Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muokkaa deitti-ilmoitustani

Vierailija
20.03.2015 |

Mitä muuttaisitte tästä?

- - -

Hei!

Olen neljää kymmentä lähestyvä mies. Kouluja olen käynyt, mutta työ puuttuu. Sitä ei ole ollut vuosiin. Nuorempana olen kärsinyt lievistä mielenterveysongelmista, mutta ikä on niitä tasoittanut eivätkä ne enää varsinaisesti piinaa. Minulla on silti edelleen ajoittainen taipumus ahdistuneisuuteen, mutta olen oppinut purkamaan sen niin, etten suuntaa pahaa oloani ulkopuolisiin. 

Luonteeltani olen rauhallinen, yksikseni viihtyvä ja hiljainen, mutta sisäisesti eloisa. Tunteeni ovat vahvat ja mielikuvitukseni poukkoileva. Osaankin hassutella lapsenmielisesti ja tehdä viatonta pilaa myös itsestäni.

Minulle ovat tärkeitä luonto ja luonnossa kokemani maailman jatkuvuus, ajan ja tilan. Luonnossa saan purkaa myös voimakasta liikunnan tarvettani. Harrastan maantiepyöräilyä, melontaa, vaeltamista, teatteri-improvisaatiota, kuorolaulua, valokuvausta, lukemista ja kirjoittamista. Olen kirjoittanut yhden romaanin, toinen on tekeillä. 

Yleisolemukseni ja puhetapani on juntahtava eikä minusta koskaan tulle henkisesti kaupunkilaista, joten sulavaksi seuramieheksi minusta ei ole, mutta pidän kuitenkin baletista, oopperasta, tanssista, taitoluistelusta ja vastaavista tunteisiin vetoavista kulttuurin ja urheilun lajeista. Penkkiurheilu yleensäkin kelpaa, lajista riippumatta.

Koska henkinen ja materiaalinen tilanteeni on mikä on, en etsi varsinaista elämän jakavaa parisuhdetta, mutta en seksisuhdettakaan. Seksikin toki kelpaa, mutta ennen kaikkea janoan läheisyyttä ja läheistä seuraa. Tunnen itseni ajoittain yksinäiseksi ja olisi mukavaa, jos elämääni livahtaisi ihminen, jonka kanssa voisin jakaa tunteita ja kokemuksia. Suhteen ei tarvitsisi olla ehdottoman tiivis, mutta kuitenkin enemmän kuin pelkkää ystävyyttä. Se, miten tällaista nimitettäisiin, on minulle yhdentekevää.

Sinulta toivon kykyä asioiden suhteuttamiseen ja halua nähdä ihmiset kauniisti. Arvostan peruskäytöstapoja, joihin liittyy ajattelu. Kiitos, anteeksi ja kyky ymmärtää omat ja toisen rajat riittävät pitkälle. 

Ulkoisista vaatimuksista totean sen verran, että toivon fyysisen kuntosi riittävän perusliikuntaan. Pyöreys ei haittaa, jos kunto ja sitkeys riittävät useamman tunnin ponnisteluun. En siis etsi urheilijaa, mutta suosin ihmistä, joka nauttii liikunnasta.

Jos vastaat, niin arvostan sitä, että kerrot asiat niin kuin ne ovat. Totuus tuppaa kuitenkin tulemaan ilmi ajan myötä. Aluksi voisimme kirjoitella muutaman viestin ja sitten tavata vaikka nuotiolla tai muussa rauhallisessa paikassa, missä voi sekä jutella että olla hiljaa. Tehdään tulella vaikka nyyttejä, paistetaan tikkupullaa.

Jos et vastaa, niin valoisaa kevään jatkoa joka tapauksessa! 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viesti ei ole ollenkaan ahdistava tai negatiivinen. Tosin se johtuu varmasti siitä, että olen itse samanlainen kuin mitä ap ilmeisesti on. Ikäeroa vaan on parikymmentä vuotta ja olen liian erakko oleilemaan ihmisten kanssa. Symppaan kuitenkin ap:ta :)

Vierailija
22/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:43"]

Voisin vastata. Ilmoituksesta heijastuu itsensä ja elämänsä kohdannut mies, joka ei pelkää paljastaa itseään ja kertoo sillä myös sen, ettei ole pakkomielteisesti liikkeellä. Pakkomielteinen ei listaisi heikkouksiaan.

Uskon kyllä senkin, ettei tämä moniin naisiin vetoa. Naiset sanovat kaipaavansa rehellisyyttä ja aitoutta, mutta oikeasti naiset kaipaavat hyvää fiilistä. Sillä miehet baarissakin panonsa kaatavat.

Olen kuitenkin varma, että tälle ilmoitukselle on kohderymänsä. Se on elämää kokeneet vahvat, akateemiset naiset, jotka eivät juokse jokaisen oikun perässä tai tunne riippuvuutta kanalaumaan.

[/quote]

Joo, en kans pitänyt tämän heikkoutena sitä, että kertoo jotain heikkouksistaan, esimerkiksi tuota, että puhetapa on juntti. Minusta se kertoo itsetuntemuksesta ja toisaalta itsetunnostakin, että voi kertoa jotain tuollaista suoraan eikä tarvitse esittää. Uskoisin kans, että joku koulutettu nörttimäinen nainen voisi innostua tästä, mutta silti tässä pitäisi keskittyä myös positiivisiin asioihin. Ainakin itse haluan toisaalta, että toinen on mielenkiintoinen mutta jos on näin, niin silloin toisen pitäisi olla myös avoin ja pitäis olla annettavaa. Mielenkiintoisuus ei ole hyvä juttu, jos on kovin sisäänkäpertynyt ja tämä teksti saa siitä vähän kahden vaiheille.

8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vastaisi tälle tyypille. Ilmoitus on liian arkinen eikä siinä ole lainkaan romantiikkaa. Ei säväytä. Ja entä kuva, tuleeko sitä tai mitään kuvailua ilmoittajan omasta ulkonäöstä?

Vierailija
24/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin aivan myyty tuohon ekaan ilmoon. Noutaisin tyypin välittömästi!

Vierailija
25/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:50"]Ihan alkajaisiksi, aloita positiivisella.[/quote]

En tahtoisi aloittaa myönteisellä, koska ahdistunut synkkämielisyys on minussa sen verran leimaava piirre. Vaikka saatan olla täysin estoton hulluttelija ja saan usein ihmiset nauramaan, niin kuitenkin yhdenlainen korpimaisema minusta päällimmäisenä esiin nousee. Kun aloitan perusluonteellani, niin ainakaan naiset, jotka etsivät elämäänsä päivänsädettä, eivät jatka ilmoitukseni lukemista.

En yritä löytää ilmoituksellani mahdollisimman paljon naisia. Tahtoisin löytää naisen, joka kelpuuttaa minut sellaisena kuin peruspersoonaltani olen. Jos nainen kavahtaa taiteellista ahdistuneisuuttani, en ole hänelle sopiva.

Vierailija
26/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Mun mielestä ilmoituksesi oli hyvä. Se on rehellinen ja avoin. Olen aika paljon sinunlainen, jo 40-v. täyttänyt nainen. Vastaisin ehdottomasti tähän ilmoitukseen.

Vierailija
27/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies etsii seikkailua. 22 cm.

Toi toimii aina!

Vierailija
28/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se tärkein: miltä näytät? Kuva pitää olla tai ei tule vastauksia. "Tumma ja komea" ei ole pakko olla mutta jotenkin omaa silmää miellyttävä.

Vierailija
29/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:02"]

Niin ja se tärkein: miltä näytät? Kuva pitää olla tai ei tule vastauksia. "Tumma ja komea" ei ole pakko olla mutta jotenkin omaa silmää miellyttävä.

[/quote]

No jos ap:sta kiinnostuneet yleensä ovat sellaisia, että tykkäävät lukea noin pitkiä tekstejä, tuskinpa kuva on tärkein. Ja jos ei halua laittaa kuvaa, voi laittaa, että sen saa pyydettäessä.

Vierailija
31/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:50"]Ihan alkajaisiksi, aloita positiivisella.[/quote]

En tahtoisi aloittaa myönteisellä, koska ahdistunut synkkämielisyys on minussa sen verran leimaava piirre. Vaikka saatan olla täysin estoton hulluttelija ja saan usein ihmiset nauramaan, niin kuitenkin yhdenlainen korpimaisema minusta päällimmäisenä esiin nousee. Kun aloitan perusluonteellani, niin ainakaan naiset, jotka etsivät elämäänsä päivänsädettä, eivät jatka ilmoitukseni lukemista.

En yritä löytää ilmoituksellani mahdollisimman paljon naisia. Tahtoisin löytää naisen, joka kelpuuttaa minut sellaisena kuin peruspersoonaltani olen. Jos nainen kavahtaa taiteellista ahdistuneisuuttani, en ole hänelle sopiva.

[/quote]

Tämä oli todella hienosti sanottu, mutta valitettavasti deittipalstalla pääsee harvoin tällaiseen dialogiin toisen kanssa.

Vierailija
32/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä mieltä olet muokkausehdotuksista ja saammeko nähdä uuden ilmoituksesi?

Vierailija
33/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:23"]No ap, mitä mieltä olet muokkausehdotuksista ja saammeko nähdä uuden ilmoituksesi?[/quote]

Olen lukenut muokkausehdotuksenne ja kiitän niistä. Tänään en jaksa enää alkaa uutta vääntämään. Huomenna tai lähipäivänä saatan tehdä annetun palautteen huomioiden erilaisen ilmoituksen. Kattellaan.

