Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen töissä, mies kotona, pohdintaa vaatehuollosta

Vierailija
20.03.2015 |

Olen palaamassa töihin, mies jää vauvan kanssa kotiin. Minä olen tietenkin kotona ollessa hoitanut koko perheen pyykit. Mietin, että kannattaako jatkossakin pestä itse vai käyttää vain vaatteita, joiden pesu ei ole niin justiinsa. Mies ei ole tyhmä, mutta tuskinpa nipottaakaan asian kanssa. Miten muut "uramammat" ratkaisitte asian?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei koske pyykkeihin. Osaa kyllä lajitella tummat, vaaleat ja kirkkaanpunaiset ja erottaa 40 ja 60 asetetta toisistaan. Mutta venytti aina mun trikoopaidat leveyssuunnassa kuivumaan laittaessa. Joojoo, olenhan mä paksu mutta ei niitä vaatteita silti tarvitse pilata. Maksatin miehellä muutaman paremman paidan ja pistin kieltolapun pyykkikoneen luukkuun.

Eipä se koneen täyttö, tyhjennys ja kuivumaan ripustaminen nyt niin hirveän rasittavaa ole, ettei sitä muutaman kerran viikossa työpäivän lisäksi tekisi. Varsinkin kun ne muut kotihommat oli hoitovapaan aikana jo tehty.

Voitahan sä kerätä omaan koriin sellaiset jotka haluat ehdottomasti pestä itse?

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ratkaisin sen niin, että otin sellaisen miehen, jolle pyykinpesu ei ole ylitsepääsemätön älyllinen haaste. Ja joka ottaa jokaisen työnsä ihan asiallisesti, eikä vähän sinne päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuo asiat täytyy jokaisen pariskunnan päättää keskenään niin että kumpikin on tyytyväisiä. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka tekee mitäkin ja minkäverran vaan sillä että kumpikin on tyytyväinen yhteiselämään. Jokainen pariskunta luo oman yhteiselämän eikä sitä edes pidä verrata muiden elämään.

Se mikä sopii yhdelle ei ehkä sovi toisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan