En ymmärrä yökkäri joulua
Kommentit (14)
En minäkään. Viinan kanssa örveltäminen ja oksentaminen ei kuulu jouluuni.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Viinan kanssa örveltäminen ja oksentaminen ei kuulu jouluuni.
Yöpuku päällä ei örvelletä.
Oh nou. Oon nyt jo viettänyt oloasupäiviä. Päivät ja yöt samassa oloasussa. Sit vaan lisään siihen kerroksia päivällä tarpeen mukaan.
Minä taas ymmärrän, päinvastoin en ymmärrä sitä että sukujoulussa on juhlavaatteet päällä.
Meillä ei yökkäreitä käytetä edes yöllä, mutta joulu vietetään rennoissa vaatteissa.
Jos on sellainen harvinainen joulu, että tulee vieraita, niin silloin kyllä pukeudutaan vähän paremmin.
Juhlavaatteet ahdistaa sukujoulussa
Tunnelma on kireä niinkuin koulussa
Laitankin yökkärit
Yökkärit, jotka rauhasta muistuttaa
Anoppi ja sen äiti viettää usein pyhiä pitkissä yöpuvuissa vaikka oltais kylässä. Kerran istuin vanhempaa rouvaa vastapäätä joulupyhinä ja sain free beaver shotin. Kerroin miehelle eikä se uskonut, ennen kuin sama kävi sille. Sitä näkyä ei heti unohda. Mutta paras oli miehen ilme tapahtuneen jälkeen. Itse tajusin olla jo istumatta vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ymmärrän, päinvastoin en ymmärrä sitä että sukujoulussa on juhlavaatteet päällä.
Voi sitä olla muitakin rentoja vaatteita kuin yöpuku.
Ymmärrän että joulupäivä ollaan yökkärissä, lahjojen ja konvehtien keskellä, välillä graavileipää ja juustokeksejä..
Mutta rakastan aaton kimallusta, siistejä vaatteita (jotka voi olla myös mukavat) ja pitkää päivällistä isossa pöydässä ❤️ Illalla miehen kanssa saunaa ja jouluseksiä 😂
En minäkään. Tosiaan tunne olisi lähinnä kuin sairauslomalla, mutta minä vaihdan kyllä sairaanakin päivävaatteet. Yökkärissä maleksiminen vaan pahentaa nuutunutta oloa.
Paljon kotiin kannetaan laukuin sekä pussein
Mitä kukin lahjaks saa ehkä turhan ussein?
Juurikin yökkärit
Yökkärit, jotka joulusta muistuttaa
Näin on. Jouluna kannattaa laittaa päälle heti aamusta mahdollisimman kiristävät vaatteet, niin ei tule mässäiltyä.
Yökkäriin voi vaihtaa sitten seuraavana vuonna.
En minäkään. Haluan vaihtaa aamulla vaatteet. Muuten tuntuu siltä kuin olisi sairaslomalla