Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä en muista vuoden 1990 auringonpimennystä ollenkaan?

Vierailija
20.03.2015 |

vaikka olen 40+

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä jaksanut valvoa aamuun asti?

Vierailija
2/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan muista kaikkia auringonpimennyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:33"]

Et ehkä jaksanut valvoa aamuun asti?

[/quote]

aamuyölläkö se oli?

Vierailija
4/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minäpä muistan. Istuimme laskettelurinteen nurtsilla ja siellä oli muutenkin puoli kaupunkia :D

Porvoossa. Oikeasti.

Vierailija
5/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä muistan, kaveriporukan kanssa bileiden jälkeen mentiin jollekin kukkulalle. Pimennystä sinällään en muista, miltä näytti, mutta sen tunnelman kyllä ja miltä tuntui olla silloisen kainalossa ja ajatella, että historiallinen hetki, tän muistan aina :)

Vierailija
6/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joskus hyvin aikaisin aamusta keskellä kesää. Olisko ollut 5-6 aikoihin. Muistan kun herättiin aamuyöstä ja väsytti ja isä lähti kuskiksi ja vei meidät järvenrantaan turvavälineiden kanssa katsomaan ja palelemaan. Ja sitten oli vielä puolipilvistä ja näkyi huonosti. Ei ehkä ollut sen aamuherätyksen arvoista, mutta tulipa nähtyä.

Vierailija
7/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkää vaikka synnyin sinä vuonna syyskuus :/

Vierailija
8/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, koska isä ja äiti herättivät mut katsomaan sitä. Pyjamissa oltiin parvekkeella.

Olen syntynyt 1981

Vierailija
9/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:41"]

Se oli joskus hyvin aikaisin aamusta keskellä kesää. Olisko ollut 5-6 aikoihin. Muistan kun herättiin aamuyöstä ja väsytti ja isä lähti kuskiksi ja vei meidät järvenrantaan turvavälineiden kanssa katsomaan ja palelemaan. Ja sitten oli vielä puolipilvistä ja näkyi huonosti. Ei ehkä ollut sen aamuherätyksen arvoista, mutta tulipa nähtyä.

[/quote]

Ok. Ilmankos en muista. En ole erityisen aamuvirkku.

Vierailija
10/10 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Olit illalla lukenut isoisäsi Taunon sinulle suosittelemaa Aarresaari-kirjaa ja nukahdit vasta myöhään yöllä, kun äitisi Ulla yritti herättää sinua katsomaan pimennystä, vastasit "Joo" ja nukahdit uudestaan

2) Pimennyksen aiheuttavat avaruuden hirmuiset uhvo-miähet, jotka olivat kaapanneet perheesi alukselleen pelaamaan Afrikan tähteä. Koska voititte, uhvo-miähet pyyhkivät lähimuistinne, ettette pääsisi retostelemaan galaktisella voitollanne

3) Maistelit salaa boolia edeltävänä iltana ja olit oman "pimennyksen" vallassa ja auringon vastaava meni sinulta kokonaan ohi.

Osuiko mikään oikeaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi