Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jotex kokemuksia

Vierailija
20.03.2015 |

Onko kellään hyviä kokemuksia jotexsista? Itse tilasin tuotteita jotka oli todella huonolaatusia vaikka hinta oli suuri... Palautuskin oli todella ongelmallista. Tyhmänä kun en oppinut niin tilasin uudestaan, mutta en päässytkään noutamaan pakettia koska olin sairaalassa eikä minulla ollut puhelinta siellä. Jouduin maksamaan 20 euroa siitä kun en päässyt hakemaan... Joten en itse voi ainakaan suositella. Mietein onko muilla yhtä huono tuuri vai onko paremmin käynyt

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset ihan ok. Ne halvat tuotteet ei ole kauhean laadukkaita, mutta olen osannut näin olettaakin. Olen tilannut esim. jouluverhot, jotka on ihan ok, koska niitä käytetään kuitenkin aika vähän aikaa vuodesta.

Vierailija
2/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, jos et saanut pakettia haettua.

Oma kokemus on se, että hinta ja laatu oli kohdallaan, kun oli markkinoiden halvimpia tuotteita. Johonkin vintin ikkunaan ne verhot päätyivät. Tosin isoa eroa laadun suhteen ei enää ole jotexin ja finlaysonin tuotteilla, vaikka jälkimmäiset ovat paljon kalliimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan hyviä kokemuksia. Tilaan monta kertaa vuodessa. Ei tule maksua jos ei noudakkaan. Ite en pysty enää valitseen laskua maksuvaihtoehtona kun kerran jätin noutamatta.

Vierailija
4/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeä ja huono asiakaspalvelu kun soitin. Asiakaspalvelija huusi "kuunnelkaaaa!!!......" kun en saanut puheensa selvästi. Hän olisi toistanut sanovansa sen sijään - siitä asiakaspalvelusta on!

Vierailija
5/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt sekä jotexin että elloksen toimintaan. Ellokselta katoaa tavaraa ja Jotex lähettää vääriä tuotteita ja aihetuttamastaan vaivasta ei saa mitään hyvitystä eikä korvausta. Asiakaspalveluun saa aina jonottaa ja sieltä saa huonoa palvelua. En tilaa enää.

Vierailija
6/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotex todellakin lähettää vääriä tuotteita, asiakaspalvelussa kestää vastaaminen sekä viesteihin että puheluihin. Väärän tuotteen tilalle ei saa oikeaa tuotetta, koska loppuun myyty. .... en suosittele JOtexia.

Vierailija
7/27 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin todella Jotex:iin. Tilattiin valkoinen sängynpääty, saatiin harmaa. Harmaan sävyä ei edes ollut vaihtoehtona tuotteessa netin mukaan. Palautukseen meni ja reklamaatio perään.

En enään tilaa sieltä mitään :(

Vierailija
8/27 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Jotexilta sekä verhoja että lakanoita ja pyyhkeitä. Ei mitään moittimista. Aina on tullut sitä mitä on tilattu eikä laadussa ole ollut moitittavaa. Palautuksesta ja asiakaspalvelusta en osaa sanoa, kun ei ole koskaan tarvinnut niitä käyttää.

Vierailija
9/27 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä kokemuksia jotexilta! Todella ihania verhoja olen tilannut ja ollut todella tyytyväinen :)

Vierailija
10/27 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Jotexia. Surkea paikka, lasku juoksee, vaikka mitään ilmoitusta ei ollut edes tullut. 

Etusivun mainos -20% KAIKISTA pussilakanoista jäi vallan saamatta, ja siitäkin laitoin viestiä.

2 viikkoa sai odotella vastausta ja silti sitä en saanut. 

Yhden tuotteen palautin, ja siitä tuli vahvistus, että palautettu mutta mitään loppusummia/eräpäivää laskusta en ollut saanut ja vasta omilta sivuilta huomasin, että korkoakin kertynyt 2e ja lopullinen summa.