Vierailija
34/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:23"]No ap, mitä mieltä olet muokkausehdotuksista ja saammeko nähdä uuden ilmoituksesi?[/quote]

Olen lukenut muokkausehdotuksenne ja kiitän niistä. Tänään en jaksa enää alkaa uutta vääntämään. Huomenna tai lähipäivänä saatan tehdä annetun palautteen huomioiden erilaisen ilmoituksen. Kattellaan.

[/quote]

"Saatan tehdä" ja "kattellaan"... voi sun kanssas, ei tolla asenteella voiteta.

Vierailija
35/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:40"]"Saatan tehdä" ja "kattellaan"... voi sun kanssas, ei tolla asenteella voiteta.[/quote]

Ei tämä mulle metsästystapahtuma tai kilpailu olekaan. Olen jo useamman vuoden yksin elellyt, ja vaikka läheisyyttä kaipaankin, niin mieluummin elän seuraavatkin vuodet yksin kuin suhteessa, joka on olemassa vain siksi, että olisi suhde. Sellaistakin suhdetta olen kokeillut. Ei siitä valmista tullut. 

Verkkoja voi heitellä ja koukkuja viritellä. Aika näyttää, mitä elämä tuo tullessaan. Onni ei ole toisessa ihmisessä vaan omassa henkisessä tasapainossa ja tarkoituksessa. Toinen ihminen tuo siihen vain lisänsä.

Vierailija
36/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:16"]

Jessus miten ahdistava. Sori, en osaa selittää...

[/quote]

Minä osaan.

On tutkittu, että ne asiat, jotka ihminen kirjoittaa deitti-ilmoituksessa ensimmäisenä itsestään, ovat niitä jotka eniten dominoivat hänen elämässään. Ap jauhaa mt-ongelmistaan. Lisäksi tuo ilmoitus on aspergermaisen pitkä monologi ja tarjoaa mielikuvan ihmisestä, jolla on skitsofrenia (seksi ei kiinnosta, työtä ei ole, asiat rönsyilevät ja poukkoilevat), vaikkakin lääkkeillä pysyy kunnossa. Skitsoista ainoastaan pari prosenttia on työelämässä mukana, niin hallitseva ja vaikea tauti se on.

Mun päätelmiin vaikuttaa sekin, että tunnen ilmoituksen kirjoittajan, hän on eräs palstan vakihenkilöistä ja tämän aloituksen jälkeen hänen henkilöllisyydestä & todellisesta iästään ei olekaan enää pienintä epäselvyyttä :D 

Vierailija
37/52 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä neljääkymppiä lähestyvä nainen. Luonteeltani olen sisukas ja optimistinenkin, vaikka elämän reaaliteetit ovatkin tuttuja. Vartaloltani olen pyöreä ja uhkea, siitäkin huolimatta että haluan pitää itsestäni huolta niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Minulla on unelmia ja haaveita, joita kohti tavoittelen rohkeasti.  Etsin elämääni aikuista miestä, jolla on olemassa selkeänä päämäärä jota tavoitella. En kaipaa Peter Pania, en jatkuvaa seikkailijaa tai extreme-urheilijaa, jolle jokainen päivä on uusi mahdollisuus seikkailuun. Enemmänkin kaipaan turvallista ja rauhallista miestä, jolle jokainen hetki on elämisen arvoinen ja joka arvostaa perinteisiä arvoja; perhettä, rakkautta, turvallisuutta. Mikäli olet valmis kahden aikusen väliseen rentoon, turvalliseen ja rauhalliseen ihmissuhteeseen, otathan yhteyttä.

Miltä kuulostaa? Olenko ihan mummosarjassa vai onko mulla mahiksia todelliseeen rakkauteen näillä meriiteillä?

Vierailija
38/52 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmoitus on mielestäni työpaikkailmoitus, jolla haetaan ilmaista terapeuttia. Deitti-ilmoitus se ei valitettavasti ole.

t. erään ap:n tyyppisen ihmisen kanssa muutaman viikon deittaillut ja vainoamisen uhriksi sitä kautta päätynyt.

Vierailija
39/52 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:59"]Lisäksi tuo ilmoitus on aspergermaisen pitkä monologi[/quote]

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta sivistyneet ihmiset, jollaiselta aloittajakin vaikuttaa, lukevat vielä kirjoja. Ne vasta pitkiä ovatkin. Jotkut arvostetut venäläiset romaanit monituhatsivuisia.

White trashille se 140 merkkiäkin alkaa olla vähän liikaa. WT:n miehet tekevät valintansa tissien ja perseen ja naiset yleisen komeuden ja tulotason perusteella.

Vierailija
40/52 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin, eli näin:
Olen viherpiipertäjä kehäraakki jolla on pieni muna, meillä tulee hauskaa keräillessämme sieniä 8tuntia vuorokaudessa, se on minulle tärkeää, minut on kastroitu, koska olen tyhmä joten sellaisiin velvotteisiin en kykene, hei hei, meikä on gei!