Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt järkeä tänne! Haluaisin erota ilman syytä

Vierailija
20.03.2015 |

Meillä on periaatteessa kaikki hyvin ja rakastan miestäni. Kaksi lastakin on. Ongelma on ainoastaan se, että meillä ei ole enää lainkaan seksielämää. Seksiä on noin kerran vuodessa, ja tätä on jatkunut jo kauan. Seksiongelmia on ollut alusta saakka, alkuhuumakin oli sellaista, että pantiin kolme kertaa viikossa korkeintaan.

Nyt en jaksaisi enää, mies on alkanut ärsyttää mua todella paljon. Ollaan yritetty jutella, käydä terapiassa, mutta ei tää tunnu muuttuvan, enkä mä enää edes haluaisi, että se muuttuu. Muakaan ei enää seksi miehen kanssa kiinnosta.

Onko mulla oikeutta panna suhde poikki vaan tällaisesta itsekkäästä syystä?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jokaisella on oikeus olla onnellinen.

Vierailija
22/72 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sulla syy erota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my god! Me ollaan oltu kuus vuotta yhdessä, lapsia on, nuorin vasta vauva. Seksiä on ehkä kerran kuussa, mun mittapuulla aivan liian vähän. Ja kyse ei oo nyt siitä, että meillä on vauva, vaan tää tilanne on ollut tämmönen jo lähemmäs kaks vuotta. On ylipäänsä ihme, että tulin raskaaksi sillä seksin määrällä. Ei meillä ikinä mitenkään älyttömän paljon ole seksiä ollut, ei edes alkuhuumassa. Mun mies on melko feminiininen monilta ominaisuuksiltaan, oonkin miettinyt, että onkohan tässä kyse seksuaalisuudesta..entä jos hän onkin homo, mutta tiukan kasvatuksensa vuoksi ei uskalla sitä itselleen, mulle saati muille myöntää? Tuntuu niin idioottimaiselta yrittää tehdä aloitetta, kun mikään ei tunnu miehestä hyvältä ja aina saa pakit. Mun mies ei pidä siitä että kosken, halaan, silitän tai hieron. Nykyään väistää myös suudelmat, kääntää mulle posken. Jos tää tilanne tästä vaan pahenee, niin mulla on todella ankea parisuhde myös tulevaisuudessa.

Vierailija
25/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole seksiä juuri ikinä, koska en ole kokenut miestäni kohtaan mitään haluja vuosikausiin, vain lapsia tehdessä olen pakottanut itseni siihen hommaan. Tulen kuitenkin helposti ja nautin seksistä, ja haaveilen siitä muitten miesten kanssa. Pettänyt en ole. En haluaisi repiä perhettä rikki asian takia, ja mies ei halua erota vaikka itse haluaisin, olen monesti miettinyt myös että olisiko rekan alle ajaminen sitten parempi kaikille, pääsisi tästä ahdistuksesta ja tuskasta :(

Vierailija
26/72 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sullekin. Kuulostaa todella surulliselta sun kokemuksesi, toivottavasti olette kaikki päässet jaloillenne.

Minä en ole todellakaan mitenkään heppoisesti eroon päätymässä. Nyt pitää katsoa ajan kanssa vielä. Itseäkin tavallaan jännittää, mitä tulee tapahtumaan, kun kaikki mahdollisuudet on yhtälailla auki.

ap

Vierailija
27/72 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi ehkä seksisuhde jonkun muun kanssa? Tai onko hän tiedostanut olevansa homo?

Vierailija
28/72 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että on seksisuhdetta kenenkään kanssa. Kieltää olevansa homo, ollaan siitäkin puhuttu. Olen myös kysynyt, onko kiinnostunut lapsista, eikä kuulemma ole. Olen ihan ymmälläni, koska vaikka olisi minkälaisia seksuaalisia traumoja, niin kyllä ihmisellä kuitenkin joku seksuaalisuus on olemassa, ei sitä vaan pyyhitä pois. No, mun mies vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole.

ap

Vierailija
29/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:16"]

Sikäli ei tunnu ohimenevältä, että on ollut alusta saakka vähän samanlaista. Olen vaan aina toivonut, että alkaisi sujua, mutta terapiakin jäi mieheltä sitten kesken. Mitä mä voin enää tehdä?

Meillä on yhteinen asunto, mutta sen voinee myydä helpostikin. Miehellä on hyvä tulot, mulla vain osa-aikatyö ja oma firma, joka ei ainakaan vielä tuota mitään. Ehkä se vapaus olisi kuitenkn sen arvoista, vaikka olisi aineellisesti haastavampaa.

ap

[/quote]

kerro että asia on niin tärkeä, että ellei asia korjaannu xx.xx.xxxx mennessä, tulee ero.

usein nainen vain miettii eron valmiiksi ja sitten ilmoittaa asiasta, eikä mies enää

voi tehdä mitään, vaikka sillä hetkellä haluaisikin tehdä jotain asian hyväksi.

Vierailija
30/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:15"]

Meilläkään ei ole seksiä juuri ikinä, koska en ole kokenut miestäni kohtaan mitään haluja vuosikausiin, vain lapsia tehdessä olen pakottanut itseni siihen hommaan. Tulen kuitenkin helposti ja nautin seksistä, ja haaveilen siitä muitten miesten kanssa. Pettänyt en ole. En haluaisi repiä perhettä rikki asian takia, ja mies ei halua erota vaikka itse haluaisin, olen monesti miettinyt myös että olisiko rekan alle ajaminen sitten parempi kaikille, pääsisi tästä ahdistuksesta ja tuskasta :(

[/quote]

meillä seksi ollut ongelmallista aina, siis yli 10 vuotta. siitä on puhuttu ja puhuttu. vihdoin puoliso alkaa ymmärtää tarpeitani.

suosittelen puhumista. joko kahdestaan tai jonkun terapeutin kanssa.

tärkeää olisi päästä syyttelystä ja oman kannan jankkaamisesta mahdollisimman avoimeen ajatusten vaihtoon.

Vierailija
31/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset ovat

Vierailija
32/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oletteko lukeneet ketjua, mutta aiheesta ollaan puhuttu ja käyty terapiassa.

ap

Vierailija
33/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:02"]Oh my god! Me ollaan oltu kuus vuotta yhdessä, lapsia on, nuorin vasta vauva. Seksiä on ehkä kerran kuussa, mun mittapuulla aivan liian vähän. Ja kyse ei oo nyt siitä, että meillä on vauva, vaan tää tilanne on ollut tämmönen jo lähemmäs kaks vuotta. On ylipäänsä ihme, että tulin raskaaksi sillä seksin määrällä. Ei meillä ikinä mitenkään älyttömän paljon ole seksiä ollut, ei edes alkuhuumassa. Mun mies on melko feminiininen monilta ominaisuuksiltaan, oonkin miettinyt, että onkohan tässä kyse seksuaalisuudesta..entä jos hän onkin homo, mutta tiukan kasvatuksensa vuoksi ei uskalla sitä itselleen, mulle saati muille myöntää? Tuntuu niin idioottimaiselta yrittää tehdä aloitetta, kun mikään ei tunnu miehestä hyvältä ja aina saa pakit. Mun mies ei pidä siitä että kosken, halaan, silitän tai hieron. Nykyään väistää myös suudelmat, kääntää mulle posken. Jos tää tilanne tästä vaan pahenee, niin mulla on todella ankea parisuhde myös tulevaisuudessa.
[/quote]
Nyt kyllä otat miehesi kanssa puheeksi tuon asian!! Tuossa on taustalla jotakin ja sulla on oikeus tietää mitä

Vierailija
34/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:54"]En tiedä, oletteko lukeneet ketjua, mutta aiheesta ollaan puhuttu ja käyty terapiassa.

ap
[/quote]
Mikä tai mitkä on miehen vaihtoehdot ratkaista ongelma eroamatta?

Vierailija
36/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, rohkaisen sinua eroamaan. Itse tein niin ja elämänlaatu on nyt parantunut huimasti. Asutaan lähekkäin, joka on lasten kannalta hyvä juttu ja tullaan hienosti toimeen. Exä on minulle kuin kaveri.

Niin ja nykyään minulla on uusi mies, joka rakastaa ja haluaa minua. _Näkee_ minut ja vartaloni enkä ole enää joku kotitalouskone.

Vierailija
37/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! En vielä tiedä, mitä tästä tulee. Olen makustellut ajatusta erosta vuoden verran, mutta en koe olevani siihen vielä valmis. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettemmekö tulevaisuudessa ehkä eroaisi.

Outoa on se, että tuntuu siltä kuin miehellä ei olisi mitään ongelmaa. Hän elää ihan normielämää. Koska ongelmaa ei hänelle ole, ei hän myöskään tarjoa mitään ratkaisuja.

ap

Vierailija
38/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:08"]

On. Jokaisella on oikeus olla onnellinen.

[/quote]

Myös ap:n lapsilla. Vai tarkoitiko, että itsekkäästi saa ajatella vain omaa oikeuttaan onneen?

Vierailija
39/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:02"]Oh my god! Me ollaan oltu kuus vuotta yhdessä, lapsia on, nuorin vasta vauva. Seksiä on ehkä kerran kuussa, mun mittapuulla aivan liian vähän. Ja kyse ei oo nyt siitä, että meillä on vauva, vaan tää tilanne on ollut tämmönen jo lähemmäs kaks vuotta. On ylipäänsä ihme, että tulin raskaaksi sillä seksin määrällä. Ei meillä ikinä mitenkään älyttömän paljon ole seksiä ollut, ei edes alkuhuumassa. Mun mies on melko feminiininen monilta ominaisuuksiltaan, oonkin miettinyt, että onkohan tässä kyse seksuaalisuudesta..entä jos hän onkin homo, mutta tiukan kasvatuksensa vuoksi ei uskalla sitä itselleen, mulle saati muille myöntää? Tuntuu niin idioottimaiselta yrittää tehdä aloitetta, kun mikään ei tunnu miehestä hyvältä ja aina saa pakit. Mun mies ei pidä siitä että kosken, halaan, silitän tai hieron. Nykyään väistää myös suudelmat, kääntää mulle posken. Jos tää tilanne tästä vaan pahenee, niin mulla on todella ankea parisuhde myös tulevaisuudessa.
[/quote]

Apua, meillä sama tilanne. Mies on aika neitimäinen ja ei pidä ollenkaan suutelemisesta.

Vierailija
40/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:06"]

Meillä on periaatteessa kaikki hyvin ja rakastan miestäni. Kaksi lastakin on. Ongelma on ainoastaan se, että meillä ei ole enää lainkaan seksielämää. Seksiä on noin kerran vuodessa, ja tätä on jatkunut jo kauan. Seksiongelmia on ollut alusta saakka, alkuhuumakin oli sellaista, että pantiin kolme kertaa viikossa korkeintaan.

Nyt en jaksaisi enää, mies on alkanut ärsyttää mua todella paljon. Ollaan yritetty jutella, käydä terapiassa, mutta ei tää tunnu muuttuvan, enkä mä enää edes haluaisi, että se muuttuu. Muakaan ei enää seksi miehen kanssa kiinnosta.

Onko mulla oikeutta panna suhde poikki vaan tällaisesta itsekkäästä syystä?

[/quote] sulla on todella hyvä syy erota jos seksiä ei oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi