään kutsuminen ei myöskään vedä ketään puoleensa. Sorry.

Vierailija
7/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ainakin toi eka kappale pois. Noista seuraavista selviää kyllä muuten, minkälainen tyyppi olet ja sellainen nainen, jolla on kykyä lukea ilmoituksia rivien välistä, ymmärtää, että olet kaihomielinen, herkkä ja ahdistuva. Mutta jos ekassa kappaleessa on maininta mt-ongelmista niin se ei ole hyvä.

Älä surkuttele itseäsi, ne, jotka haluavat tutustua suhun, tekevät sen, koska sussa on hyviäkin puolia ja huonot puolet eivät haittaa liikaa.

Vierailija
8/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, kiertäisin tällaisen viestin kirjoittajan kaukaa, mutta onneksesi olen mies joten sulla on ehkä toivoa.

mies.

Vierailija
9/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen ahdistava ja ankea. Ja: neljääkymmentä kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
10/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi jatkaa: ilmoitus on sävyltään älyttömän totinen - varmaan sinulla on myös huumorintajua, jota voisit väläyttää. Toisaalta siis siitä kyllä tulee esille se, millainen olet, mutta onko tuo ainoa puolesi?

Vierailija
11/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh en osaa sanoa mitä mieltä. Toisaalta ihanan rehellistä tekstiä ja vähän runollisesti kuvailtu, mutta toisaalta aika ahdistava fiilis tuli.. Ei kaikkea vielä tarvi kertoa,varsinkaan masennusta ja kun se ei ole hallitseva osa sua enää, myöhemmin voit avautua sellaisista. Liikaa "lässytystä", tiivistä vähän ja karsi turha höpöttely. Enemmän reippautta tekstiin!

Vierailija
12/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono aloitus. Jos tämä olisi ollut deittipalvelu, olisin lopettanut lukemisen jo ekoihin riveihin (pitkäaikaistyöttömyys, ahdistus, aiempi väkivaltaisuus (?)) Nyt kun luin eteenpäin loppuosa ilmoituksesta oli varsin okei, mutta siihen loppuosaan ei pääse jos alussa on tuollainen negapläjäys. Aloita positiivisesti, kerro työttömyys myöhemmin ja ahdistusongelmat jättäisin kokonaan kertomatta, jos ne eivät edes nykyään ole ajankohtaisia. Ja mitä tuo oikein tarkoittaa, ettet enää pura ahdistusta muihin, oletko siis ollut aiemmin väkivaltainen?

Vierailija
13/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö totinen? Tämähän on mustaa huumoria parhaimmillaan, vai mitä?

mies.

Vierailija
14/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan seiskaa eli huonosti määritelty mitä haetaan. Harva nainen lähtee "vähän enemmän kuin ystäväksi" jollekin työttömälle ja masentuneelle miehelle, joka ei halua parisuhdetta.

Vierailija
15/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kokeilin itse nettitreffejä ensimmäistä kertaa vajaa vuosi sitten. Ja löysin miehen, joka oli täydellisempi kuin koskaan olisin voinut kuvitellakaan. Näin vastarakastuneena ja onnellisena tässä muutama vinkki (ja oma versioni ilmoituksestasi):

- Totuus on tärkeää ja tulee aina ilmi, mutta kaikkea ei tarvitse kertoa heti. Anna uudelle ihmiselle aikaa. Tiedän oman mieheni elämästä melkein kaiken, ei hänkään kaatanut kaikkea niskaani heti kättelyssä vaan ihastuttiin, rakastuttiin ja sitten avauduttiin. 

-ole kuitenkin rehellinen. Jos et pidä baletista, senkin voi sanoa. 

- KäYtä positiivisia sanoja. Älä turhaan sano olevasi "juntti" tai "viihtyväsi yksin" - ilmaise nämä asia muuten. Perusluonteesi on rauhallinen, kaipaat tasaista parisuhdetta ja nautit hiljaisuudesta ympärilläsi.

- Vältä seksistä puhumista, ilmoituksessa ainakin. Nettipalstoilla naisille tulee ihan tarpeeksi seksiehdotuksia muutenkin. Puhu yhdessäolosta ja parisuhteesta. Lause "seksi on kivaa" ei innosta yleensä ketään.

- Korosta hyviä puoliasi - liikunnallisuuttasi, sitä että olet kirjoittanut romaanin! Olet taiteellinen, herkkä, luonnonläheinen.

