Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään Yli-Veijarin kanssa sopimuksen tehnyt väitetty alisuorittaja todistaa oikeudessa onko hän alisuorittaja vai ei?

Vierailija
13.12.2021 |

Jännät paikat, mitenköhän käy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että oikeusistunto päättyy anteeksipyyntöön koko Suomen kansalle ja verovarojen palautukseen kaikkien tilille.

Vierailija
2/5 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että oikeusistunto päättyy anteeksipyyntöön koko Suomen kansalle ja verovarojen palautukseen kaikkien tilille.

Voin kuvitella. 

"Pyydän anteeksi työtovereiltani, työnantajalta, veronmaksajilta, että olin huono työntekijä. Itse olisi pitänyt irtisanoutua mutta olin liian munaton. Kiitos kuitenkin rahoista."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti saapui istuntoon kengännauha auki mukanaan suomalaista runoutta.

Vierailija
4/5 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus oli Yli-Viikarilta inhimillinen ja ymmärrettävä. Tarkastajalle järjestettiin siisti ja turvallinen tehtävistä siirtyminen eläkkeen kynnyksellä. Kerrankin kylmässä työelämässä otettiin työntekijän tilanne ja uranjälkeinen jatko huomioon.

Vierailija
5/5 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopimus oli Yli-Viikarilta inhimillinen ja ymmärrettävä. Tarkastajalle järjestettiin siisti ja turvallinen tehtävistä siirtyminen eläkkeen kynnyksellä. Kerrankin kylmässä työelämässä otettiin työntekijän tilanne ja uranjälkeinen jatko huomioon.

Eri asia oliko se laillisesti tehty.