Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on aina nasma norsunvitulla (paitsi humalassa)?

Vierailija
20.03.2015 |

Ärsyttää ikuisesti hubotuuliset miehet töissä ja vapaa-aikana. Tehkää jotain sille elämälle ettei tarvitse potea vitutusta aina ja ikuisesti!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänään ollut mieshaukkupäivät. Alapääturhaumien kasauma, kenties

Vierailija
22/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = katkera vanhapiika, joka myrkyttää ympärillään olevat ihmiset ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:07"]

Missä sinä liikut. Minä en ole tavannu varmaan pariin vuoteen miestä jolla olis tollanen tilanne.

[/quote]

Ihan kuule asiantuntija-alalla liikun ja varhaiskeski-ikäisten miesten joukossa. Oletpa onnekas. Tai sitten vähän yksinkertainen ja sokea.

Ap

[/quote]

Mä jotenkin kauheasti ihmettelen, että miten tällainen ap:n kaltainen päivänsäde saa vain kakkaa tuulettimeen. ohis

[/quote]

En käyttäydy töissä näin, vaan iloisesti ja asiallisesti. Mulla on erittäin harvoin huono päivä ja jos oniin, niin pidän sen visusti omana tietonani. Toisin kuin nämä äidin tissiin ja paapomiseen tottuneet mies-lapset, joita itkettää kun pitäisi itse pyyhkiä oma perseensä. Ei ihme, että miehistä sanotaan heidän olevan se herkempi sukupuoli. Näin se todellakin on. Kun "Hannu" ei saa mitä haluaa niin vika on masilmassa eikä " Hannussa" itsessään...

Säälittävää, miehet.

Mutta tämä tästä aiheesta. Mulla alkaa kohta kiva viikonloppu enkä jaksa käyttää enempää aikaa vittuuntuneisiin miehiin :D

Ap

Vierailija
24/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:22"]

Onpa tänään ollut mieshaukkupäivät. Alapääturhaumien kasauma, kenties

[/quote]

Miesvihanjulistus ona palstalla ihan normaalia, tosin muutamana viime päivänä ollut erityisen voimakasta.

Naisasiaunionin lausunnot julkisuudessa ruokkineet femakkoja lietsomaan miesvihaa?

Vierailija
25/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:25"]

Missä sinä liikut. Minä en ole tavannu varmaan pariin vuoteen miestä jolla olis tollanen tilanne.

[/quote]

Ihan kuule asiantuntija-alalla liikun ja varhaiskeski-ikäisten miesten joukossa. Oletpa onnekas. Tai sitten vähän yksinkertainen ja sokea.

Ap

[/quote]

Mä jotenkin kauheasti ihmettelen, että miten tällainen ap:n kaltainen päivänsäde saa vain kakkaa tuulettimeen. ohis

[/quote]

En käyttäydy töissä näin, vaan iloisesti ja asiallisesti. Mulla on erittäin harvoin huono päivä ja jos oniin, niin pidän sen visusti omana tietonani. Toisin kuin nämä äidin tissiin ja paapomiseen tottuneet mies-lapset, joita itkettää kun pitäisi itse pyyhkiä oma perseensä. Ei ihme, että miehistä sanotaan heidän olevan se herkempi sukupuoli. Näin se todellakin on. Kun "Hannu" ei saa mitä haluaa niin vika on masilmassa eikä " Hannussa" itsessään...

Säälittävää, miehet.

Mutta tämä tästä aiheesta. Mulla alkaa kohta kiva viikonloppu enkä jaksa käyttää enempää aikaa vittuuntuneisiin miehiin :D

Ap

[/quote]

Voi helvetti , mikä kukkanen tämä nainen on ! =D

Ihme ettei ole prinssejä ympärillä laumoittain? ; )

Vierailija
26/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tuollainen myrkyllisyys oikeasti huokuu sinusta läpi, vaikka luulet piilottavasi sitä. En edes kykenisi vihamaan noin paljon mitään ja vielä kirjoittamaan siitä tuohon tyyliin jonnekin mammapalstalle. Kuulostat ihan kauhealta kyllä tässä avauksessa, miten taivutat tuon kitkeryyden hymyksi? :O

Vierailija
27/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:25"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Säälittävää, miehet.

Ap

[/quote]

Joo mutta menetkö sitten tyydyttämään niitä "onnistujia" ja samalla koet itsekin saavasi jotain prestiisiä, vai mitä aiot tehdä? Paasaamisesi ei ole kauhean rakentavaa, mutta ymmärrän jos haluat vain hengata ns. voittajien porukoissa, se saa itsesi tuntemaan itsensä paremmaksi kuin onkaan.