- Muuten kirjoitat tosi kivasti. Onnea treffiseuran hakuun, toivottavasti sinulle käy yhtä mukavasti kuin meille!!

Esimerkiksi näin:

Hei!

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies.

Luonteeltani olen rauhallinen, tunteeni ovat vahvat ja mielikuvitukseni poukkoileva. Osaankin hassutella lapsenmielisesti ja tehdä viatonta pilaa myös itsestäni.

Minulle ovat tärkeitä luonto ja luonnossa kokemani maailman jatkuvuus, ajan ja tilan. Luonnossa saan purkaa myös voimakasta liikunnan tarvettani. Harrastan maantiepyöräilyä, melontaa, vaeltamista, teatteri-improvisaatiota, kuorolaulua, valokuvausta, lukemista ja kirjoittamista. Olen kirjoittanut yhden romaanin, toinen on tekeillä. 

Vaikka luonto onkin lähellä sydäntäni , pidän kuitenkin myös baletista, oopperasta, tanssista, taitoluistelusta ja vastaavista tunteisiin vetoavista kulttuurin ja urheilun lajeista. Penkkiurheilu yleensäkin kelpaa, lajista riippumatta.

En etsi varsinaista elämän jakavaa parisuhdetta, mutta en seksisuhdettakaan. Ennen kaikkea janoan läheisyyttä ja läheistä seuraa. Tunnen itseni ajoittain yksinäiseksi ja olisi mukavaa, jos elämääni livahtaisi ihminen, jonka kanssa voisin jakaa tunteita ja kokemuksia. Suhteen ei tarvitsisi olla ehdottoman tiivis, mutta kuitenkin enemmän kuin pelkkää ystävyyttä. Se, miten tällaista nimitettäisiin, on minulle yhdentekevää.

Sinulta toivon kykyä asioiden suhteuttamiseen ja halua nähdä ihmiset kauniisti. Arvostan peruskäytöstapoja, joihin liittyy ajattelu. Kiitos, anteeksi ja kyky ymmärtää omat ja toisen rajat riittävät pitkälle. 

Ulkoisista vaatimuksista totean sen verran, että toivon fyysisen kuntosi riittävän perusliikuntaan. Pyöreys ei haittaa, jos kunto ja sitkeys riittävät useamman tunnin ponnisteluun. En siis etsi urheilijaa, mutta suosin ihmistä, joka nauttii luonnosta ja liikunnasta.

Jos vastaat, niin arvostan sitä, että kerrot asiat niin kuin ne ovat. Totuus tuppaa kuitenkin tulemaan ilmi ajan myötä. Aluksi voisimme kirjoitella muutaman viestin ja sitten tavata vaikka nuotiolla tai muussa rauhallisessa paikassa, missä voi sekä jutella että olla hiljaa. Tehdään tulella vaikka nyyttejä, paistetaan tikkupullaa.

Valoisaa kevään jatkoa joka tapauksessa! 

Vierailija
16/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:33"]

Todella huono aloitus. Jos tämä olisi ollut deittipalvelu, olisin lopettanut lukemisen jo ekoihin riveihin (pitkäaikaistyöttömyys, ahdistus, aiempi väkivaltaisuus (?)) Nyt kun luin eteenpäin loppuosa ilmoituksesta oli varsin okei, mutta siihen loppuosaan ei pääse jos alussa on tuollainen negapläjäys. Aloita positiivisesti, kerro työttömyys myöhemmin ja ahdistusongelmat jättäisin kokonaan kertomatta, jos ne eivät edes nykyään ole ajankohtaisia. Ja mitä tuo oikein tarkoittaa, ettet enää pura ahdistusta muihin, oletko siis ollut aiemmin väkivaltainen?

[/quote]

samaa mieltä, älä kerro mt-ongelmista, jos ne eivät kuulu elämääsi. Voit kertoa sen niin, että välillä vetäydyt omiin oloihisi ja suot saman tilan naisellekin tms. 

Minua kullä miellytti tuo, että et pura ahdistusta muihin ihmisiin. Se kun on valitettavan yleistä.

Vierailija
17/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies. Luonteeltani olen rauhallinen, yksikseni viihtyvä ja hiljainen, mutta sisäisesti eloisa. Tunteeni ovat vahvat ja mielikuvitukseni poukkoileva. Osaankin hassutella lapsenmielisesti ja tehdä viatonta pilaa myös itsestäni.

