Tänään Yli-Veijarin kanssa sopimuksen tehnyt väitetty alisuorittaja todistaa oikeudessa onko hän alisuorittaja vai ei?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että oikeusistunto päättyy anteeksipyyntöön koko Suomen kansalle ja verovarojen palautukseen kaikkien tilille.
Voin kuvitella.
"Pyydän anteeksi työtovereiltani, työnantajalta, veronmaksajilta, että olin huono työntekijä. Itse olisi pitänyt irtisanoutua mutta olin liian munaton. Kiitos kuitenkin rahoista."
Tytti saapui istuntoon kengännauha auki mukanaan suomalaista runoutta.
Sopimus oli Yli-Viikarilta inhimillinen ja ymmärrettävä. Tarkastajalle järjestettiin siisti ja turvallinen tehtävistä siirtyminen eläkkeen kynnyksellä. Kerrankin kylmässä työelämässä otettiin työntekijän tilanne ja uranjälkeinen jatko huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Sopimus oli Yli-Viikarilta inhimillinen ja ymmärrettävä. Tarkastajalle järjestettiin siisti ja turvallinen tehtävistä siirtyminen eläkkeen kynnyksellä. Kerrankin kylmässä työelämässä otettiin työntekijän tilanne ja uranjälkeinen jatko huomioon.
Eri asia oliko se laillisesti tehty.
Veikkaan että oikeusistunto päättyy anteeksipyyntöön koko Suomen kansalle ja verovarojen palautukseen kaikkien tilille.