Poistin fb:n
Poistin 4 päivää sitten facebookin, koska ajattelin että on ihan turha sitä pitää kun siellä ei ole ikinä mitään järkevää. Alkoi kyllästyttää kun etusivu oli täynnä kaikkea turhaa paskaa salipäivityksistä, krapula/morkkis valituksiin. Nyt kuitenkin huomannut, että olen saanut ns. Vieroitusoireita facesta ja koko ajan tekisi mieli palauttaa käyttäjä. Siihen en kuitenkaan suostu. Sairasta miten koukuttava paikka se voikaan olla. En olisi ikinä uskonut, että sen poistaminen vaikuttaa tällä tavalla.
Kommentit (7)
mäki koitin kerran poistaa oli pakko palauttaa tunnus ei kaverit saannu yhteyttä. ottaa vieläki päähän kaikkien pitäs poistaa se jotta homma toimis
siis kaverit valitti ku muhun yhteyden ottaminen maksaa..
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:09"]
siis kaverit valitti ku muhun yhteyden ottaminen maksaa..
[/quote]
Jos laittaa sen ad endorsed- toiminnon päälle, niin saa ilmaiset yhteydenotot facessa. Sitten vaan joutuu kattelemaan niitä mainoksia.. =/
Löysin vauva.fi:n noin kuukausi sitten ja olen alkanut viettämään aikaa täällä tosi paljon. Taidan olla pian koukussa tähänkin jos en vielä ole:-D ap.
Itse poistuin naamakirjasta joulukuun lopussa. Ei pahempia viekkareita vaikka päivittäin kävin. Sivuston tapa sanella, pakottaa ehdot oli syy lähtöön. Jos ei kaverit jaksa muuten pitää yhteyttä niin mahtavatko olla kavereita?
Mä taas en ole koukussa fb. Olen koukussa tähän aihe vapaa-palstaan, täällä pyörin 97%, facessa 3%. Tätä on vaikeampi deletoida.