Pidän baletista, oopperasta, tanssista, taitoluistelusta ja vastaavista tunteisiin vetoavista kulttuurin ja urheilun lajeista. Penkkiurheilu yleensäkin kelpaa, lajista riippumatta.

Tunnen itseni ajoittain yksinäiseksi ja olisi mukavaa, jos elämääni livahtaisi ihminen, jonka kanssa voisin jakaa tunteita ja kokemuksia. Suhteen ei tarvitsisi olla ehdottoman tiivis, mutta kuitenkin enemmän kuin pelkkää ystävyyttä. 

Ulkoisista vaatimuksista totean sen verran, että toivon fyysisen kuntosi riittävän perusliikuntaan. Pyöreys ei haittaa, jos kunto ja sitkeys riittävät useamman tunnin ponnisteluun. En siis etsi urheilijaa, mutta suosin ihmistä, joka nauttii liikunnasta.

Jos vastaat, niin arvostan sitä, että kerrot asiat niin kuin ne ovat. Aluksi voisimme kirjoitella muutaman viestin ja sitten tavata vaikka nuotiolla tai muussa rauhallisessa paikassa, missä voi sekä jutella että olla hiljaa. Tehdään tulella vaikka nyyttejä, paistetaan tikkupullaa :)

Vierailija
18/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä eka kappale pois kokonaan! Se on turhan negatiivinen. Aloita ilmosi kolmoskappaleella ja siirrä kakkoskappale alemmaksi. Jätä pois kaikki, missä kuvaat itseäsi negatiivisesti ja kriittisesti. Sinussa on paljon positiivisia ominaisuuksia, mainosta niitä!

Vierailija
19/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastata. Ilmoituksesta heijastuu itsensä ja elämänsä kohdannut mies, joka ei pelkää paljastaa itseään ja kertoo sillä myös sen, ettei ole pakkomielteisesti liikkeellä. Pakkomielteinen ei listaisi heikkouksiaan.

Uskon kyllä senkin, ettei tämä moniin naisiin vetoa. Naiset sanovat kaipaavansa rehellisyyttä ja aitoutta, mutta oikeasti naiset kaipaavat hyvää fiilistä. Sillä miehet baarissakin panonsa kaatavat.

Olen kuitenkin varma, että tälle ilmoitukselle on kohderymänsä. Se on elämää kokeneet vahvat, akateemiset naiset, jotka eivät juokse jokaisen oikun perässä tai tunne riippuvuutta kanalaumaan.

Vierailija
20/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkajaisiksi, aloita positiivisella. Jos olet tunteellinen, osaat nauraa (myös itsellesi) ja tykkäät luonnosta, aloita sillä. Haluat varmasti ilmoituksesi kiinnostavan ihmisiä, jotka ovat samankaltaisia kiinnostuksiltaan. 

"Hei, olen nelikymppinen luontoa ja pohdiskelua rakastava mies. Etsin ystävää, jonka kanssa voin jutella vähän syvällisempiäkin, vaikka täytyy heti tunnustaa että baletti ei ole minun lajini :D . 

Harrastan XXXX (harrastat paljon, laita muutama esimerkki), ja olen viime aikoina kiinnostunut myös XXX- arvostaisin kokeneemman opastusta asiassa. :)

Olen myös haastava pakkaus, löytyy ujoutta, junttiutta, ailahtelevaa mieltä eikä ulkonäkökään saa ketään haukkomaan henkeään. En ole uraohjus, vaan ihan tavallinen tällä hetkellä työtön mies. 

Haluaisin tavata ihmisen, jonka kanssa XXXXXX jne. "

Olisiko tästä jotain apua viestin järjestelemiseen? Aloita positiivisella, kerro millainen olet, mitä haet, ja jossain välissä mainitse heikommat kohtasi mutta älä mässäile niillä. Laita koukku johon tarttua, kuten "olen kiinnostunut keramiikkakursseista mutten oikein osaa aloittaa yksin" tms jolla saat helpon keskustelunavauksen samanmieliseltä vastaajalta. (rehellinen pitää olla, ei kannata teeskennellä intohimoa pitsinnypläykseen jos ei sitä aidosti ole)

Tsemppiä!