"Kuolisitko" jos kaikki av-viestisi julkaistaisiin
Kommentit (32)
No olisin kyllä sen jälkeen aika eye stick, kun kuitenkin olen täällä aika arkaluontoisia, esim. seksuaalisuuteen liittyviä asioita paljastanut.
Joo. Joihinkin keskusteluihin kirjoitan todella asiallisesti ja joihinkin suollan sellast paskaa että ei oo kunaan nähty.
Nolottais varmaan typeriä provoja selitellä...
:) hyviä kommentteja! Harva varmaan kaiken julkaisisi omalla nimellä ja naamalla, vaikka tässä ketjussa enkeliä esittääkin!
Kissa-aloitus omalla nimellä? Hmm..
Hävettäisi vaikka en asiattomuuksia olekaan kirjoitellut. Ehkä hävettäisi sekin että ylipäätään selviäisi että olen tänne mitään kirjoittanut koskaan.
En varmaankaan kuolisi, mutta moni yllättyisi kuinka paljon joudun kestämään suhteessani...
Häpeäisin silmät pääsäni, saisin potkut työpaikastani eikä tarvitsisi haikailla uutta työtä tästä kaupungista.
Lisäksi mieheni jättisi minut. Hän ei ikimaailmassa villimmässä mielikuvituksesaankaan keksisi, millaisia juttuja täällä kirjoitan. Hän luulisi, että minulla on skitsofrenia.
Sitäpaitsi olen kertonut aika yksityiskohtaisesti hassusta seksielämästämme. Sukukin kääntäisi selkänsä. Ja apua, aikuiset lapseni unohdin kokonaan!
Kyllä, kuolisin. Ja jos en kuolisi, tappaisin itseni.
En kuolisi. En toki haluaisi, että mun tissiliivikoko sun muuta menisi julkiseen levitykseen, mutta ei niissä asiana ole mitään häpeämistä.
Ainoa mikä pelottaisi on se, että olen suorasukaisesti sanonut muutamalle selkeästi pakkomielteiselle/persoonallisuushäiriöiselle vainoajalle ja "hullulle", että tarvitsevat hoitoa. Jos mun nimi menisi noiden tietoon, niin huh huh.
Muutama hieman arveluttavalla huumorilla aloitettu ketju on toki jossain historiassa, nykyisin en enää aloita ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:29"]
En, kirjoitan mielestäni asiallisesti, mutta en silti halua kertoa kaikille ajatuksiani nimelläni. Siksi tämä palsta onkin viimeisiä paikkoja missä enää kommentoin. Kirjautumispakon jälkeen; Hyvästi!
[/quote] Sama täällä.