Vierailija
28/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa on se , että kirjoitustyylistä päätellen ap on itse nyt humalassa, ja silti on nasma norsunvitulla ja noin hubotuulinen ;)

Miehet ovat edes humalassa hyväntuulisia, ap ei silloinkaan!

Vierailija
29/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuuntuneet miehet alkoivat sitten haukkua aloittajaa ennemmin kuin ottaisivat opikseen... Aloitus on niin totta!

Vierailija
30/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on naimisissa norsujen kanssa. Kun he ovat humalassa, he menevät vokottelemaan naapurin mirrinvittua.

Vierailija
31/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:41"]

Vittuuntuneet miehet alkoivat sitten haukkua aloittajaa ennemmin kuin ottaisivat opikseen... Aloitus on niin totta!

[/quote]

Kyllä, niin totta, niin totta. Siis niinkun enemmän kuin totta

Vierailija
32/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:41"]

[/quote]

Jos aloittaja haukkuu miehiä, niin vastaaja ei voi olla nainen, ei tietenkään.

Ja miesten tulisi siis mielestäsi liehakoida ja ymmärtää tätä ihanaista päivänsädettä ? =DDDDDDD

Vierailija
33/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun miehet ovat vastuussa omasta elämästään maailmassa, joka ei ole räätälöity meidän hyvinvointiamme varten. Maailma on rakennettu tyydyttämään jokaista naisen pienintäkin tarvetta. Heti kun on hätä niin löytyy tukijoita vaikka millä mitalla. Miehet joutuvat kohtaamaan maailman kovuuden yksin. Ymmärtäisit itsekin, jos et eläisi elämää easy-modella naisena.

Vierailija
34/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:16"]

Avioliitto vie mieheltä kuin mieheltä elämänhalun.

[/quote]

En ymmärrä tätä.

Ei kukaan sinua ole alttarille pakottanut. Ja eonkin voi ottaa. Ihan näin vinkkinä!

Vierailija
35/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:16"]

Avioliitto vie mieheltä kuin mieheltä elämänhalun.

[/quote]

En ymmärrä tätä.

Ei kukaan sinua ole alttarille pakottanut. Ja eonkin voi ottaa. Ihan näin vinkkinä!

[/quote]

Hups, siis eron.

Vierailija
36/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:05"]

Jos kaikki tapaamasi miehet ovat huonotuulisia niin missähän on vika?  :P 

Minua tapaavat miehet ovat useinkin hyväntuulisia.

[/quote]Paskat ole. Lähes poikkeuksetta vain myrtisinaamasia. Olen samoilla linjoilla ap:n kans.

Vierailija
37/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:50"]

Katsos kun miehet ovat vastuussa omasta elämästään maailmassa, joka ei ole räätälöity meidän hyvinvointiamme varten. Maailma on rakennettu tyydyttämään jokaista naisen pienintäkin tarvetta. Heti kun on hätä niin löytyy tukijoita vaikka millä mitalla. Miehet joutuvat kohtaamaan maailman kovuuden yksin. Ymmärtäisit itsekin, jos et eläisi elämää easy-modella naisena.

[/quote]

Höpöhöpö. Maailmassa on kaikki, siis aivan kaikki, mahdollista kun olet valkoihoinen heteromies. Naisten kokema köyhyys, väkivalta ja seksuaalinen hyväksikäyttö on tilastollisesti todistettu tosiasia. Sivistä itseäsi hieman. 

Vierailija
38/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on nyt ihan selvä syy. Suomi on paska maa ja etenkin henkisesti.

Vierailija
39/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:50"]

[/quote]

Höpöhöpö. Maailmassa on kaikki, siis aivan kaikki, mahdollista kun olet valkoihoinen heteromies. Naisten kokema köyhyys, väkivalta ja seksuaalinen hyväksikäyttö on tilastollisesti todistettu tosiasia. Sivistä itseäsi hieman. 

[/quote]

Valhe, emävalhe, feministin väittämät.

Vierailija
40/52 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset asenteelliset keskustelunavaukset aiheuttavat miesten norsuvittunaamaisuutta. Jotain sellaista josta naiset eivät koskaan pääse osalliseksi. Itsekin luen tätä ketjua naama naarasnorsun genitaalit päässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän