Lapsi kylään päiväkotikaverille?
Oletteko päästäneet lastanne kylään päiväkotikavereille? Tyttöni 5v. pyydettiin viikonloppuna kylään samanikäiselle tytölle, en siis hänen vanhempia varsinaisesti tunne, olen vain nähnyt joskus päiväkodilla. Heidän tyttöllään ei kuulemma ole kavereita viikonloppuisin ja aina kyselee voisiko tyttöni tulla heille leikkimään. Mietityttää uskallanko päästää, pelkäänkö turhaan vai pitääkö kaikkia ihmisiä epäillä...
Kommentit (3)
Olen vienyt, tai tytär on lähtenyt kaverinsa kanssa päiväkodista tämän vanhempien kanssa ja olen hakenut illalla. Itse ajattelen ihmisistä ensin aina hyvää, ja kyllä mielestäni se näkyy ihmisistä heti saman tien jos on asiat huonosti. Mitä pelkäät, pedofiileja? Onko sinulla ahdistushäiriö diagnoosi?
Laita sinne viesti, että sinä tulet myös sinne syömään, jos tarjoavat lounasta tms. Sit listaat allergiasi.
Pistä sinne viestiä että tyttönne tulee mielellään, mutta voisit itse tulla samalla kahvittelemaan tms., koska on uusi paikka lapsellenne. Ihan ok mennä ekoilla kerroilla kaveriksi ja sitten kun on tuttua ja todetusti turvallista, voi helpommin olla vuoroin vieraissa.