Kauanko kestää pyöräillä 10 km?
Mäkiä on, pyörä vaihteeton, itse rauhallinen sunnuntaipyöräilijä. Koitan jos alkaisi työmatkan pyöräillä... Yhteen suuntaan siis hieman päälle 10 km.
Kommentit (19)
Mummopyörälläkin voi hyvällä kelillä puoleen tuntiin päästä, mutta varaisin alkuun ainakin 45 minuuttia.
Mulla menee työmatkalla 45 minuuttia, koska en halua ajaa niin kovaa että hiki tulee, kun en töissä viitsi käydä suihkussa tai vaihtaa vaatteita.
Minulla meni 35 minuuttia. Aika mäkisiä pätkiä välillä Leppävaara-Hki.
Raskas markettipyörä, jossa ei paljon vaihteista ole apua. MInä 80 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]20 minuuttia, jos hiljaksiin.
[/quote] ja paskat sä vedä pyöräl ilman vaihteita mäkist maaastoo 20min vaikka sotkisit niin kovaa kuikinä pääset ...
Yli 40-vuotiaalta rapakuntoiselta mieheltä, joka selittää asiaa sopivassa kännissä, siihen menee 14 minuuttia, kun on kunto hiukan pudonnut nuoruuden päivistä.
Keskustan halki 9 km:n matka maantiepyörällä reilu 30 minuuttia. Ja perillä piti hetki huokaista. Työmatka, repun kanssa tai sivulaukuilla, on aivan eri juttu kuin lenkki maantiellä trikoissa
tasamaalla, pari pientä nousua 25 min.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]
20 minuuttia, jos hiljaksiin.
[/quote]
ajat 30km/h hiljaksiin....velodromilla?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]20 minuuttia, jos hiljaksiin. [/quote] ja paskat sä vedä pyöräl ilman vaihteita mäkist maaastoo 20min vaikka sotkisit niin kovaa kuikinä pääset ...
[/quote]
Pakkoko on hankkia paska pyörä? Läskikin taidat olla. Turha sun on mihinkään lähteä polkemaan, läski.
Mulla työmatka 24 km ja tunnissa menee. Tampereen tasangoilla...
Kerran onnistuin tosi voimakkaalla myötätuulella pyöräileen kolmeentoista minuuttiin paikasta A paikkaan B; pari mäkeä ja muuten laakeaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]20 minuuttia, jos hiljaksiin. [/quote] ja paskat sä vedä pyöräl ilman vaihteita mäkist maaastoo 20min vaikka sotkisit niin kovaa kuikinä pääset ...
[/quote]
Pakkoko on hankkia paska pyörä? Läskikin taidat olla. Turha sun on mihinkään lähteä polkemaan, läski.
[/quote] sori vaan muy coopperis menee 3500m ja kyse oli VAIHTEETTOMASTA PYÖRÄSTÄ joka aloittajalla ilmeisesti on...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]
20 minuuttia, jos hiljaksiin.
[/quote]Hah, en usko, mulla on alle 4 km suoraa ja mummopyörällä menee 15 minuuttia.
Obeesit trollit taas vetävät ylitse, koska eivät ymmärrä kuinka paljon kannattaa liioitella, jotta pysyisi uskottavuuden rajoissa sillä lailla sopivasti.
Hybridi pyörällä 3 ylämäkeä reilu 30 minuuttia.
sehän kyllä riippuu ihmisestä ja kunnosta kauan menee
No mulla on maastoista ja vaihteet 1-6 mut käytän vaan 2-3 ja menee 40-45 min