Mielestäni huijausta, kun mitään paperilaskua/sähköpostiviestiä en ollut saanut koko tilauksesta, edes palautuksen yhteydessä!

Vierailija
11/27 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeinta palvelua jota olen saanut. Puhelimeen tulee viestiä, että tilaa niin saat . esim 25 % alennusta jos tilaat tänään. Tilasin päiväpeitteen ja alennusta ei huomioitu josta soitin moneen kertaan ja reklamoin sähköpostilla johon ei koskaan vastattu. itse olen ollut asiakaspalvelu tehtävässä ja meillä reakoitiin heti ja hyvitettiin asiakasta mutta tämä yritys ei tiedä tämmöisestä mitään.  Olen siis entinen asiakas!!!!!! En suosittele!

Vierailija
12/27 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono palvelu ,en koskaan tilaa heiltä mitään.Soittaa asiakaspalveluun ,asia ei etene joutuu saman asian kanssa soittamaan neljä kertaa.Ei koskaan muualla samaa palvelua.

Vierailija
13/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata ja soitin pari kertaa asiakaspalveluun. Toisella kerralla vastattiin, ettei ko. hlö tiedä, kuinka kauan joku tarjous on voimassa! Kun en vaan saanut salasana-sähköpostia heiltä. Taas soitin ja luvattiin, no ehkä sinne pitää siis soittaa tilaus. Kerroinkin viime puhelussa, ettei ikinä ole missään postimyyntifirmasta ollut noin vaikea tilata! 

Jotexin laatuhan ei mitään ihmeellistä ole koskaan ollutkaan. Esim. aluslakanat ovat niin ohuita, että niistä näkyy lävitse. Mutta halvat hinnat ja hyviä alennuksia, KUNHAN saa tilauksen tehtyä:)

Vierailija
14/27 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään 26.11. 18 asikaaspalveluun Jotexille kysyäkseni pientä asiaa. Niin tyly henkilö siellä puhelimessa, että ihan todella ikävä tunne jäi. En koskaan tilaa sieltä mitään tästä eteen päin.

Vierailija
15/27 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa tähän ketjuun oman vastaukseni, vaikka jo vanha ketju onkin. En suosittele Jotexia. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan yhtään mitään täältä. Aivan käsittämätön yritys ja asiakaspalvelu. Tuotteita ei edes tule mitä on tilannut. Ihme selityksiä asiakaspalvelusta ja jäi todella ikävä fiilis. Ei kovin luotettavaa toimintaa ja nämä ns. tarjoukset sekä erilaisten alennusten saanti on todella vaikeaa. Hyvityksiä on mahdoton saada, vaikka itse töppäilevät tilaukseni kanssa. Olen jo 2,5 viikkoa yrittänyt saada tilaustani.

Vierailija
16/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin pettynyt tuohon korkoon jotex tilissä. Maksat minimisumman ja siitä yli puolet on korkoa. Ei kannata ikinä ottaa sieltä tiliä. Korot on ihan ryöstöä.

Vierailija
17/27 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monia vuosia Jotex asiakas. Ja tykännyt.

Nyt on hinnat nousseet kovasti ja tarjoukset ovat huonontuneet.

Mistä johtuu?

Saisko edullisia ja edullisimpia tarjouksia Jotex. Kiitos.

Vierailija
18/27 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin kerran yhden pellava pussilakanasetin tuplasänkyyn. Ikinä ei rahoja tullut takaisin tilille. 

Vierailija
19/27 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennen ja kaikki tilaamani ovat hyvälaatuisia ja kestäviä. Mikään ei ole hajonnut.

Vierailija
20/27 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä????

Eikö saa tilattua verhokangasta metrituotteena????

Outoja nämä 3 ja 5 metrin valmiit palat:(

Ennen oli hyvin kankaita ja Joulukankaita.

919