Baarissa kaverille juomia ostava rikkoo lakia
Enpä tienny että tuokin on laitonta.
http://yle.fi/uutiset/aiotko_menna_tanaan_baariin_nama_saannot_latistavat_tunnelman/7880332
Kommentit (29)
" Viini- tai viinapullo voidaan myydä ravintolassa porukalle, joka muodostuu vähintään kahdesta henkilöstä. Rairaman mukaan ongelmana on, etteivät ravintolat useinkaan pysty valvomaan pullon laillista tyhjenemistä."
Mitä perkelettä, Suomi? :D :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:59"]
Baariin ei saa mennä humaltumistarkoituksessa, muistakaapa nassikat myös se.
[/quote]
"
Castrénin mukaan alkoholin käytön valvontaan liittyy myös joitakin väärinkäsityksiä. Yleinen harhaluulo on, että baariin ei saisi mennä päihtymään.
– Asiakkaatkin aina vitsailevat tarkastuksissa, että olen ottanut yhden oluen.
Laki määrää vain, että liian päihtynyt tai aggressiivisesti käyttäytyvä henkilö pitää poistaa ravintolasta.
– Ravintolaan mennään päihtymistarkoituksessa. Emme kai me muuten myöntäisi lupia ravintoloille. Amerikkalaisten elokuvien tuplaviskit vain on Suomessa kielletty."
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:42"]
Baarissa kaverille juomia ostava rikkoo lakia
[/quote]
ei riko. sen sijaan tarjoilija joka myy asiakkaalle samalla kertaa 2 juomaa rikkoo lakia
Baarissa ei olisi mitään järkeä käydä jos joutuu jokaista juomaa jonottaa sen 20min. Eihän siinä ehdi kavereitakaan nähdä kun jokainen eri puolella tiskii hakemassa juomaa
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:44"]
Suomessa kielletään varmaan kohta koko alkoholi.
[/quote]
Jos tulevassa hallituksessa on ministerikolmikko Soini-Sipilä-Räsänen niin kieltolaki tulee :D
Mistä asti tuo on ollut voimassa? Ei ainakaan yökerhoissa ole ikinä noudatettu tänä aikana, kun olen käynyt.
Vuoden alusta kiristetty. Ei ainakaan erään isomman kaupungin baarissa myyty enää kahta juomaa kerralla, kun olisin tarjonnut ystävälleni.
Mieheni on aina hakenut juoman myös minulle. Eihän herrasmies voi laittaa naista huutelemaan johonkin baaritiskille! Jatkossako istun sitten kuivinsuin?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:59"]Baariin ei saa mennä humaltumistarkoituksessa, muistakaapa nassikat myös se.
[/quote]
...