Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajan työ muka kuormittavaa, miksi sitten on energiaa pitää samaan aikaan kahta yritystä?

Vierailija
12.12.2021 |

Jos kerran on niin rankkaa, luulisi ettei energiaa kahden yrityksen pyörittämiseen ole.

Ja kyllä, tämäkin poistetaan, koska eihän hoitajia saa kuin sääliä ja voivotella kuinka kamalaa on. Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaikille ole liian kuormittavaa. Riippuu paljon miten työtä jaksaa työilmapiiristä, perhe tilanteesta, omista sairauksista...

Vierailija
2/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kaikille ole liian kuormittavaa. Riippuu paljon miten työtä jaksaa työilmapiiristä, perhe tilanteesta, omista sairauksista...

Tämä sama tyyppi vinkuu instgramissaan jatkuvasti kuinka on niin kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyse yhdestä ihmisestä. Itse olen vanhuspuolella lähihoitajana ja kyllä se on rankkaa. Ei todellakaan olisi voimia vielä yritystä pyörittää, saati sitten kahta. Tammikuussa vähenee työaika 60 prosenttiseen koska aloitan sairaanhoitajan monimuoto-opinnot. Mahdollisuuksien mukaan teen enemmänkin töitä, mutta tuo 60% mulla vähintään on. Rankkaa tulee sekin olemaan. 

Vierailija
4/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tasan usko että kukaan tekee täyttä työaikaa hoitajana (tai minään muunakaan) ja pyörittää samalla täysipäiväisesti kahta yritystä.

Vierailija
5/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien töitäkin on monenlaisia ja voi olla osa-aikaisuus.

Vierailija
6/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitään.

Vierailija
7/7 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanko tässä jostain tietystä tyypistä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan