Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt järkeä tänne! Haluaisin erota ilman syytä

Vierailija
20.03.2015 |

Meillä on periaatteessa kaikki hyvin ja rakastan miestäni. Kaksi lastakin on. Ongelma on ainoastaan se, että meillä ei ole enää lainkaan seksielämää. Seksiä on noin kerran vuodessa, ja tätä on jatkunut jo kauan. Seksiongelmia on ollut alusta saakka, alkuhuumakin oli sellaista, että pantiin kolme kertaa viikossa korkeintaan.

Nyt en jaksaisi enää, mies on alkanut ärsyttää mua todella paljon. Ollaan yritetty jutella, käydä terapiassa, mutta ei tää tunnu muuttuvan, enkä mä enää edes haluaisi, että se muuttuu. Muakaan ei enää seksi miehen kanssa kiinnosta.

Onko mulla oikeutta panna suhde poikki vaan tällaisesta itsekkäästä syystä?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:06"]

Meillä on periaatteessa kaikki hyvin ja rakastan miestäni. Kaksi lastakin on. Ongelma on ainoastaan se, että meillä ei ole enää lainkaan seksielämää. Seksiä on noin kerran vuodessa, ja tätä on jatkunut jo kauan. Seksiongelmia on ollut alusta saakka, alkuhuumakin oli sellaista, että pantiin kolme kertaa viikossa korkeintaan.

Nyt en jaksaisi enää, mies on alkanut ärsyttää mua todella paljon. Ollaan yritetty jutella, käydä terapiassa, mutta ei tää tunnu muuttuvan, enkä mä enää edes haluaisi, että se muuttuu. Muakaan ei enää seksi miehen kanssa kiinnosta.

Onko mulla oikeutta panna suhde poikki vaan tällaisesta itsekkäästä syystä?

[/quote] sulla on todella hyvä syy erota jos seksiä ei oo

[/quote]  onko hän edes hetero???

Vierailija
42/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:16"]

Sikäli ei tunnu ohimenevältä, että on ollut alusta saakka vähän samanlaista. Olen vaan aina toivonut, että alkaisi sujua, mutta terapiakin jäi mieheltä sitten kesken. Mitä mä voin enää tehdä?

Meillä on yhteinen asunto, mutta sen voinee myydä helpostikin. Miehellä on hyvä tulot, mulla vain osa-aikatyö ja oma firma, joka ei ainakaan vielä tuota mitään. Ehkä se vapaus olisi kuitenkn sen arvoista, vaikka olisi aineellisesti haastavampaa.

ap

[/quote]

kerro että asia on niin tärkeä, että ellei asia korjaannu xx.xx.xxxx mennessä, tulee ero.

usein nainen vain miettii eron valmiiksi ja sitten ilmoittaa asiasta, eikä mies enää

voi tehdä mitään, vaikka sillä hetkellä haluaisikin tehdä jotain asian hyväksi.

[/quote] sitä aikaa on ollut kyllä korjata tilanne, ero ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:08"]

On. Jokaisella on oikeus olla onnellinen.

[/quote]

Myös ap:n lapsilla. Vai tarkoitiko, että itsekkäästi saa ajatella vain omaa oikeuttaan onneen?
[/quote]

Lapsille parasta olisi nähdä tosiaan rrkastavat vanhemmat. Kylmä koti, jossa asuu molemmat vanhemmat, ehkä tappeluakin, ei ole hyvä paikka lapselle kasvaa.

Vierailija
44/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan miehellesi että teidän seksielämä ei toimi ja että miehen kannattaisi mennä lääkäriin testeihin, jos kyse on impotenssista. Yli 90% tapauksissa impotenssin syynä on FYYSINEN vaiva, mutta kun seksi ei kerran tai kaksi onnistu, henkinen puoli iskee myös päälle. Sitten miestä ei muka haluta vaikka taustalla on enemmän se, että ei halua myöntää että keho ei toimi. Siitä kielii se, että miehesi jätti terapian kesken, ajatteli että siitä ei ollut apua, kun ei siitä välttämättä ollutkaan, jos syy fyysinen.  Edelleen monilla lääkäreilläkin on virhekäsitys että etenkin nuorilla tai keski-ikäisillä impotenssi olisi henkistä, vaikka tosiaan on fyysinen faktori taustalla yli 90% tapauksista. 

Hyvä seksielämä kuuluu parisuhteeseen, en nyt heti miestä jättäisi, mutta sanoisin kyllä suoraan että ero tulee, jos tuon seksin eteen ei mies ala tkemään töitä eli käymään lääkärissä ja jos fyysista vaivaa ei löydy, seksuaaliterapeutilla. 

