Olisipa ihanaa jos saisi englantilaisen herrasmiehen aviomieheksi
Sellainen ihana 40v+ herrasmies, joka olisi sivistynyt ja pitäisi historiasta, taiteesta sekä klassisesta musiikista. Jos olisi vielä varakaskin siihen päälle ja asuisimme kauniissa kartanossa miehen verhoillessa minut ylelliseen silkkiin ja kauniisiin koruihin - se olisi unelma.
N28
Kommentit (57)
Jos sattuisi löytymään mies joka täyttää ap:n kriteerit, pitää varautua siihen, että niiden lisäksi tulee joitakin vähemmän salonkikelpoisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Olen asunut Englannissa jo 15vuotta, enkä ole vielä tavannut yhtään kuvailemaasi miestä.
Mimmosii miehiä siellä on?
Jalkapallohuligaaneja, jotka puukottavat mattopuukolla takapuoleen jos on väärä paita päällä
Silti selvästi vähemmän väkivaltaisia kuin suomalaiset.
Ehkä sun kannattaisi vaan lukea niitä Hertta-sarjan pokkareita ja käpertyä samalla vilttiin. Todellinen maailma ei kuitenkaan ihan vastaa höttöunelmamaailmaa.
Olen alistuvainen, hiljainen ja kohtelias. Miehen miellyttäjä. Sopisin varmaan hyvin siihen kulttuuriin, mutta kyllä silti tärkeintä miehessä on hänen minua kohtaan tuntema rakkaus, empatia ja yhteys. Olisi vaan ihanaa, jos mies olisi sivistynyt, kohtelias ja pitäisi taiteista kuten minä.
Tämän ikäisenä alkaa tulla kiire. Pidän vanhemmista miehistä, mutta haluan naimisiin ja lapsen ennen kuin olen 35v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut siellä 10v, ja seurustellut monen aritokraatin kanssa. Siellä ei sitten naisella saa välttämättä olla mielipidettä. Naiset arvostellaan ulkonäön ja varallisuuden mukaan. Suomalaiset miehet parempia.
Kertoisitko vähän minkätyylinen ja näköinen olet jos olet päässyt monen aristokraatin kanssa seurustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen alistuvainen, hiljainen ja kohtelias. Miehen miellyttäjä. Sopisin varmaan hyvin siihen kulttuuriin, mutta kyllä silti tärkeintä miehessä on hänen minua kohtaan tuntema rakkaus, empatia ja yhteys. Olisi vaan ihanaa, jos mies olisi sivistynyt, kohtelias ja pitäisi taiteista kuten minä.
Tämän ikäisenä alkaa tulla kiire. Pidän vanhemmista miehistä, mutta haluan naimisiin ja lapsen ennen kuin olen 35v.
Ap
Suomalaisista on tosiaan vaikea löytää sivistyneitä miehiä. Itsellä on amerikkalainen yläluokkainen mies. Kyllä sielläkin arvostetaan sivistystä ja taiteita.
Olisi hauska olla paikan päällä
Sirpa 50v: mai neim is Sirpa änd ai vonna märri juu.
Gentleman: wtf???
Se järjestelmä tuottaa kyllä monenlaista. Oxfordissa opiskellessani huomasin aika ison eron suomalaiseen yliopistoarkeen. Useana iltana oli väittelyitä ja tiedä mitä kissanristiäisiä, joissa saattoi tavata niitä muita samanlaisia. Erilaisia ryhmiä ole loputtomasti ja ne eivät sekoittuneet kovin hyvin: jopa siinä absoluuttisessa eliitissä oli niitä, jotka olivat huomattavasti muita varakkaampia ja verkottuneempia.
Itse en tietysti miehenä osaa sanoa kuinka komeita miehet olivat, mutta varmasti osasivat keskustella monesta asiasta. Käytävät olivat täynnä Boris Johnsonin kaltaisia poikia ja miehiä. Sellaisia hieman nörtillä tavalla enfant terriblejä, joiden loputtomat varat ja suhteet varmistivat sen, että pudota elämässä voi vain ylöspäin mokasi ihan miten tahansa.
Englannissa on parempi olla kohtelias ja mitä enemmän osaat etikettiä sen parempi ja puhun nyt yläluokasta. Koulutus ja se mistä koulusta (yliopisto) olet valmistunut merkitsee todella paljon. Koulutuksesta ja saavutuksista kysellään paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Sellainen ihana 40v+ herrasmies, joka olisi sivistynyt ja pitäisi historiasta, taiteesta sekä klassisesta musiikista. Jos olisi vielä varakaskin siihen päälle ja asuisimme kauniissa kartanossa miehen verhoillessa minut ylelliseen silkkiin ja kauniisiin koruihin - se olisi unelma."
