Miehen vanheneminen ärsyttää =(
Ollaan samanikäisiä, 52v. Itse olen hyvässä kunnossa, ei mitään perussaurauksia, liikun, syön terveellisesti tms.
Mutta mies... Mikään ei enää huvita, joka paikkaan sattuu, on verenpainetta, ei saa nukuttua, selkä vaivaa, rytmihäiriöitä. Mies syö mitä sattuu, käyttää alkoholia ei juuri liiku. Mitä tuollaisella ukolla enää tekee, varsinkin se valitus ottaa aivoon. Teen kotona kaiken, autan vanhempiani, autan aikuisia lapsia ja mies vain makaa sohvalla. Miestä ei saa enää kävelylle, teatteriin, elokuviin, reissuille, kyläilemään, mihinkään. Miten te vastaavassa tilanteessa jaksatte?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58, mies 66. Onneksi on aktiivinen ja menevä mies, olkoonkin että koronan takia on kohta kaksi vuotta oltu enimmäkseen kotona. Ennen koronaa käytiin keskimäärin kerran viikossa syömässä ulkona, meillä oli sulkapallon vakiovuoro, kävimme 1-2 kertaa viikossa uimassa tai vesijuoksemassa, kokeilimme ratsastusta, soutelimme, uimme omassa rannassa kesällä ja patikoimme. Vuoden aikana tehtiin 4-6 ulkomaanmatkaa. Elokuviakin tuli käytyä katsomassa useita vuoden mittaan ja live-musiikkikeikoilla käytiin parhaimmillaan pari kertaa kuukaudessa, myös ulkomailla.
Nyt koronan aikana on ollut vain sulkapallovuoro ja sekin välillä katkolla, lisäksi olemme retkeilleet eri puolella Suomea. Reilut 20 yötä on tänä vuonna oltu vapaa-ajanmatkoilla erilaisissa majoituksissa vaihdelleen yksinkertaisesta leirintämökistä moderniin apartmentiin ison kaupungin keskustassa. Elokuvia katsomme Areenasta, Kirjastokinosta tai Viddlasta. Luemme molemmat paljon.
Se, mikä surettaa, on että mies sairastaa kakkostyypin diabetesta ja vaikka hoitaa sitä lääkkeillä niin ei elämäntavoilla, eli kovia rasvoja ja nopeita hiilihydraatteja kuluu paljon.
Pakko kommentoida, että teillä on mun unelmasuhde! 😍 Tuohon vielä hyvä, intohimoinen seksi ilman ”kolmesta neljään kertaan viikossa pakko naida-paineita”, niin ai että !
Toivottavasti miehesi terveys paranee !
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten mielestä tilanne ratkeaa sillä että naiselle iskee vaihdevuodet, ai s...tana mikä tyyppiesimerkki negatiivisuudesta! Ei tehdä mitään, ei tähdätä mihinkään, ei paranneta omaa terveyttä eikä tehdä mitään parisuhteen eteen. Silleen onkin sitten kiva elää niinkö?
Enää onkin jäljellä vain 1 kysymys, Miksi tämä ap:n kuvaama miestyyppi haluaa sen naisensa pitää kun mikään hänessä ja yhteisessä elämässä ei kiinnosta? Miksi se nainen on oltava?
No juuri tämä!!
Toki itsekin tulet vaihdevuosi-ikään... kuten aikanaan se 6 vuotta nuorempikin. Vaihdatko taas?