Vierailija
45/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:08"]

Kiitos kaikille! En vielä tiedä, mitä tästä tulee. Olen makustellut ajatusta erosta vuoden verran, mutta en koe olevani siihen vielä valmis. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettemmekö tulevaisuudessa ehkä eroaisi.

Outoa on se, että tuntuu siltä kuin miehellä ei olisi mitään ongelmaa. Hän elää ihan normielämää. Koska ongelmaa ei hänelle ole, ei hän myöskään tarjoa mitään ratkaisuja.

ap

[/quote]

35 vielä palaa.. Anteeksi, että sanon näin, mutta on hyvin todennäköistä, että miehesi tietää syyn haluttomuuteensa, mutta ei kerro sitä koska se loukkaisi sinua. Meillä tilanne meni niin, että mies syytti haluttomuudestaan alhaista libidoa, työstressiä, yleistä masentuneisuutta. Kuitenkin heti kun erottiin, mies alkoi innokkaasti hakea naisseuraa netistä ja nykyään hänellä onkin nainen, joka ilmeisesti vastaa fyysisiltä ominaisuuksiltaan enemmän miehen ihannetta. Nainen on hyvin laiha ja rinnaton, kun taas itse olen muodokkaampi, joskin normaalipainoinen nainen.

Mieti vielä sitäkin vaihtoehtoa, että taustalla ei ole traumat, vaan se, että mies ei yksinkertaisesti halua sinua. Ei tuollaista voi sanoa toiselle - siksi hän pakenee ongelmaa. Ja jos näin on, ongelma ei ole ratkaistavissa.

Vierailija
46/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:16"]

Sikäli ei tunnu ohimenevältä, että on ollut alusta saakka vähän samanlaista. Olen vaan aina toivonut, että alkaisi sujua, mutta terapiakin jäi mieheltä sitten kesken. Mitä mä voin enää tehdä?

Meillä on yhteinen asunto, mutta sen voinee myydä helpostikin. Miehellä on hyvä tulot, mulla vain osa-aikatyö ja oma firma, joka ei ainakaan vielä tuota mitään. Ehkä se vapaus olisi kuitenkn sen arvoista, vaikka olisi aineellisesti haastavampaa.

ap

[/quote]

kerro että asia on niin tärkeä, että ellei asia korjaannu xx.xx.xxxx mennessä, tulee ero.

usein nainen vain miettii eron valmiiksi ja sitten ilmoittaa asiasta, eikä mies enää

voi tehdä mitään, vaikka sillä hetkellä haluaisikin tehdä jotain asian hyväksi.

[/quote]

Juuri näin. PUHUKAA! Tosin sanon se, että yleisempää se on kyllä niin päin että mies lähtee yks kaks mitään etukäteen vaimolleen ongelmista kertomatta / yrittämättä ratkaista. 

Vierailija
47/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:08"] On. Jokaisella on oikeus olla onnellinen. [/quote] Myös ap:n lapsilla. Vai tarkoitiko, että itsekkäästi saa ajatella vain omaa oikeuttaan onneen? [/quote] Lapsille parasta olisi nähdä tosiaan rrkastavat vanhemmat. Kylmä koti, jossa asuu molemmat vanhemmat, ehkä tappeluakin, ei ole hyvä paikka lapselle kasvaa.

[/quote]

Meillä ei ole kylmä koti, emmekä mielestäni riitele erityisen usein. Saan mieheltä paljon muuta kuin seksiä, myös hellyyttä. En usko lasten kärsivän tilanteesta. Tosin itse voisin olla vähemmän kireänä ja pitkäpinnaisempi lastenkin kanssa, jos seksiä olisi enemmän.

ap

Vierailija
48/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:08"]

Kiitos kaikille! En vielä tiedä, mitä tästä tulee. Olen makustellut ajatusta erosta vuoden verran, mutta en koe olevani siihen vielä valmis. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettemmekö tulevaisuudessa ehkä eroaisi.

Outoa on se, että tuntuu siltä kuin miehellä ei olisi mitään ongelmaa. Hän elää ihan normielämää. Koska ongelmaa ei hänelle ole, ei hän myöskään tarjoa mitään ratkaisuja.

ap

[/quote]

35 vielä palaa.. Anteeksi, että sanon näin, mutta on hyvin todennäköistä, että miehesi tietää syyn haluttomuuteensa, mutta ei kerro sitä koska se loukkaisi sinua. Meillä tilanne meni niin, että mies syytti haluttomuudestaan alhaista libidoa, työstressiä, yleistä masentuneisuutta. Kuitenkin heti kun erottiin, mies alkoi innokkaasti hakea naisseuraa netistä ja nykyään hänellä onkin nainen, joka ilmeisesti vastaa fyysisiltä ominaisuuksiltaan enemmän miehen ihannetta. Nainen on hyvin laiha ja rinnaton, kun taas itse olen muodokkaampi, joskin normaalipainoinen nainen.

