jotex kokemuksia
Onko kellään hyviä kokemuksia jotexsista? Itse tilasin tuotteita jotka oli todella huonolaatusia vaikka hinta oli suuri... Palautuskin oli todella ongelmallista. Tyhmänä kun en oppinut niin tilasin uudestaan, mutta en päässytkään noutamaan pakettia koska olin sairaalassa eikä minulla ollut puhelinta siellä. Jouduin maksamaan 20 euroa siitä kun en päässyt hakemaan... Joten en itse voi ainakaan suositella. Mietein onko muilla yhtä huono tuuri vai onko paremmin käynyt
Kommentit (27)
Tilasin jouluksi erilaisia tekstiilejä. Pöytäliina oli ihan ok, tabletit ja tyynynpäälliset todella surkeaa laatua. En todellakaan tilaa sieltä enää mitään.
Mainosviesteistä ei pääse eroon, vaikka oon tehnyt viestien lopettamispyynnön monin eri tavoin. Jopa kirjoittamalla asiakaspalveluun, jossa lupasivat että viestit lopetettu. Ei ole, edelleen näitä epätoivottuja mainoksia lähetellään.
Jotex kokemuksia - https://ibright.lv/jotexfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Kiitos kaikille kokemuksiaan jakaneille. Olisin tehnyt 580€ tilauksen Jotexilta, mutta netti on täynnä niin huonoja arvosteluja, etten todellakaan uskalla rahojani sinne lähettää. Onneksi on tullut tavaksi googlata kaikki firmat ennen tilauksen tekemistä... Laitan mieluummin rahani Rugvistalle, josta jo ennestään hyviä kokemuksia. 👍
Älkää tilatko mitään Jotexilta. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla, jos jotain ongelmia ilmenee tai haluaa palauttaa kotiinkuljetuksella vastaanotetun tuotteen.
Onko viimeaikaisia kokemuksia Jotexilta?
Laatu pissii edelleen?
Ostin aikoinani sinänsä kivat päiväpeiton ja koristetyynyliinat, mutta niiden täytteenä ollut kuitu tuli ulos kankaasta! Näytti tyhmältä, kun täyte valkoista polyesteria ja kangas tummansinistä pellavasekoitetta! Valkoisessa peitteessä ei olisi välttämättä edes huomannut asiaa.
Voiko asiakkaiden(?);arvosteluihin luottaa tuotesivuilla?
Julkaisevatko edes huonoja arvosteluja?