Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin piristää itseäni? yksinäinen vkl edessä :(

Vierailija
13.03.2015 |

Tosi kurja ja paska fiilis kun oon ihan yksin paikkakunnalla jonne muutin aika hiljattain..ei oo ketään kavereita ja tosi lupaavalta vaikuttanut tapailukin taisi just päättyä.

Oon tällä hetkellä todella maassa enkä kestä ajatusta jälleen yksinäisestä viikonlopusta :((

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, kumppani on kiinni armeijassa. Tekis mieli maata koko viikonloppu yöpuvussa ja olla poistumatta kotoa, kaupassa tosin pakko käydä. Mutta eipä mullakaan ole ketään kavereita joiden kanssa olla, joten olen yksin. 

Vierailija
2/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen täällä

Vierailija
4/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oon yksin lähes joka viikonloppu :D hauskaahan tämä on, musiikit täysille ja vähän viiniä... :)

Vierailija
5/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt pitkällä lenkillä ja tutustut ympäristöön :)

Vierailija
6/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teidän mahdollista lähteä johonkin? Eihän yksinolo sitä estä. Menkää elokuviin, syömään, teatteriin, lenkille, uimahalliin, salille, hiihtämään, näyttelyihin, pihalle makkaranpaistoon, mummolaan, omille vanhemmille..

Tai sitten vain ihana koti-ilta; sytytelkää kynttilöitä, mukavat vaatteet päälle, hyvää musiikkia, elokuva, pitkä suihku, ja vaikka av..

Vierailija
7/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eronnu just, uus paikkakunta, kaverit kaukana. Itkettäis, mut juon punaviinii ja syön sipsii ja luen taas liikaa näitä keskusteluja.

Vierailija
8/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidit, come to daddy.

Vierailija
9/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:30"]

Tosi kurja ja paska fiilis kun oon ihan yksin paikkakunnalla jonne muutin aika hiljattain..ei oo ketään kavereita ja tosi lupaavalta vaikuttanut tapailukin taisi just päättyä. Oon tällä hetkellä todella maassa enkä kestä ajatusta jälleen yksinäisestä viikonlopusta :((

[/quote] mene kirjastoon ja lainaa kirja. Itselle ei oo ongelma olla yksin milloinkaan. Mulla on liikaakin tekemistä. 

Vierailija
10/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.. mitä alaa opiskelet? Saisitko luokkakavereista seuraa? Aina on mukava tutustua uusii ihmisiin :)

Vierailija
11/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen aika miesvoittoisessa koulussa ja on ollu tosi vaikee saada kavereita vapaa-ajalle

Vierailija
12/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta? Jos oot Tampereella niin lähe bisselle?

Vierailija
13/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ku sulla on perhe, ni sä kaipaat noita aikoja! nauti, että saat elää ihan itelles!! oot opiskelemassa, kohta sulla on varmasti ystäviä ja harrastuksia, alku aina hankalaa, mutta kyllä se siitä :)

Vierailija
14/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla runkkaamaan ja naimaan sua jos asut stadissa

Vierailija
15/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo kotona mitään "rojektia"? Tuunaa tai korjaa jotain, sisusta, muuta huonekalujen paikkoja, vaihda kukkamullat, maalaa, kirjoita, soita jollekin jolle on pitänyt jo kauan soittaa. Käy taidemuseossa, elokuvissa, luontopolulla, urheilemassa. Osta jotain uutta ruoka-ainetta ja tee siitä ruokaa. Sauno, rentoudu. Toivottavasti sulla on mukava viikonloppu.

Vierailija
16/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="13.03.2015 klo 21:38"]

No onko teidän mahdollista lähteä johonkin? Eihän yksinolo sitä estä. Menkää elokuviin, syömään, teatteriin, lenkille, uimahalliin, salille, hiihtämään, näyttelyihin, pihalle makkaranpaistoon, mummolaan, omille vanhemmille..

Tai sitten vain ihana koti-ilta; sytytelkää kynttilöitä, mukavat vaatteet päälle, hyvää musiikkia, elokuva, pitkä suihku, ja vaikka av..

[/quote]

Luuletko ettei suuri osa yksinäisistä ole tehnyt näitä kaikkia ja vielä enemmänkin? Itse olen ollut koko ikäni lähinnä itseksi, käynyt leffoissa, baareissa, grillaillut jne. mutta se ei ole sama asia kuin seurassa ja lopulta se alkaa vituttaan suunnattomasti.

Viime aikoina en ole enää mennyt edes syömään ravintoloihin, se on niin kornia istua ja katsella muita joilla on seuraa ja itse yksin, ei jaksa enää.

Juhannukset grillaillut itsekseni ja kuunnellut jälkeenpäin tuttujen tyystin erilaisia tarinoita, itse ei kehtaa edes myöntää olleensa itsekseen, sitä alkaa häpeämään ja pakosta antaa ymmärtää asiat toisin kuin ne ovat.

Vierailija
17/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
18/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:18"][quote author="ExoPol" time="13.03.2015 klo 21:38"]

[/quote]

Luuletko ettei suuri osa yksinäisistä ole tehnyt näitä kaikkia ja vielä enemmänkin? Itse olen ollut koko ikäni lähinnä itseksi, käynyt leffoissa, baareissa, grillaillut jne. mutta se ei ole sama asia kuin seurassa ja lopulta se alkaa vituttaan suunnattomasti.

Viime aikoina en ole enää mennyt edes syömään ravintoloihin, se on niin kornia istua ja katsella muita joilla on seuraa ja itse yksin, ei jaksa enää.

Juhannukset grillaillut itsekseni ja kuunnellut jälkeenpäin tuttujen tyystin erilaisia tarinoita, itse ei kehtaa edes myöntää olleensa itsekseen, sitä alkaa häpeämään ja pakosta antaa ymmärtää asiat toisin kuin ne ovat.
[/quote]
Toivon että löydät ystävän vielä. Kuvasit hienosti tuntemuksiasi.

Vierailija
19/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana olin paljon yksin, kun muutin uudelle paikkakunnalle enkä paljoa tuntenut ketään.. Silloin jos meinasi olla tympeää ja yksinäistä niin piristin itseäni hemmottelulla.. Hain kaupasta herkkuja, otin pitkän kylvyn tai suihkun, tein kasvohoidon ja lakkasin kynnet, join hyvää viiniä ja katselin leffoja.
Lisäksi juttelin paljon chateissa (esim omegle) jos oli yksinäinen olo.

Nykyisin näin pienen lapsen äitinä olisi ihana kun saisi edes kerran olla joku kasvohoito kasvoilla kylvyssä pitkään viinilasillisen kanssa, huoh..

Vierailija
20/20 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:18"]

[quote author="ExoPol" time="13.03.2015 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Ap:n kysymys kuului Miten voisin piristää itseäni, joten siihen yksinäisen piristämiseen annoin monta vaihtoehtoa. Kaveriksi tai puolisoksi kun en voi täältä netin toiselta puolen muuttua, niin tein sen minkä voin. Uskon, että olet tehnyt nuo kaikki jo moneen kertaan, mutta mikä sitten olisi ollut se sinulle mieluinen vastaus?