Mieti vielä sitäkin vaihtoehtoa, että taustalla ei ole traumat, vaan se, että mies ei yksinkertaisesti halua sinua. Ei tuollaista voi sanoa toiselle - siksi hän pakenee ongelmaa. Ja jos näin on, ongelma ei ole ratkaistavissa.

[/quote]

Kiitos paljon tästäkin näkökulmasta! Pitää tosiaan ottaa puheeksi miehen kanssa, vaikka tuskin se tuotakaan saisi sanottua.

ap

Vierailija
49/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:08"] On. Jokaisella on oikeus olla onnellinen. [/quote] Myös ap:n lapsilla. Vai tarkoitiko, että itsekkäästi saa ajatella vain omaa oikeuttaan onneen? [/quote] Lapsille parasta olisi nähdä tosiaan rrkastavat vanhemmat. Kylmä koti, jossa asuu molemmat vanhemmat, ehkä tappeluakin, ei ole hyvä paikka lapselle kasvaa.

[/quote]

Meillä ei ole kylmä koti, emmekä mielestäni riitele erityisen usein. Saan mieheltä paljon muuta kuin seksiä, myös hellyyttä. En usko lasten kärsivän tilanteesta. Tosin itse voisin olla vähemmän kireänä ja pitkäpinnaisempi lastenkin kanssa, jos seksiä olisi enemmän.

ap

[/quote]

Selvittäkää tuo impotenssin mahdollisuus. Oma mies häpeili sitä että penis ei vain seissyt ja sitten esitti että oli vain väsynyt / ei haluttanut yms. Vasta kun sanoin että ero tulee jossei seksi ala toimia meni lääkäriin ja syynä oli miehen ylipaino ja testosteronitason lasku. Laihdutti ja sai lääkkeitä tuohon testosteroniongelmaan ja seksi toimii taas :) Yleisiä seksuaalista haluttomuutta lisääviä ongelmia ovat myös kilpirauhasongelmat ja veri-ja sydäntaudit. Älä nyt ihan oikeasti ap pidä noita ajatuksia vain oman pääsi sisällä, miehelläsi on oikeus tietää ajatuksistasi. Vaihtamalla ei usein asiat parane, korjaaminen auttaa. 

Vierailija
50/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:08"]

ap

[/quote]

[/quote]

Kiitos paljon tästäkin näkökulmasta! Pitää tosiaan ottaa puheeksi miehen kanssa, vaikka tuskin se tuotakaan saisi sanottua.

ap

[/quote]

No ei varmasti tunnustaisi :D Ja kerroin tämän vaan siksi, ettet käyttäisi hirveän paljon energiaa ja parhaita vuosiasi selvittääksesi ongelmaa, jota ei voi selvittää. Toki toivon, että teillä löytyisi vielä yhteinen sävel. Mutta ihania halukkaita miehiä on maailma pullollaan, jos päätät lopulta erota :) 35

Vierailija
51/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan puhuttu tästä asiasta miehen kanssa LUKUISIA kertoja, mutta parina viime vuonna mua ei ole enää juurikaan napannut ottaa asiaa puheeksi. En usko, että kyseessä voisi olla impotenssi. Sen sijaan on täysin mahdollista, että olen vaan niin helvetin ruma, ettei miehellä seiso. Nyt se ajatus iskostui mun päähän.

Ikävää siinä on se, että siinä tapauksessa tuskin koskaan voin löytää miestä, joka tykkäisi kropastani. Mulla on teini-iässä tullut todella paljon raskausarpia rintoihin ja takapuoleen, ja täytyy myöntää, ettei se kaunista ole. Jotenkin vana toivoin, että mies voisi päästä siitä yli.

Ehkä mä vaan vedän viivan seksuaalisuuteni yli.

ap

Vierailija
52/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole hirveän suuri vaatimus parisuhteelle se, että kaipaa seksiä. Musta se kuuluu peruspakettiin. Lulletko, että mä olen kieltänyt miestäni käymässä siellä terapiassa? Se ei vaan halua mennä sinne, minkä minä sille voin. Ja toistan vielä, että itseäni ei kiinnosta hankkia seksiä suhteen ulkopuolelta ainakaan pysyvänä ratkaisuna. Joko jätän mieheni tai sitten meillä on yhteinen seksielämä, piste. Jos joskus ajautuisinkin pettämään, se ei olisi mulle mikään oikea ratkaisu, vaan ainoastaan siirtymävaihe johonkin pysyvämpään tilaan, jossa mulla olisi joko vain yksi tyydyttävä suhde tai ei suhdetta lainkaan. En vaan halua mitään avointa suhdetta.

