Onneksi asun kaupungissa jossa ei ole ns huonoja alueita
Eikä toisaalta mitään ökyalueitakaan. Taviksia vaan
Kommentit (23)
Onko tollasia tasoeroja loppujenlopuksi muualla kuin pk-seudulla?
Olisi nyt ap todellakin kiva kuulla, missä kaupungissa asut?
Missä kaupungissa asut, ap? Vain kaikkein pienimmissä voi olla tuo tilanne.
Joku Parkano tms. "kaupunki".
Ihan jo vaikka Kaarinassa tai Forssassa on hyvät ja huonot alueet.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:47"]Onko tollasia tasoeroja loppujenlopuksi muualla kuin pk-seudulla?
[/quote]
Taas joku stadilainen kuvittelee ettei mitään ole missään muualla kuin stadissa
Aikamoinen käpykylä saa olla ettei muka ole mitään "huonompaa" vuokraslummi aluetta.
Eli asut kylässä etkä kaupungissa? Ja korkein talo on 3 kerrosta ilman hissiä ja pari kylähullua vain heiluu kyläkaupan nurkilla.
Aika älytöntä väittää tuollaista, kun ei kaupunkia kerro
Minä asun yhdessä Suomen top 10:een rankatussa vaarallisimmista lähiöistä, eikä _ikinä_ ole ollut mitään ongelmia, tai vaaratilanteita laskematta yhtä puukottajaa vapaalla jalalla-tapausta (tämä tais olla v2010, en ole varma) ja yksi yö joku känniläinen tuli vahingossa meidän ovelle, vaikka piti mennä naapuriin. Harrastan juoksemista ja juoksen viikottain, usein myös öisin, eikä silti ole koskaan ollut mitään ongelmia. Yhden kerran mun perään on huudeltu, mutta sekin oli v.2012 ja olin keskustassa, en tässä lähiössä.
N17
Tässä kapungissa esim pakolaisia on vain kourallinen ja kaupungin vuokralämpät on ripoteltu ympäriinsä
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:47"]Onko tollasia tasoeroja loppujenlopuksi muualla kuin pk-seudulla? [/quote] Taas joku stadilainen kuvittelee ettei mitään ole missään muualla kuin stadissa
[/quote]
Olen ollut 10-vuotta helsinkiläinen ja asunut sitä ennen kahdessa pienemmässä kaupungissa pidempäänkin ja tiedän, että molemmissa kaupungeissa on tasoeroja. Toinen kaupunki on kotikaupunkini
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:58"]
Tässä kapungissa esim pakolaisia on vain kourallinen ja kaupungin vuokralämpät on ripoteltu ympäriinsä
[/quote]
Mutta siis, mikä kaupunki?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:55"]Eli asut kylässä etkä kaupungissa? Ja korkein talo on 3 kerrosta ilman hissiä ja pari kylähullua vain heiluu kyläkaupan nurkilla.
[/quote]
Mä asun tollasessa kaupungissa :D Ei oo ees paljon ulkomaalaisia (paitsi ehkä venäläisiä, niitä näkee joka päivä monta kertaa, jopa mun omassa kodissa ;))
-13v tyttö
Mä itse olen Lieksasta. Kun kaupunki on niin pieni, ei siellä varsinaisesti ole huonoja alueita - pelkästään huonoja katuja. Ei kuitenkaan voi oikean sanoa, että joku koulu olisi muita huonommalla alueelal, koska kaikkien koulujen oppilaalksiottoaluella on sekä vuokrataloja että omakotitaloja. Tosin nykyisin maahanmuuttajat ovat voineet vähän värittää tilannetta.
Onneksi asun maaseudulla jossa ei tarvitse tuollaisia asioita miettiä eikä asua kaupunkien slummi-roskasakkien lähelläkään.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:47"]Onko tollasia tasoeroja loppujenlopuksi muualla kuin pk-seudulla? [/quote] Taas joku stadilainen kuvittelee ettei mitään ole missään muualla kuin stadissa
[/quote]
Olen ollut 10-vuotta helsinkiläinen ja asunut sitä ennen kahdessa pienemmässä kaupungissa pidempäänkin ja tiedän, että molemmissa kaupungeissa on tasoeroja. Toinen kaupunki on kotikaupunkini
[/quote]
Tasoero on eri asia kuin slummi vs ökyalue
Eli asut siis tavisalueella, onneksi olkoon.