Ethän itse ole vähän mitäänsanomaton yksiössä asuva hissukka joka toivoo miestä joka ilmaantuu jostain ja vie kohti seikkailuja?
No en nyt tiedä olenko ihan mitäänsanomaton.. Yksiössä asun, kun Helsingissä on aika kallista asua sinkkuna. Vapaa-aikani vietän taiteen, musiikin ja kirjojen parissa. Unelmoin paljon ja kyllä myönnän, että toivoisin jonkun ihanan miehen vain hakevan minut, mutta ei se ole mahdollista.
Ajattelin lähteä ensi vuonna yksin matkalle Skotlantiin. En siis miestä etsimään, vaan Skotlanti on pitkään ollut haaveena kauniin arkkitehtuurin ja luontonsa puolesta, että minun on vain rohkaistuttava lähtemään jos haluan kokea jotakin elämässäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska olla paikan päällä
Sirpa 50v: mai neim is Sirpa änd ai vonna märri juu.
Gentleman: wtf???
Gentleman: Dear Sirpa you should be patient and wait until your gentleman will propose you but before that learn a proper English language please.
"No en nyt tiedä olenko ihan mitäänsanomaton.. Yksiössä asun, kun Helsingissä on aika kallista asua sinkkuna. Vapaa-aikani vietän taiteen, musiikin ja kirjojen parissa. Unelmoin paljon ja kyllä myönnän, että toivoisin jonkun ihanan miehen vain hakevan minut, mutta ei se ole mahdollista.
Ajattelin lähteä ensi vuonna yksin matkalle Skotlantiin. En siis miestä etsimään, vaan Skotlanti on pitkään ollut haaveena kauniin arkkitehtuurin ja luontonsa puolesta, että minun on vain rohkaistuttava lähtemään jos haluan kokea jotakin elämässäni.
Ap"
Eli olet mitäänsanomaton hissukka.
Viestiä ei voi nähtävästi lainata ilman "kommenttisi julkaistaan...".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suomalaisista on tosiaan vaikea löytää sivistyneitä miehiä. Itsellä on amerikkalainen yläluokkainen mies. Kyllä sielläkin arvostetaan sivistystä ja taiteita.
Mistä amerikkalaisen yläluokkaisen gentlemannin löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Olen asunut Englannissa jo 15vuotta, enkä ole vielä tavannut yhtään kuvailemaasi miestä.
Harmillista :( Mielessäni ajattelen sen tyylistä kuin Frank Randall Outlanderissa.
siitä jäi oudon kireä vaikutelma, mutta se pahisversio oli aika kiinnostava.
Pahisversio oli myös kuuma, mutta …. liian pahis jopa mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkayhteiskunta pahimmasta päästä. Eli jos ap ei omaa samaa taustaa, turha toive.
Rakkaus ei katso yhteiskuntaluokkaa.
Oletpa naiivi.
Millä ihmeen oikeudella sanot toiselle moista?
Vierailija kirjoitti:
"No en nyt tiedä olenko ihan mitäänsanomaton.. Yksiössä asun, kun Helsingissä on aika kallista asua sinkkuna. Vapaa-aikani vietän taiteen, musiikin ja kirjojen parissa. Unelmoin paljon ja kyllä myönnän, että toivoisin jonkun ihanan miehen vain hakevan minut, mutta ei se ole mahdollista.
Ajattelin lähteä ensi vuonna yksin matkalle Skotlantiin. En siis miestä etsimään, vaan Skotlanti on pitkään ollut haaveena kauniin arkkitehtuurin ja luontonsa puolesta, että minun on vain rohkaistuttava lähtemään jos haluan kokea jotakin elämässäni.Ap"
Eli olet mitäänsanomaton hissukka.Viestiä ei voi nähtävästi lainata ilman "kommenttisi julkaistaan...".
Very well then :) Kai saan kuitenkin vielä haaveilla?
Ap
Joku skotti tai englantilainen historioitsija olisi mun mieleen. Vielä jos pukeutuisi muodollisen kuivakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkayhteiskunta pahimmasta päästä. Eli jos ap ei omaa samaa taustaa, turha toive.
Rakkaus ei katso yhteiskuntaluokkaa.
Oletpa naiivi.
Millä ihmeen oikeudella sanot toiselle moista?
Pitkä elämänkokemus?
Olen asunut siellä 10v, ja seurustellut monen aritokraatin kanssa. Siellä ei sitten naisella saa välttämättä olla mielipidettä. Naiset arvostellaan ulkonäön ja varallisuuden mukaan. Suomalaiset miehet parempia.