Musta ei myöskään tunnu siltä, että mieheni olisi ajanut mut tähän tilaan. Ihan itse sen olen tehnyt jäämällä suhteeseen ja toimimalla kuten olen toiminut. Ilman lapsia olisin jo lähtenyt, niin samalla voisi sanoa, että tää on lasten syytä.

En mä myöskään ole menossa minne junan alle. Joskus vaan tuntuu siltä, että hyvät vaihtoehdot on todella vähissä, ja niiden eteen joutuu tekemään niin paljon töitä, ettei vaan jaksaisi.

ap

Vierailija
53/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi HELVETTI, nyt AHDISTAA.

ap

Vierailija
54/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:33"]

ap

[/quote]

PUHU PUHU PUHU se auttaa ahdistukseen. 

Vierailija
55/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:26"]

Me ollaan puhuttu tästä asiasta miehen kanssa LUKUISIA kertoja, mutta parina viime vuonna mua ei ole enää juurikaan napannut ottaa asiaa puheeksi. En usko, että kyseessä voisi olla impotenssi. Sen sijaan on täysin mahdollista, että olen vaan niin helvetin ruma, ettei miehellä seiso. Nyt se ajatus iskostui mun päähän.

Ikävää siinä on se, että siinä tapauksessa tuskin koskaan voin löytää miestä, joka tykkäisi kropastani. Mulla on teini-iässä tullut todella paljon raskausarpia rintoihin ja takapuoleen, ja täytyy myöntää, ettei se kaunista ole. Jotenkin vana toivoin, että mies voisi päästä siitä yli.

ap

[/quote]

SINÄ ET OLE RUMA, älä koskaan enää ajattele noin! Naisen ei tarvitse olla täydellinen ja virheetön ollakseen miehen silmissä haluttava. Minullakin on raskausarpia, selluliittiä reisissä ja venyneet tissit, mutta niin vain tuo uusi mies käy kuumana ja sanoo, ettei ole koskaan ollut kauniimman naisen kanssa. Usko minua, kun sanon että niitä miehiä löytyy kyllä! Sitä ei tarvitse epäillä yhtään. Mutta selvittäkää miehesi kanssa kuviot ensin, ymmärrän hyvin että haluat olla varma ennenkuin eroat. 35

Vierailija
56/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:33"]

ap

[/quote]

PUHU PUHU PUHU se auttaa ahdistukseen. 

[/quote]

Ehkäpä ap ei halua vuosikausia PUHUA vaan harrastaa seksiä, tuli vaan mieleen. Ihme puhumisen puolesta jankkaajia täällä. Ettekö oo lukeneet ketjua?

Vierailija
57/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:35"]

ap

[/quote]

SINÄ ET OLE RUMA, älä koskaan enää ajattele noin! Naisen ei tarvitse olla täydellinen ja virheetön ollakseen miehen silmissä haluttava. Minullakin on raskausarpia, selluliittiä reisissä ja venyneet tissit, mutta niin vain tuo uusi mies käy kuumana ja sanoo, ettei ole koskaan ollut kauniimman naisen kanssa. Usko minua, kun sanon että niitä miehiä löytyy kyllä! Sitä ei tarvitse epäillä yhtään. Mutta selvittäkää miehesi kanssa kuviot ensin, ymmärrän hyvin että haluat olla varma ennenkuin eroat. 35

[/quote]

Kiitos viesteistäsi! Nyt mun täytyy koota itseni. Mies on työmatkalla, mutta heti kun hän tulee, asiaa täytyy kaikin puolin alkaa selvittää.

ap

Vierailija
58/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen luonteeltanikin ihan perseestä, joten sekään ei voi selittää miehen halukkuutta :D Sinä sen sijaan kuulostat fiksulta naiselta, jolle on annettu kannettavaksi vähän liian iso taakka. Olen sitä mieltä, että jos/kun sen eropäätöksen teet, sinun ei tarvitse tuntea yhtään syyllisyyttä. Annoithan miehellesi kaikki mahdollisuudet muuttaa käytöstään, mutta sitä ei tapahtunut. 35

Vierailija
59/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:35"]

ap

[/quote]

[/quote]

Kiitos viesteistäsi! Nyt mun täytyy koota itseni. Mies on työmatkalla, mutta heti kun hän tulee, asiaa täytyy kaikin puolin alkaa selvittää.

ap

[/quote]

Juu, tsemppiä teille! Toivottavasti asiat selviää. 35

Vierailija
60/72 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:11"]

Mutta meidän lapset... Ne joutuisivat sitten elämään aina erossa toisesta vanhemmastaan. Isona ei voisi pitää perhejuhlia, se olisi aina vaikeaa. Voisikohan tää tilanne vielä joskus muuttua? Mies ei varmasti haluaisi erota, se olisi vain mun päätös. Ahdistaa niin paljon.

ap

[/quote]Ei ole pakko erota. Hanki salarakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi