Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies käyttää iholla seerumeja

Vierailija
12.12.2021 |

Onko noloa..? Itse en käytä ja olen nainen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No talvella käytän minäkin ihan siksi, että iho on niin helevatan kuiva. Kutisee, hilseilee ja finnejä pukkaa, jos ei ole kosteutta. Imeytän seerumia ensin naamaan ennen voidetta ja tuntuu naama hyvältä koko päivän. En kuitenkaan jaksa tuohon syssyyn enää meikata. Rajansa kaikella. Ehkäpä hän vain haluaa tuntea olonsa raikkaaksi. Eihän se seerumi mihinkään näy hänellä. 

Toki noi on todella kalliita tuotteita. Onko rahaa kuin roskaa? 

Vierailija
22/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella raksaäijän/kirvesmiehen tms joka käyttäisi seerumeja ihollaan? 😂😂😂

Mun unelmamies on isokätinen raksaduunari, jolla on tummaksi pinttyneet karheat sormenpäät💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kuvitella raksaäijän/kirvesmiehen tms joka käyttäisi seerumeja ihollaan? 😂😂😂

Mun unelmamies on isokätinen raksaduunari, jolla on tummaksi pinttyneet karheat sormenpäät💗

Noilla on sitä karheaa ainetta, jolla saadaan kädet puhtaaksi. En muista nimeä.

Vierailija
24/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on normaalia, vai ootko sovinisti? Niin ja sovinismi tarkoittaa sukupuolisyrjintää molempiin suuntiin.

Vierailija
25/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tuolla siivotaan kädet, käydään suihkussa, puetaan mustat farkut ja musta bändipaita päälle. Sitten mennään baariin tytön kanssa, jolla on tiukat mustat vaatteet, paljon meikkiä ja mustaksi värjätyt hiukset.

Vierailija
26/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tuolla siivotaan kädet, käydään suihkussa, puetaan mustat farkut ja musta bändipaita päälle. Sitten mennään baariin tytön kanssa, jolla on tiukat mustat vaatteet, paljon meikkiä ja mustaksi värjätyt hiukset.

:D :D

Vierailija
27/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene montaa vuotta siihen kuin että miehet meikkaavat yhtälailla kuin naiset.

Esimerkiksi kynsien maalaaminen on yleistymässä sekä ihonhoito ja tukan hoito on yleistymässä.

Tasa-arvo etenee tässäkin asiassa.

Vierailija
28/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo mun pojalle, joka haisee Axelle. Kampaa tai harjaa ei käytä. Viisipiikkinen riittää. On kuitenkin komeammasta päästä.

Vierailija
29/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään.

Vierailija
30/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene montaa vuotta siihen kuin että miehet meikkaavat yhtälailla kuin naiset.

Esimerkiksi kynsien maalaaminen on yleistymässä sekä ihonhoito ja tukan hoito on yleistymässä.

Tasa-arvo etenee tässäkin asiassa.

Tasa-arvo. Ai saa heittää rahansa aivan kankkulan kaivoon?

Vierailija
31/31 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se vain on, jos pitää itsestään huolta. Itse olen tapaillut miestä, joka ei viitsinyt hoidattaa edes sairauksiaan ja vaivojaan, koska oli niin hemmetin pihi. Mieluummin ottaisin seerumeita käyttävän miehen.

Pitää itsestään huolta? Onko itsestään huolen pitämistä joidenkin täysin turhien kosmeettisten aineiden käyttö? Rinnastat tämän lääkärillä käymiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi