Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kuolisitko" jos kaikki av-viestisi julkaistaisiin

Vierailija
20.03.2015 |

nimelläsi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:29"]

En, kirjoitan mielestäni asiallisesti, mutta en silti halua kertoa kaikille ajatuksiani nimelläni. Siksi tämä palsta onkin viimeisiä paikkoja missä enää kommentoin. Kirjautumispakon jälkeen; Hyvästi!

[/quote] Sama täällä.

Vierailija
22/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä sen jälkeen aika eye stick, kun kuitenkin olen täällä aika arkaluontoisia, esim. seksuaalisuuteen liittyviä asioita paljastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

khyl

Vierailija
24/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joihinkin keskusteluihin kirjoitan todella asiallisesti ja joihinkin suollan sellast paskaa että ei oo kunaan nähty.

Vierailija
25/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottais varmaan typeriä provoja selitellä... 

Vierailija
26/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) hyviä kommentteja! Harva varmaan kaiken julkaisisi omalla nimellä ja naamalla, vaikka tässä ketjussa enkeliä esittääkin!

Vierailija
27/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin potkut työstä ;P 

Vierailija
28/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-aloitus omalla nimellä? Hmm..

Vierailija
29/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi vaikka en asiattomuuksia olekaan kirjoitellut. Ehkä hävettäisi sekin että ylipäätään selviäisi että olen tänne mitään kirjoittanut koskaan.

Vierailija
30/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan kuolisi, mutta moni yllättyisi kuinka paljon joudun kestämään suhteessani...

Vierailija
31/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät pääsäni, saisin potkut työpaikastani eikä tarvitsisi haikailla uutta työtä tästä kaupungista.

Lisäksi mieheni jättisi minut. Hän ei ikimaailmassa villimmässä mielikuvituksesaankaan keksisi, millaisia juttuja täällä kirjoitan. Hän luulisi, että minulla on skitsofrenia.

Sitäpaitsi olen kertonut aika yksityiskohtaisesti hassusta seksielämästämme. Sukukin kääntäisi selkänsä. Ja apua, aikuiset lapseni unohdin kokonaan!

Kyllä, kuolisin. Ja jos en kuolisi, tappaisin itseni.

Vierailija
32/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuolisi. En toki haluaisi, että mun tissiliivikoko sun muuta menisi julkiseen levitykseen, mutta ei niissä asiana ole mitään häpeämistä.

Ainoa mikä pelottaisi on se, että olen suorasukaisesti sanonut muutamalle selkeästi pakkomielteiselle/persoonallisuushäiriöiselle vainoajalle ja "hullulle", että tarvitsevat hoitoa. Jos mun nimi menisi noiden tietoon, niin huh huh.

Muutama hieman arveluttavalla huumorilla aloitettu ketju on toki jossain historiassa, nykyisin en enää aloita ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan