Flirttaileeko miehet pönkittääkseen omaa egoaan
ja vittuillakseen? En todellakaan ole mikään kedon kaunein kukka. Toinen näkee miten menen noloksi ja jatkaa silti. Inhottavaa :(
Kommentit (19)
No eipä ainakaan tuolla tökeröllä flirtillä onnistu.
Kuvaile vähän, miten flirttailee ja minkälaisessa tilanteessa?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]
Ei. Miehet haluaa ihan oikeasti vain panna. T. Mies
[/quote]
Mitä näillä väitteillä oikein yritetään aina saavuttaa? Onko tarkoitus että saadaan kilpailijat näyttämään pelkiltä elukoilta että itse näytettäisiin paremmalta? Vai onko kyseessä katkeruus, kun itsellä ei ole vientiä?
No en tiedä onko tämä egon pönkittämistä, mutta ainakin omista tyttöystävistään ja vaimoistaan mustasukkaiset miehet ovat kovia flirttailemaan. En tiedä onko sitten takana halu lähteä itse pettämään vai kosto sille puolisolle. Varmaan syitä on eilaisia eri miehillä.
Ei, vaan samasta syystä kuin hengitämme, se on refleksi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]Ei.
Miehet haluaa ihan oikeasti vain panna.
T. Mies
[/quote]
Eli jos varattu mies flirttailee kanssani se tarkoittaa että hän haluaa vain panna?
Minkä te sitten laskette flirttailuksi? Mä en uskalla enää puhua mitään..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:39"]
No en tiedä onko tämä egon pönkittämistä, mutta ainakin omista tyttöystävistään ja vaimoistaan mustasukkaiset miehet ovat kovia flirttailemaan. En tiedä onko sitten takana halu lähteä itse pettämään vai kosto sille puolisolle. Varmaan syitä on eilaisia eri miehillä.
[/quote]
Ovat mustasukkaisia, koska tietävät, mitä itse tekevät selän takana. Eikä se jää flirttailuun.
Suomalainen keskivertomies haluaa yksinkertaisesti ilahduttaa pienellä flirtillä työn ja puutteen raskauttamaa naispuolista lähimmäistään...
Miksi jotkut vitsailee tai kertoo hauskoja juttuja?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:25"]Miksi jotkut vitsailee tai kertoo hauskoja juttuja? [/quote] Miksi miehiä on niin vaikea ymmärtää? Miksi ne ei suoraan sano mitä ne haluaa?
[/quote]
Miksi luulet että olisi jotain mielessä?
Onko nykysuomessa jo kiellettyä elämän piristäminen tilannehuumorilla?
Flirttailu on ihan kivaa, tuo vähän jännitystä päivään.
Siksi, koska haluan löytää naisen joskus elämääni.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:25"]Miksi jotkut vitsailee tai kertoo hauskoja juttuja?
[/quote]
Miksi miehiä on niin vaikea ymmärtää? Miksi ne ei suoraan sano mitä ne haluaa?
Tai jotkut antaa ymmärtää että on vaikka hyvä perse tms.. Mua ei ainakaan tuommoinen sytytä, tulee olo että olet vaan se perse etkä mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:15"]Ei. Miehet haluaa ihan oikeasti vain panna. T. Mies [/quote] Eli jos varattu mies flirttailee kanssani se tarkoittaa että hän haluaa vain panna?
[/quote]
Juuri näin,se lähtee ihan selkäytimestä.
Kai ne pönkittää. Ex ainakin pönkitti. Nykyinen flirttailee mulle olen huomannut. Se vasta outoa onkin. Kun ollaankin jossain ja on juttelemassa muille ihmisille niin välillä katselee minua silleen aivan rakastuneena ja hymyilee.
Ei.
Miehet haluaa ihan oikeasti vain panna.
T. Mies