Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissalla voi testauttaa deitin

Vierailija
12.12.2021 |

Kissa tietää onko ihminen hellä, hyvä ja kärsivällinen, joten luota kissan arvioon. Ollut luotettava joka kerta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kissa tykkäsi minusta, mutta en rakastanut eksää. Kissasta eroaminen oli itse asiassa vaikeampaa kuin kumppanista.

Eli toimii, mutta ei toimi.

Vierailija
2/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei välitä vieraista, ihan sama kuka tulee käymään. En siis saisi tämän testin perusteella ottaa yhtään ketään miestä. Monet on sanoneet että koirallakin voi testata, no mun koira tykkäsi jokaisesta ihmisestä jonka tapasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitillä on kissa, niin hieron käsiini ja jalkoihini aina kissanminttua.

Vierailija
4/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta etta suhde kissaan todennäköisesti on helpompi.

Koirat sopivat tutkimaan mutta ehkä liian hyväntahtoisia testaamaan deittejä.

Vierailija
5/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi puolisoni kanssa jos kissa olisi saanut päättää. Se taisi olla aika mustasukkainen. Nyt yhdessä yli 25 vuotta.

Vierailija
6/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy catlady ja karvoja kahvimukissakin 😆

Vierailija
7/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deitillä on kissa, niin hieron käsiini ja jalkoihini aina kissanminttua.

Tää on hyvä, mutta kaikki kissathan ei välttämättä pidä kissanmintusta ja voivat ovat niin fiksuja että tajuavat douppauksen ja lahjonnan.

Vierailija
8/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimellä on helppo testata, minkälainen ihminen on kyseessä.  Jos ihmisellä on hankaluuksia eläimen kanssa, hän ei todennäköisesti ole luonteva lasten kanssa.  Jos hän ei tule toimeen eläinten kanssa, hän ei tule toimeen myöskään minun kanssani.

Vierailija
9/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukana pieni pilleri jonka syötön kissalle. Sitten kissa menee ulos jonnekin koloon kuolemaan.

Vierailija
10/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut paljon koiraihmisiä, jotka selkeästi tekevät "tiedustelua" koiransa avulla, selvittääkseni olenko luotettava. Ja ei en erityisesti pidä niistä kuolaavista räksyttäjistä, joitain poikkeuksia lukuunottamatta...Täysin sekopäitä nämä koiraihmiset.

Kissojen kanssa tulen oikein hyvin toimeen.

Vierailija
11/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimellä on helppo testata, minkälainen ihminen on kyseessä.  Jos ihmisellä on hankaluuksia eläimen kanssa, hän ei todennäköisesti ole luonteva lasten kanssa.  Jos hän ei tule toimeen eläinten kanssa, hän ei tule toimeen myöskään minun kanssani.

Aika karu yleistys. T: Eläinallergikko perheenäiti, joka on vapaaehtoistyössään tehnyt monen muunkin lapset super-onnellisiksi

Vierailija
12/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen, koirien ja muiden eläinten käyttäytymisestä uuden ihmisen seurassa ei oikein voi päätellä mitään, jollei eläin siis reagoi hyvin voimakkaasti hyvällä tai huonolla tavalla.

Kaikenlaista voi kuitenkin päätellä se uuden ihmisen käyttäytymisestä. Pienikin inhon ilme riittää.

Vierailija
13/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, paras tarkkailla miten deitti suhtautuu kissaan tai eläimeen, se kertoo todella paljon ihmisen luonteesta, asenteista, kuinka hän luottaa itseensä, kuinka hän kommunikoi jne

Vierailija
14/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa pelkäävällä ei ehkä ole kovin hyvä itseluottamus ja hänellä sosiaaliset taidot eivät ehkä ole kovin kehittyneet. Hän tukeutuu pelkoon ja vetäytyy, sen sijaan että säilyttäsi uteliaisuutensa ja terävöittäisi aistejaan.

Vierailija
15/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani rakasti eksää. Eksä kylläkin petti minua parhaan kaverin kanssa ja rupesi väkivaltaiseksi, kun huomauttelin valehtelusta ja muusta kivasta käytöksestä. Että se siitä!

Vierailija
16/16 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaa pelkäävällä ei ehkä ole kovin hyvä itseluottamus ja hänellä sosiaaliset taidot eivät ehkä ole kovin kehittyneet. Hän tukeutuu pelkoon ja vetäytyy, sen sijaan että säilyttäsi uteliaisuutensa ja terävöittäisi aistejaan.

Minun käyttäytymisestäni voisi päätellä, että inhoan kissoja. Siedätyshoidon ansiosta en ole niille ollenkaan niin allerginen kuin pienenä, kun olin kuolla otettuani kissanpennun halausotteeseen, mutta väistän niitä automaattisesti. Väistöliikkeistäni huolimatta kissat pitävät minusta ja tulevat nuohoamaan itseään minua vasten. Ottaisin kyllä syliin, jos voisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi