Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö kuntoilu vai sovi minulle vai mitä ihmettä?

Vierailija
20.03.2015 |

aina kun pääsen salilta kotiin, nukahdan loppupäiväksi ja makeanhimo on ihan JÄRJETÖN ! :O on sama onko kyseessä aamutreeni vai iltatreeni: namia tekee mieli niin että itku on päästä ja kotona nukahdan istualteen! onko tämä normaalia?!

olen sisukkaasti käynyt nyt salilla, sekä ohjatuissa jumpissa että itsekseni kuntoilemassa vuoden. painoa on kyllä tippunut 4kg, mutta eikö liikunnan jälkeen pitäisi olla energinen ja hyvä olo? :( eikä ihan voimaton ?en jaksa katsoa telkkaria, kokata enkä tavata ketään...

minulla on palautusjuomaa, jonka juon heti treeni jälkeen. syön paljon kanaa, kaurapuuroa, rahkaa, kasviksia.. kerran viikossa, lauantaina pidän itselleni karkkipäivän jolloin sallin pienen pussin salmiakkia ja oluen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihan järjetön makean himo treenin jälkeen! Mutta tuo väsymys on outoa. Minä taas taas olen energinen ja pirteä koko loppu illan.

Vierailija
2/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:50"]

Mullakin on ihan järjetön makean himo treenin jälkeen! Mutta tuo väsymys on outoa. Minä taas taas olen energinen ja pirteä koko loppu illan.

[/quote]

no niin muutkin sanovat, että on sellainen "hyvä väsymys" ja virtaa! itse en saa pidettyä silmiä auki.. :O

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite taidan olla urheilulle jotenkin allerginen, aina kun koittaa kuntoilla niin hengästyy, syke nousee ja alkaa punottaan ja hiostaan hirveesti :/

Vierailija
4/4 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset