Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jotex kokemuksia

Vierailija
20.03.2015 |

Onko kellään hyviä kokemuksia jotexsista? Itse tilasin tuotteita jotka oli todella huonolaatusia vaikka hinta oli suuri... Palautuskin oli todella ongelmallista. Tyhmänä kun en oppinut niin tilasin uudestaan, mutta en päässytkään noutamaan pakettia koska olin sairaalassa eikä minulla ollut puhelinta siellä. Jouduin maksamaan 20 euroa siitä kun en päässyt hakemaan... Joten en itse voi ainakaan suositella. Mietein onko muilla yhtä huono tuuri vai onko paremmin käynyt

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viimeaikaisia kokemuksia Jotexilta?

Laatu pissii edelleen?

Ostin aikoinani sinänsä kivat päiväpeiton ja koristetyynyliinat, mutta niiden täytteenä ollut kuitu tuli ulos kankaasta! Näytti tyhmältä, kun täyte valkoista polyesteria ja kangas tummansinistä pellavasekoitetta! Valkoisessa peitteessä ei olisi välttämättä edes huomannut asiaa.

Voiko asiakkaiden(?);arvosteluihin luottaa tuotesivuilla?

Julkaisevatko edes huonoja arvosteluja?

Vierailija
22/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jouluksi erilaisia tekstiilejä. Pöytäliina oli ihan ok, tabletit ja tyynynpäälliset todella surkeaa laatua. En todellakaan tilaa sieltä enää mitään.

Vierailija
24/27 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosviesteistä ei pääse eroon, vaikka oon tehnyt viestien lopettamispyynnön monin eri tavoin. Jopa kirjoittamalla asiakaspalveluun, jossa lupasivat että viestit lopetettu. Ei ole, edelleen näitä epätoivottuja mainoksia lähetellään.

Vierailija
25/27 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotex kokemuksia - https://ibright.lv/jotexfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.

Vierailija
26/27 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kokemuksiaan jakaneille. Olisin tehnyt 580€ tilauksen Jotexilta, mutta netti on täynnä niin huonoja arvosteluja, etten todellakaan uskalla rahojani sinne lähettää. Onneksi on tullut tavaksi googlata kaikki firmat ennen tilauksen tekemistä... Laitan mieluummin rahani Rugvistalle, josta jo ennestään hyviä kokemuksia. 👍

Vierailija
27/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko mitään Jotexilta. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla, jos jotain ongelmia ilmenee tai haluaa palauttaa kotiinkuljetuksella vastaanotetun tuotteen.